Darayavahus Opublikowano 26 Listopada 2010 Opublikowano 26 Listopada 2010 Wczoraj rano jak chciałem otworzyć drzwi standardowo pociągnąłem za klamkę. Te ani drgnęły. Przez chwilę myślałem, że aż tak przymarzły ale jednak nie. Za drugim pociągnięciem otworzyły się normalnie. Dzisiaj rano było jeszcze chłodniej więc problem się powtórzył. Tylko teraz w ogóle klamka nie zaskoczyła. Musiałem otworzyć je od wewnątrz. Jak przyjechałem do pracy otworzyłem na próbę i wszystko działało perfekcyjnie. Mam przeczucie, że moja klamka dożyła swych dni. Praktycznie od początku (od kwietnia) chodziła jakoś dziwnie. Otwierała drzwi ale nie było takiego charakterystycznego przeskoku. Kto się z tym spotkał? W moim poprzednim samochodzie (Golfie II) awarie klamek były na porządku dziennym. Tylko tam jak się ten szmelc metal ułamał to już całkiem nie działało. Jakiś pomysł co u mnie się zużyło? Pozdro, Darek
.Pablo. Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Ja bym rozebrał obejrzał i przesmarował powinno pomóc
Kowi87 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 Ja tak miałem klamka kierwcy nie otwierała drzwi płynnie i dotego zostawała w pozycji otwartej, że trzeba było ręką dobić, mechanizm klamki był dosć zardzewiały, samrowanie moze pomóc, u mnie skończyło sie wymianą całej klamki
jozek726 Opublikowano 29 Listopada 2010 Opublikowano 29 Listopada 2010 na początek bym zastosował WD40
chriss Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Miałem podobny problem w ubiegła zimę i powiem że przeraziłem się że muszę cos wymieniać. Po prostu trzeba postawić autko na ciepłym parkingu ewentualnie garażu w celu wysuszenia mechanizmu klamki i problem zniknie,czasem można jeszcze za konserwować np.WD 40
Armi Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 WD-40 to nie smar, nie nadaje się do konserwacji. WD-40 świetnie oczyszcza ale nie konserwuje
Darayavahus Opublikowano 1 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2010 Jak teraz od kilku dni nic nie pada to jest wszystko ok nawet w -14 stopniach. Więc gdzieś się musi wilgoć zbierać. Gdzie prysnąć WD40? Jak sama nazwa wskazuje jest to Water Displacer więc powinien się nadać. Muszę koniecznie rozbierać drzwi?
chriss Opublikowano 1 Grudnia 2010 Opublikowano 1 Grudnia 2010 WD-40 to nie smar, nie nadaje się do konserwacji. WD-40 świetnie oczyszcza ale nie konserwuje kolego a kto ci każe smarować po prostu psiknąć WD by zapobiec przed zawilgoceniem (za konserwować mechanizm by nie dostała się wilgoć ale najpierw porządnie wysuszyć). a z tego co się orientuje to WD40 się świetnie do tego nadaje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się