Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Klamka vs Mróz 0:1 - nie można otworzyć drzwi.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj rano jak chciałem otworzyć drzwi standardowo pociągnąłem za klamkę. Te ani drgnęły. Przez chwilę myślałem, że aż tak przymarzły ale jednak nie. Za drugim pociągnięciem otworzyły się normalnie. Dzisiaj rano było jeszcze chłodniej więc problem się powtórzył. Tylko teraz w ogóle klamka nie zaskoczyła. Musiałem otworzyć je od wewnątrz. Jak przyjechałem do pracy otworzyłem na próbę i wszystko działało perfekcyjnie. Mam przeczucie, że moja klamka dożyła swych dni. Praktycznie od początku (od kwietnia) chodziła jakoś dziwnie. Otwierała drzwi ale nie było takiego charakterystycznego przeskoku. Kto się z tym spotkał? W moim poprzednim samochodzie (Golfie II) awarie klamek były na porządku dziennym. Tylko tam jak się ten szmelc metal ułamał to już całkiem nie działało. Jakiś pomysł co u mnie się zużyło?

Pozdro,

Darek

Opublikowano

Ja bym rozebrał obejrzał i przesmarował powinno pomóc :cool1:

Opublikowano

Ja tak miałem klamka kierwcy nie otwierała drzwi płynnie i dotego zostawała w pozycji otwartej, że trzeba było ręką dobić, mechanizm klamki był dosć zardzewiały, samrowanie moze pomóc, u mnie skończyło sie wymianą całej klamki :good:

Opublikowano

na początek bym zastosował WD40 :decayed:

Opublikowano

Miałem podobny problem w ubiegła zimę i powiem że przeraziłem się że muszę cos wymieniać.

Po prostu trzeba postawić autko na ciepłym parkingu ewentualnie garażu w celu wysuszenia mechanizmu klamki

i problem zniknie,czasem można jeszcze za konserwować np.WD 40

:hi:

Opublikowano

WD-40 to nie smar, nie nadaje się do konserwacji.

WD-40 świetnie oczyszcza ale nie konserwuje :kwasny:

Opublikowano

Jak teraz od kilku dni nic nie pada to jest wszystko ok nawet w -14 stopniach. Więc gdzieś się musi wilgoć zbierać. Gdzie prysnąć WD40? Jak sama nazwa wskazuje jest to Water Displacer więc powinien się nadać. Muszę koniecznie rozbierać drzwi?

Opublikowano

WD-40 to nie smar, nie nadaje się do konserwacji.

WD-40 świetnie oczyszcza ale nie konserwuje :kwasny:

kolego a kto ci każe smarować :mysli: po prostu psiknąć WD by zapobiec przed zawilgoceniem (za konserwować mechanizm by nie dostała się wilgoć ale najpierw porządnie wysuszyć).

a z tego co się orientuje to WD40 się świetnie do tego nadaje :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...