Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Temperatura silnika


kowaal

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam sprawe, mam nadzieje ze pomozecie. Od niedawna mam A4 w TDI i zastanawia mnie czy to normalne ze tak strasznie dlugo silnik łapie temperature? Czy ten wiatraczek co jest na pasku ma non stop chodzic? Pytam poniewaz pierwszy raz sie z czyms takim spotkałem, przewinałem juz pare aut ale w żadnym tego nie miałem. Poza tym jak juz po dłuższym czasie (ok 10-15km) złapie temp i zatrzymam sie na 3min to w oczach temp spada. Co to może byc ? Grzeje normalnie a chłodnica zimna. Termostat a może układ zapowietrzony ? z góry dzięki za pomoc;) pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ja mam podobny problem to moja pierwsza zima z tdi, mianowicie: odpalam rano silnik podczas jazdy powoli się nagrzewa do 90 wszystko oki, jednak kiedy dojeżdżam do centrum miasta i stoję w korku i nastawiam temperaturę nawiewu powyżej 20st to temperatura spada do 80-70 w zależności od siły nawiewu. Natomiast, kiedy zmniejszę temp np do 19st, (cały czas w korku tocząc się) temperatura wzrasta do 90 ale bardzo powoli... Czy to normalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temperaturę długo łapie to norma, jeśli na postoju spada to masz padnięty termostat, wiatrak ma chodzić cały czas a poza tym :szukaj: tematów o tym jest dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie, wczoraj odebrałem auto od mechanika bo ustawiał mi kilka rzeczy i pierwszy raz jechałem Dieslem przy -17 stopniach, dlatego byłem dość mocno zdziwiony gdy po dłuższej trasie złapał około 80 stopni a gdy zatrzymałem auto, temp zaczęła spadać ;( wysiadłem z auta i sprawdziłem czy rura do chłodnicy jest ciepła... i ku mojemu zdziwieniu była zimna :rolleyes: klimatronik ustawiony na ~23 stopnie i 3-4 kreski nawiewu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MOja tez pierwsza zima z TDI, mi nic nie spada temperatura, czy stoję, czy włączę na max dmuchawę, ale za to mam słabe grzanie, wczoraj nawet zmieniłem płyn chłodniczy, oczywiście G12 + płukanie nagrzewnicy, bez zmian.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co obserwuje to wszyscy mamy w audi problem z tym grzaniem. mojego ojca b4 w benzynie też ma takie kaprysy. identycznie jak piszecie. termostat wymienił płyn i troche lepiej ale zasłonił chłodnice na zimę tez tak jak ja. mi sie wydaje że ten typ tak ma. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie panikujcie , odkąd są tak niskie temperatury na zewnątrz takze u mnie sie tak dzieje. mój teśc ma pssata b5 równiez tez sie tak dzieje. a z ukladem chłodzenia jest wszystko w jak nawiekszym porzadku. proponuje poczekac az sie temp.zblizy do 0 i wskazania wroca do normy. napewno teraz jak jeździcie to nie krecicie auta po obrotach tylko macie styl"emeryta" pomalutku to 2000rpm- nic dziwnego ze dlugo sie motor nagrzewa. dajcie motorowi po pedzlu i temp.bedzie trzymał wyskoko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to normalne ze przy duzych mrozach jesli jezdzimy po miescie i mamy dmuchawe wlaczona na max ciepla ciezko zlapac 90*.Termostaty w wiekszosci przypadkow dzialaja prawidlowo, winne jest mrozne powietrze na zewnatrz i cieplo ktore ciagle zabieramy do srodka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...