Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Wycieraczki stoją w pionie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!

Mam problem z wycieraczkami. Dziś (pierwszy śnieg) wycieraczki stanęły pionowo i działają odwrotnie - idą w dół a później znów w pion. Po oczyszczeniu samochodu ze śniegu włączyłem je i od tej pory nie wróciły na swoje miejsce, tylko coraz bardziej szły w pion.

Co zrobi, żeby znalazły się w odpowiednim miejscu??

Opublikowano

Witam!!

Mam problem z wycieraczkami. Dziś (pierwszy śnieg) wycieraczki stanęły pionowo i działają odwrotnie - idą w dół a później znów w pion. Po oczyszczeniu samochodu ze śniegu włączyłem je i od tej pory nie wróciły na swoje miejsce, tylko coraz bardziej szły w pion.

Co zrobi, żeby znalazły się w odpowiednim miejscu??

podpinam się pod temat, mam dokładnie identyczne objawy w B5, ja myślałem o przekaźniku :mysli:

wydaje się z objawów, że to zatarty mechanizm wycieraczek, silniki rzadko padają

odpada, wtedy wycieraczki pracują powoli ale pracują aż w końcu się zatrzymują z resztą przerabiałem temat i mam nowy mechanizm wycieraczek.

Opublikowano

a patrzyłeś Miszka jak chodzi mechanizm? tzn. nie wycieraczki a tam przy silniczku, powinny być 2 obroty tak jakby

będziesz na spocie? byśmy obejrzeli :)

Opublikowano

a patrzyłeś Miszka jak chodzi mechanizm? tzn. nie wycieraczki a tam przy silniczku, powinny być 2 obroty tak jakby

będziesz na spocie? byśmy obejrzeli :)

one działają normalnie, tylko w złym miejscu się zatrzymują

ps nie będę na spocie

Opublikowano

Miszka u mnie w b6 sobie je regulowalem tj odkrecilem kluczem nasadowym taka srube mocujaca wycieraczke od kierowcy (pod plastikowa oslona) i delikatnie szarpalem za obie wycieraczki - delikatnie sie powoli przesuwaly... ustawilem je tak jak mialy byc zakrecilem srube i wszystko :naughty:[br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 23:33_________________________________________________ja moje "regulowalem" bo byly ustawione za daleko od slupka (max schowane pod maska) i mnie denerwowalo ze duzo syfu zostawalo przy slupku nie zgarnietego wiec je wyregulowalem tak jak mi pasowalo....

tylko zaraz zaraz Miszka to nie to- bo jak zrobisz tak jak ja to beda Ci za szybe wyskakiwac albo pod maske sie chowac

kurde pomylilem fakty jakos :no:

bo Twoje w pionie sie zatrzymuja ? :mysli: to nie mam pojecia :embarrassed:

Opublikowano

Miszka u mnie w b6 sobie je regulowalem tj odkrecilem kluczem nasadowym taka srube mocujaca wycieraczke od kierowcy (pod plastikowa oslona) i delikatnie szarpalem za obie wycieraczki - delikatnie sie powoli przesuwaly... ustawilem je tak jak mialy byc zakrecilem srube i wszystko :naughty:[br]Dopisany: 29 Listopad 2010, 23:33_________________________________________________ja moje "regulowalem" bo byly ustawione za daleko od slupka (max schowane pod maska) i mnie denerwowalo ze duzo syfu zostawalo przy slupku nie zgarnietego wiec je wyregulowalem tak jak mi pasowalo....

tylko zaraz zaraz Miszka to nie to- bo jak zrobisz tak jak ja to beda Ci za szybe wyskakiwac

kurde pomylilem fakty jakos :no:

no właśnie, one były dobrze wyregulowane, i są dalej tylko zatrzymują się piz.y tam gdzie nie trzeba :mysli:

Opublikowano

Dołączam się do pytania, dziś mi się to samo stało, tylko nie w pionie, ale jakieś 10 cm od położenia spoczynkowego.

Po uruchomieniu, najpierw wycieraczki idą w dół, a potem w górę i zatrzymują się jak wyżej.

Dziś miałem kupę lodu na podszybiu i musiałem co jakiś czas kruszyć i oczyszczać żeby nie blokowały wycieraczek, przypuszczam że to jest przyczyna mojego problemu, ale jakie jest rozwiązanie...?

Jeśli ktoś wie bardzo proszę o pomoc...

Opublikowano

Witam

Odkręciłem przed chwilą oby dwie wycieraczki, zdjąłem plastik osłaniający m.in. mechanizm wycieraczek, włączyłem wycieraczki i wygląda na to, że silnik obraca całym mechanizmem w drugą stronę, jakby sie bieguny zamieniły i kręci odwrotnie (czy jakoś tak ;p). Może to być wina jakiegoś błędu komputera??

pozdro

Opublikowano

może moja wypowiedź wyda się banalna, ale może pomóc:

rozumiem ze wycieraczki chodzą, czyli najpierw poziom (chyli normalnie złożone) a potem w idą pion i zostają...

to włącz wycieraczki i jak będą w poziomie, wyłącz zapłon - auto bez zasilania, to one tak powinny zostać w bezruchu... wtedy odłącz akumulator na chwilę... może wtedy się komputer zrestartuje i po ponownym podłączeniu będzie all grało jak trzeba :)

Opublikowano

jeśli silniczek jest ja w b5 to masz do rozebrana silniczek wycieraczek tam jest taki mechanizm dzięki któremu wcieraczki zatrzymują sie gdzie powinny, do wyczyszczenia.

u mnie też się zatrzymywały gdzie chciały i zabieg przywrócił sprawność w 100%

Opublikowano

może moja wypowiedź wyda się banalna, ale może pomóc:

rozumiem ze wycieraczki chodzą, czyli najpierw poziom (chyli normalnie złożone) a potem w idą pion i zostają...

to włącz wycieraczki i jak będą w poziomie, wyłącz zapłon - auto bez zasilania, to one tak powinny zostać w bezruchu... wtedy odłącz akumulator na chwilę... może wtedy się komputer zrestartuje i po ponownym podłączeniu będzie all grało jak trzeba :)

Zrobiłem tak i nic nie pomogło, jest jak było - dalej pion ;p

pozdro

Opublikowano

jeśli silniczek jest ja w b5 to masz do rozebrana silniczek wycieraczek tam jest taki mechanizm dzięki któremu wcieraczki zatrzymują sie gdzie powinny, do wyczyszczenia.

u mnie też się zatrzymywały gdzie chciały i zabieg przywrócił sprawność w 100%

czyli co ? wykręcam silniczek wycieraczek i czego mam tam szukać do czyszczenia ? masz jakieś foto ?

Opublikowano

jeśli silniczek jest ja w b5 to masz do rozebrana silniczek wycieraczek tam jest taki mechanizm dzięki któremu wcieraczki zatrzymują sie gdzie powinny, do wyczyszczenia.

u mnie też się zatrzymywały gdzie chciały i zabieg przywrócił sprawność w 100%

czyli co ? wykręcam silniczek wycieraczek i czego mam tam szukać do czyszczenia ? masz jakieś foto ?

i w b5 jest tam taka blacha przykręcana śrubkami na torx jest ich tam pare sztuk pod ta blaszka jest przekładnia na której sa styki i te styki do czyszczenia, ja niestety nie mam foto z rezania :confused4:porób ty foto to zobacze czy to tak jak w b5 jest

Opublikowano

Góral chyba ma rację,

dziś byłem u Daneckiego (spec WV/Audi na Śląsku), powiedział, że to właśnie w silniczku jest taki trybik, który przeskoczył, trzeba się do niego dostać i przestawić w odpowiednia pozycję.

Póki co można z tym jeździć, w sumie wycieraczki mi działają.

Jak będę miał czas spróbuje się do tego sam dobrać, a jak nie to zrobią mi podczas przeglądu.

Z tego co widzę w innych wątkach jest przy tym nieco grzebania.

Jak uda mi się powrócić do fabrycznego stanu dam znać jak poszło :)

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Witam

Widzę że to jest chyba jakaś bolączka tych samochodów. Mam ten sam problem od około 3 tygodni - wycieraczki działają ale kończą i zostają w pionie. Normalnie jak w super sportowych autach :).

Jak tylko będziecie wiedzieć coś więcej to nie zapomnijcie wpisać to na forum.

Opublikowano

Hej

W końcu znalazłem czas, żeby się zająć tymi wycieraczkami. Jakieś 2 godziny i gotowe :>. Pomógł mi wątek piotrcar (szczególnie zdjęcia):

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=42514.0;highlight=jak+wyci%B1gn%B1%E6+mechanizm+wycieraczek

Trochę się męczyłem z wyjęciem całego mechanizmu, później trochę główkowania jak "naprawić" i pełen sukces. Na 11 zdjęciu jest pokazane w jakiej pozycji cały mechanizm powinien się znajdować. U mnie był przekręcony o 180 stopni. Starczyło odkręcić śrubkę i obrócić mechanizm.

Dzięki wszystkim za rady

pozdro

Opublikowano

Witam,

Też wreszcie uporałem się z problemem, znaczy nie sam ale zaprzyjaźniony warsztat. Wycieraczki już stoją na swoim miejscu i chodzą jak należy i nie startują z szyby tylko z miejsca gdzie powinny.

Problem jak się domyślałem mechaniczny w jednym z trybów silnika (osobiście nie wadziłem o co chodzi - wiem z relacji mechanika).

Całość kosztowała mnie 100 pln i kilka godzin autko stało w warsztacie.

Życzę wszystkim również pozytywnego rozwiązania, tego dziwnego problemu, no i oczywiście Wesołych Świąt !!!

Opublikowano

Ja mialem chlopaki tam samo jak opisujecie bylem juz umówiony w ASO wsiadam rano do auta i wszystko jak reka odjal dzialalo bez problemow a w ASO juz wymyslali rozne wersje wymiana mechanizmu jakis przekaznik i inne bajery wg nich ------- polecam obczyscic wszystko dokladnie podszybie i inne tematy i spokojnie sie przespac do rana mi pomoglo i na przsyszlosc rano jak zasniezone auto to szybe i lod odsniezyc sobie reka a nie wycieraczkami po odpaleniu auta ...

pozdrawiam

Opublikowano

:hi: ja dziś wziąłem się za to bo już mnie to wkur....ło podjechałem na garaż i w ok 10 min naprawiłem sprawę, w moim przypadku wystarczyło poluzować i ustawić na mechanizmie wycieraczki od nowa, tam jest taka jedna śruba która łączy silniczek wycieraczek z mechanizmem, ustawia się odpowiedną pozycję i dokręca tą śrubę i po problemie

i na przsyszlosc rano jak zasniezone auto to szybe i lod odsniezyc sobie reka a nie wycieraczkami po odpaleniu auta ...

pozdrawiam

powiedz to mojej kobiecie :decayed:

tak czy inaczej problem rozwiązany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...