szyMarek Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Witam. Zima się zaczęła i moje odi chce wyglądać jak choinka więc zaczęło świecić kontrolką oleju Kontrolka (+ 3 piknięcia) zapala się dopiero po rozgrzaniu silnika, tylko kiedy jadę i tylko kiedy obroty spadną poniżej 1k8 obrotów. Na biegu jałowym wszystko jest OK. Po wkręceniu silnika na >1k8 obrotów kontrolka gaśnie. Poziom oleju OK, do wymiany za 7k km. Pod samochodem kropek oleju nie widać. Jakieś sugestie?
Vinox Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Mam podobny problem gdy go lekko przydusze na np parkowaniu spadną poniżej 1 tyś obrotów kontrolka nieraz się zapala olek OK, wymiana na czas jeszcze z 3 tyś wymieniam co 8 tyś. Co pompa oleju siada? czy co ?
kkrawat Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 czujnik cisnienia oleju, pompa albo zapchany smok w misce
Xsystoff Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Albo silnik dead ale to w wersji bardzo pesymistycznej
grzes1150 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Jeśli winny nie jest czujnik to tylko czekać kiedy motor zacznie chodzić jak stary diesel, wypluje bokiem panewkę albo zatrze się na wałkach :gwizdanie: Resztę dopowiedzcie sobie sami
pablosan Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Panowie Mam podobny problem, temperatury ujemne i odpalam zimny silnik po dłuższym postoju (noc, 8 godz pracy) i zaraz po odpaleniu miga wykrzyknik i 3 krotny sygnał dźwiękowy, stan oleju ok i w czasie jazdy już nic się nie dzieje. Co to może być?
grzes1150 Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Panowie Mam podobny problem, temperatury ujemne i odpalam zimny silnik po dłuższym postoju (noc, 8 godz pracy) i zaraz po odpaleniu miga wykrzyknik i 3 krotny sygnał dźwiękowy, stan oleju ok i w czasie jazdy już nic się nie dzieje. Co to może być? A to wykrzyknik jest od ciśnienia oleju zastanów się Czasem to nie padający akumulator???
kapec Opublikowano 16 Grudnia 2010 Opublikowano 16 Grudnia 2010 Długo borykałem się z takim samym problemem i w moim przypadku był to smok w misce olejowej. Mechanik był w szoku mówił że jeszcze takiej zawalonej michy nie widział.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się