Pawel_M Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 Witam, mam pytanie odnośnie umiejscowienia zaworu upustowego. Mam założony ( jakieś 6 miesięcy ) zawór atmosferyczny properfekt typ II, auto nie ma problemów z falowaniem obrotów itp. Bakuś będzie mi robił orurowanie pod fmic i zastanawiam się czy inne umiejscowienie tego zaworu będzie miało jakiś wpływ na zmianę pracy silnika, ponieważ tego typu zawory powinno się zakładać teoretycznie jak najbliżej przepustnicy. Więc nie wiem czy nie zawracać sobie głowy i pozostawić wszystko jak w serii czy w jakimś tam stopniu coś się poprawi i założyć bov przed przepustnicą. Auto na wiosnę po założeniu wszystkich gratów ( k04, wtryski, wydech, fmic itp. ) idzie na strojenie.
domjenick Opublikowano 30 Listopada 2010 Opublikowano 30 Listopada 2010 ponieważ tego typu zawory powinno się zakładać teoretycznie jak najbliżej przepustnicy skąd takie twierdzenie?-Taki zawór ma upuścić ciśnienie wtedy,kiedy jest ono niepotrzebne-więc jaka różnica,gdzie on będzie,przecież ciśnienie panujące od sprężarki ,po kolektor-jest takie samo
Pawel_M Opublikowano 3 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2010 ponieważ tego typu zawory powinno się zakładać teoretycznie jak najbliżej przepustnicy skąd takie twierdzenie?-Taki zawór ma upuścić ciśnienie wtedy,kiedy jest ono niepotrzebne-więc jaka różnica,gdzie on będzie,przecież ciśnienie panujące od sprężarki ,po kolektor-jest takie samo Też mi się tak wydawało... ale ostatnio spotkałem znajomego który zrobił mi taki wykład że sam zgłupiałem i po naszej rozmowie nie dawało mi to spokoju
Dev Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Witam, mam pytanie odnośnie umiejscowienia zaworu upustowego. Mam założony ( jakieś 6 miesięcy ) zawór atmosferyczny properfekt typ II, auto nie ma problemów z falowaniem obrotów itp. Bakuś będzie mi robił orurowanie pod fmic i zastanawiam się czy inne umiejscowienie tego zaworu będzie miało jakiś wpływ na zmianę pracy silnika, ponieważ tego typu zawory powinno się zakładać teoretycznie jak najbliżej przepustnicy. Więc nie wiem czy nie zawracać sobie głowy i pozostawić wszystko jak w serii czy w jakimś tam stopniu coś się poprawi i założyć bov przed przepustnicą. Auto na wiosnę po założeniu wszystkich gratów ( k04, wtryski, wydech, fmic itp. ) idzie na strojenie. zostaw go tam gdzie jest oryginalnie zamontowany, czyli blisko turbo jezeli bedziesz chciał go przeniesc spowoduje to dołozenie kilku gumowych elementów zmiana jego miejsca nic nie daje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się