soulDesigner Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 Jeśli chcesz wydawać kasę to najpierw kup Vaga . Na pewno się nie raz przyda. Aku sprawdź jak pisał Musashi (można inaczej ale nie masz Vaga ). Mi jak padła świeca to miałem informację na tablicy zegarów. Paliła się ciągle kontrolka od świec. Przyczyną ciężkiego rozruchu mogą też być uszczelniacze pompowtryskiwaczy. Nie nie. Lepiej nie . [br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 12:45_________________________________________________ http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=114254.0 tu masz mniej wiecej opisane, a co do dłuższego odpalania na ciepłym silniku to normalka :gwizdanie: No teraz to chyba nawet podejme sie wymiany sam. Liste juz zrobilem co potrzebuje i na 16 jade podpiac sie pod kompa i sprawdzic akumulator. Dzieki za info bo widze teraz, ze jeszcze uszczelke musze kupic pod pokrywe zaworow.[br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 12:48_________________________________________________No i swiece! Komputer pokazal blad w obwodzie na 3 i 4 swiecy. Akumulator: ladowanie znakomite, napiecie rowniez, ale moc juz troche slabsza bo 500A. Takze zaczynam od swiec. No i do tego sie okazalo, ze mam blad zawieszenia silnika, ze cos z poduszka. Wczoraj kolega mnie troche nastraszyl pokazujac sprzet do wybyjania i naprawy po ukruszeniu swiecy. Rozne sa opinie. Jak myslicie? Na zimnym silniku je wyciagac czy jak kolega mechanik mi podpowiada na cieplym? Dziekowac za podzielenie sie doswiadczeniami. Pozdrawiam
Madoń Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 jeżeli Musashi nie będzie miał nic przeciwko mojej wypowiedzi to ja wyciągałem świece jak temp na blacie wynosiła 70stopni i gładko poszło ogólnie to nie masz starego auta więc powinny wyjść w miarę sprawnie skoro w moim 2001 wyszły
soulDesigner Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 Uszczelke bede mial na jutro … A swiece musze poszukac jakies inne. W AUDI zaspiewali mi za szt. 283NOK co jest 140PLN szt. .
wiktorsam Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Co do wykręcania świec to ja robiłem to tak, że przez kilka dni przed wykręceniem psikałem na nie wd40 dwa razy dziennie. Przed wykręceniem nagrzałem silnik tak żeby głowica była ciepła, ale nie parzyła. Wszystkie świeczki wykręciły się bez oporu, leciutko. Nowe wkręciłem na smar miedziany.
Musashi Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 swiece w BLB sa montowane pod pokrywa glowicy nie powinno byc problemow z ich odkreceniem. odkrecac nalezy na letnim silniku. gdy jest goracy mozna wykrecic razem z gwintem. w przypadku 2.0 tdi 16 V, nie nalezy niczym psikac, i tak pracuja w oleju.[br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 20:19_________________________________________________ Wczoraj kolega mnie troche nastraszyl pokazujac sprzet do wybyjania i naprawy po ukruszeniu swiecy. Rozne sa opinie. Jak myslicie? Na zimnym silniku je wyciagac czy jak kolega mechanik mi podpowiada na cieplym? wybyjania? swiece w BLB maja metalowe koncowki, wiec nie ma ryzyka ukruszenia ceramicznej koncowki np. w BRE. albo na zimnym ew. letnim.
soulDesigner Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 swiece w BLB sa montowane pod pokrywa glowicy nie powinno byc problemow z ich odkreceniem. odkrecac nalezy na letnim silniku. gdy jest goracy mozna wykrecic razem z gwintem. w przypadku 2.0 tdi 16 V, nie nalezy niczym psikac, i tak pracuja w oleju.[br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 20:19_________________________________________________ Wczoraj kolega mnie troche nastraszyl pokazujac sprzet do wybyjania i naprawy po ukruszeniu swiecy. Rozne sa opinie. Jak myslicie? Na zimnym silniku je wyciagac czy jak kolega mechanik mi podpowiada na cieplym? wybyjania? swiece w BLB maja metalowe koncowki, wiec nie ma ryzyka ukruszenia ceramicznej koncowki np. w BRE. albo na zimnym ew. letnim. A tak Wybyjania Uff... kamien z serca bo caly czas wizje mialem tego sprzetu co kolega sobie kupil. Wogole zaplacil za to makabryczne pieniadze. W glowie sie nie miesci. Jak zreszta cena swiec tutaj
MAJKI Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Uszczelke bede mial na jutro … A swiece musze poszukac jakies inne. W AUDI zaspiewali mi za szt. 283NOK co jest 140PLN szt. . Masakryczne te ceny, u nas w ASO kpl 250zł
soulDesigner Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 Uszczelke bede mial na jutro … A swiece musze poszukac jakies inne. W AUDI zaspiewali mi za szt. 283NOK co jest 140PLN szt. . Masakryczne te ceny, u nas w ASO kpl 250zł Za uszczelke zaplacilem 170 PLN Ale koniec koncow mam ja wreszcie. Mam nadzieje, ze dzisiaj uda mi sie sprawe zakonczyc.
turdzi Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 soulDesigner masz jakis namiar na tego mechanika czy kolege z VAGiem , tez bym potrzebowal sprawdzic moje swiece , a widze ze jestes blisko bo w Drammen.
soulDesigner Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 soulDesigner masz jakis namiar na tego mechanika czy kolege z VAGiem , tez bym potrzebowal sprawdzic moje swiece , a widze ze jestes blisko bo w Drammen. Kansjie spot i morgen? Passer deg og ikke?
turdzi Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 a kolo ktorej godziny i gdzie ? Bedzisz mial kogos z Vagiem ?
Musashi Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 a moglibyscie sie umawiac przez PW?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się