Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKE] Audi A4 ...........REGENERACJA........ODŚWIEŻONY 10.12.2011


AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM

Rekomendowane odpowiedzi

szczerze? jakbym miał isc w taka moc i takie koszty.

Kierunek NOSB i swap na 2,7 BiT :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FMIC koszt ok 1800zł, strojenie 2tys, a gdzie wtryski, turbo, wydech i inne graty. Zapomnij o 5 tys, jak zmieścisz się w 10 tys to Ci pogratuluję. Mimo wszystko życzę powodzenia w modach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nic nie wyjdzie koszt 5tys, a gwarancja to co ma na celu??? bo szanujący sie tuner nie daje gwarancji... bo niby na co ewentualnie na komputer ze sie nie spali bo tylko w niego ingeruje

A co do tych 250km :naughty: szacun jak ci sie uda i pojeździsz tym rok :kox:

Według info pod filmikiem z 2,5 (261km) pompa byla zmieniana na jakaś 3-krzywkowa fabryczną vp44(inna od tej co u ciebie siedzi) ale wierzyc w to co pisza na youtubie to tak samo jak w te 250km normalnie jeżdzace w 2,5 :evil:

Wiekszosć wykresów jakie znajdziesz na necie pochodzi z silnika 2,5 starszej generacji R5 140km :tongue4: tamten tak sie dłubie i na 300km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze jak przekroczy 210koni :decayed: chyba że zrobią "wykres pod klienta" :decayed:

a tu widzę odwieczny wszech znawca tematu. a może ziomek pójdziemy o jakiś zakład bo trochę meczą mnie Twoje posty.

"znawca" bo w takim czymś dłubał mój kolega, teraz jeździ 1,8t bo z 2,5 wydłubał tyle co nic.

Chętnie przyjmę jakiś zakład :) na forum :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze jak przekroczy 210koni :decayed: chyba że zrobią "wykres pod klienta" :decayed:

a tu widzę odwieczny wszech znawca tematu. a może ziomek pójdziemy o jakiś zakład bo trochę meczą mnie Twoje posty.

"znawca" bo w takim czymś dłubał mój kolega, teraz jeździ 1,8t bo z 2,5 wydłubał tyle co nic.

Chętnie przyjmę jakiś zakład :) na forum :good:

Dowiedz sie najpierw jaki masz setup w aucie wsadzony na te 216 kuca ;) Poczytaj co Rogal pisal jakis czas temu ;)

A koledze zycze powodzenia w modach ;) Bede sledzil postepy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze wiem jaki :wink4:

Po prostu mówię że nie wydłubie się tyle z 2,5 i o jakąś flachę mogę się założyć, miałem tak ambitnego kolegę który chciał wydłubać nie wiem co z 2,5 a skończyło się poniżej 210koni, co go strasznie rozczarowało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tu widzę odwieczny wszech znawca tematu. a może ziomek pójdziemy o jakiś zakład bo trochę meczą mnie Twoje posty.

Widzę że straszny cwaniak jestes :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po prostu nie lobię takich internetowych ujadaczy. Pisza posty które nic do dyskusji nie wnoszą. typu i tak Ci się nie uda albo z tego auta nic się nie wydusi. Po co takie posty pisać? i to parokrotnie. a jak przychodzi to zakładu to już gorzej.[br]Dopisany: 14 Luty 2011, 09:46_________________________________________________odświeżone

Zgodnie z planem:

oznakowałem lusterka (oba zewnętrzne)

axZ0N4B49gh

i nabyłem i zamontowałem wygłuszenie silnika znajdujące sie pod maską.

Tak było przed:

59suefLOjrL

Taj jest po:

6Mg9VJ3cELj

Zobaczymy czy będą odczuwane, realne zmiany w szybkości łapania temperatury przez silnik. Kupiłem i wlałem Modyfikator Plus do silnika. Okres adaptacji preparatu to 2000km. Zrobiłem już ponad 500km. Zobaczymy czy potwierdzi się treść reklamy specyfiku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne,to wygłuszenie.

Mam oryginalne i silnik ładnie łapie 90stopni.

Osiągi 2.5tdi są wystarczające i trzymaj się tego,lub bezpiecznie podciągnij na ok.200KM samym chipem.

Grubsze dłubanie sobie daruj,bo masz dużą szansę,że zostaniesz z takim certyfikatem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=187540.0 i pustym portfelem. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne,to wygłuszenie.

Mam oryginalne i silnik ładnie łapie 90stopni.

Czemu dziwne? Co do łapania temp, to mi łapie 90C ale trochę to trwa. Nie mam wielkiego doświadczenia z dislami, może łapią wolniej temperaturę niż benzyniaki? Miałem wcześniej 2.8 v6 w benzynie i łapało szybciej. Może kwestia innego silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

diesle nagrzewają się dłużej nawet jeśli ma świece dogrzewające silnik,tylko z mokrym webasto nagrzewa się szybciej jak benzyniak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam coś takiego w T4.Piec dogrzewający płyn chłodniczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...