AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 dobrze jak przekroczy 210koni chyba że zrobią "wykres pod klienta" a tu widzę odwieczny wszech znawca tematu. a może ziomek pójdziemy o jakiś zakład bo trochę meczą mnie Twoje posty.
MAGIC87 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 szczerze? jakbym miał isc w taka moc i takie koszty. Kierunek NOSB i swap na 2,7 BiT :gwizdanie:
Thom4s Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 FMIC koszt ok 1800zł, strojenie 2tys, a gdzie wtryski, turbo, wydech i inne graty. Zapomnij o 5 tys, jak zmieścisz się w 10 tys to Ci pogratuluję. Mimo wszystko życzę powodzenia w modach.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 Tu właśnie chodzi o to żeby silnik został ten sam. do środy maja czas na kosztorys i wykaz części które będą potrzebna. zobaczymy.
Kowi87 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Jak nic nie wyjdzie koszt 5tys, a gwarancja to co ma na celu??? bo szanujący sie tuner nie daje gwarancji... bo niby na co ewentualnie na komputer ze sie nie spali bo tylko w niego ingeruje A co do tych 250km szacun jak ci sie uda i pojeździsz tym rok Według info pod filmikiem z 2,5 (261km) pompa byla zmieniana na jakaś 3-krzywkowa fabryczną vp44(inna od tej co u ciebie siedzi) ale wierzyc w to co pisza na youtubie to tak samo jak w te 250km normalnie jeżdzace w 2,5 Wiekszosć wykresów jakie znajdziesz na necie pochodzi z silnika 2,5 starszej generacji R5 140km tamten tak sie dłubie i na 300km
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 ZOBACZYMY JAK BEDZIE.
aju Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 dobrze jak przekroczy 210koni chyba że zrobią "wykres pod klienta" a tu widzę odwieczny wszech znawca tematu. a może ziomek pójdziemy o jakiś zakład bo trochę meczą mnie Twoje posty. "znawca" bo w takim czymś dłubał mój kolega, teraz jeździ 1,8t bo z 2,5 wydłubał tyle co nic. Chętnie przyjmę jakiś zakład na forum
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 OK JEŻELI DŹWIGNĘ POWYŻEJ 230KM Z TEGO SILNIKA TO SPADASZ Z FORUM. JAK NIE, TO JA PASUJE?
aju Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 najpierw wyłącz capsa, a później proponuj
Sysiek Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 dobrze jak przekroczy 210koni chyba że zrobią "wykres pod klienta" a tu widzę odwieczny wszech znawca tematu. a może ziomek pójdziemy o jakiś zakład bo trochę meczą mnie Twoje posty. "znawca" bo w takim czymś dłubał mój kolega, teraz jeździ 1,8t bo z 2,5 wydłubał tyle co nic. Chętnie przyjmę jakiś zakład na forum Dowiedz sie najpierw jaki masz setup w aucie wsadzony na te 216 kuca Poczytaj co Rogal pisal jakis czas temu A koledze zycze powodzenia w modach Bede sledzil postepy
aju Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 dobrze wiem jaki Po prostu mówię że nie wydłubie się tyle z 2,5 i o jakąś flachę mogę się założyć, miałem tak ambitnego kolegę który chciał wydłubać nie wiem co z 2,5 a skończyło się poniżej 210koni, co go strasznie rozczarowało.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 13 Lutego 2011 Autor Opublikowano 13 Lutego 2011 a powiedz mi, oprócz programu co zmienił, bo może zapał skończył się na samym programie... Napisz co wymienił bo jestem ciekawy...
aju Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 dorwę go jutro w pracy, zrobię wywiad i się wypowiem
Młody Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 a tu widzę odwieczny wszech znawca tematu. a może ziomek pójdziemy o jakiś zakład bo trochę meczą mnie Twoje posty. Widzę że straszny cwaniak jestes
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 po prostu nie lobię takich internetowych ujadaczy. Pisza posty które nic do dyskusji nie wnoszą. typu i tak Ci się nie uda albo z tego auta nic się nie wydusi. Po co takie posty pisać? i to parokrotnie. a jak przychodzi to zakładu to już gorzej.[br]Dopisany: 14 Luty 2011, 09:46_________________________________________________odświeżone Zgodnie z planem: oznakowałem lusterka (oba zewnętrzne) i nabyłem i zamontowałem wygłuszenie silnika znajdujące sie pod maską. Tak było przed: Taj jest po: Zobaczymy czy będą odczuwane, realne zmiany w szybkości łapania temperatury przez silnik. Kupiłem i wlałem Modyfikator Plus do silnika. Okres adaptacji preparatu to 2000km. Zrobiłem już ponad 500km. Zobaczymy czy potwierdzi się treść reklamy specyfiku.
GILI Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 Dziwne,to wygłuszenie. Mam oryginalne i silnik ładnie łapie 90stopni. Osiągi 2.5tdi są wystarczające i trzymaj się tego,lub bezpiecznie podciągnij na ok.200KM samym chipem. Grubsze dłubanie sobie daruj,bo masz dużą szansę,że zostaniesz z takim certyfikatem http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=187540.0 i pustym portfelem.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 Dziwne,to wygłuszenie. Mam oryginalne i silnik ładnie łapie 90stopni. Czemu dziwne? Co do łapania temp, to mi łapie 90C ale trochę to trwa. Nie mam wielkiego doświadczenia z dislami, może łapią wolniej temperaturę niż benzyniaki? Miałem wcześniej 2.8 v6 w benzynie i łapało szybciej. Może kwestia innego silnika?
GILI Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 diesle nagrzewają się dłużej nawet jeśli ma świece dogrzewające silnik,tylko z mokrym webasto nagrzewa się szybciej jak benzyniak.
AUDI_A4_2.5TDI_V6_180KM Opublikowano 24 Lutego 2011 Autor Opublikowano 24 Lutego 2011 mokre webasto? czyli??
GILI Opublikowano 24 Lutego 2011 Opublikowano 24 Lutego 2011 mam coś takiego w T4.Piec dogrzewający płyn chłodniczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się