tomek988 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 katalizator mam fakt, ale tej turbiny to pewien nie jestem czy olej puszcza w takich ilosciach bo odkreciłem przewod od przepustnicy a tam wrecz sucho ani sladu oleju przepustnica też czysta jak by tyle brał to by oleju tam tez nie brakowało[br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 21:21_________________________________________________bardziej mnie zastawia dlaczego z odmy leci olej i do turba i dlaczego tam była woda[br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 21:22_________________________________________________i jeszcze zauważyłem dzisiaj ze na wolnych obrotach bardzo dmuchA z wlewu oleju korek skacze, ale jak dam mu wyzsze obroty to korek już nie podskakuje
udy Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 tak czy siak musisz wymienić olej ... on nie jest na ten przebieg ja mam 170000 i zalany półsyntetykiem a zawsze może to w jakim stopniu pomoże :wallbash: :wallbash: jka czytam takich znafców to mnie szlag trafia, a ja mam w domu BMW 24 letnie które śmiga na syntetyku i ma przebieg 600 tysięcy, od wymiany do wymiany nic bierze, nie kituj tu głupot że jak przebieg 200000 to trzeba zalać gęstszy olej, najlepiej minerał, ttaaaaa kkkk kur... jeszcze nasikaj tam a potem sprzedaj następnemu silnik zalany minerałem z uszkodzonym jak sie okazało turbo !!!!!!
tomek988 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 a mnie szalg trafia ze kupiłem skarbonke, przereklamowanie saq te niemieckie samochody. Ojciec ma passata i tez zawsze cos nie gra
KYLOMC Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 a ja mam w domu BMW 24 letnie które śmiga na syntetyku i ma przebieg 600 tysięcy, od wymiany do wymiany nic bierze, nie kituj tu głupot że jak przebieg 200000 to trzeba zalać gęstszy olej, najlepiej minerał, To sie k... a ciesz ! ze masz taki motorek
tomek988 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 a ja mam w domu BMW 24 letnie które śmiga na syntetyku i ma przebieg 600 tysięcy, od wymiany do wymiany nic bierze, nie kituj tu głupot że jak przebieg 200000 to trzeba zalać gęstszy olej, najlepiej minerał, ja w to akurat nie uwierze chyba ze olej co 5 tys zmieniasz.
sołtys85 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Chłopy co WY WYPISUJECIE po 200kkm na minerala i to jeszcze w silniku z turbo!!!!!!!!!!!! Hydraulika tego nie wytrzyma i będą dużo większe problemy. Panowie ja mam na blacie 280kkm jakięs 4 kkm robie miesięcznie olej 0W/40 i wymieniam co 3 miesiące czyli jakies 12-13kkm i zero ubytków mimo, że auto dostaje po d*pie czasem i silnik w doskonałym stanie. Raczej przebieg zbliżóny do oryginału na kazdym cylindrze komprecha 12,5 bara. Radzę sie zastanowić czy wasze auta mają tyle najechane co na blacie lub w jaki sposób były użytkowane. Kupująć audi obejrzałem 12 A4 i kupiłem z największym przenbiegiem z jakim było oferowane przez sprzedającego. Każde z nich miało na blacie max 150kkm a środek i ogólny stan auta
KYLOMC Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Co do 200kkm to tak mój były mechanik mówił , a były dlatego ze hu.... mnie oszukał tak ze sory za fałszywe polecenia
tomek988 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 zebym ja wiedział ze to w napewno turbina ma wine to bym kupił druga a jak kupie a tu sie jeszcze okarze tysiac innych rzeczy to wiecie sami...
KYLOMC Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 ja stawiam ze turbo lekko przecieka dajmy ze audi informuje ze zużycie oleju jest w granicach 1l/10000km a 7000 juz masz to te 750ml ucieka przez uszczelki lub nawet turbo dlatego masz olej w dolocie . tak mnie sie zdaje
sołtys85 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Jak masz olej w dolocie to niby skąd on by suię tam wział jak nie z turbiny. Jak silnik nie uszczelniony i uwalony cały w oleju to też wypadało by sie tym zająć.
Omenos Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 to wskazuje na jebniętą uszczelke pod głowicą tu sie nie zgodze bo ten temat juz przerabiałem jesli sie jedzi na krotkich dystansach na niedogrzanym silniku to to jest wtedy normalne , a przejade 60 km i już sladu po tym nie ma Popieram kolege, espresso robi się z powodu krótkich odcinków.
adamw Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 ten osad pod korkiem zbiera się gdy silnik jest niedogrzany z powodu krótkich odcinków jazdy.pojedż dłużej to zniknie.Mam audi i fiata i to samo mam.
Armi Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Z takim przebiegiem to ja juz bym lał minerala Koleżanka ma autko z przebiegiem 300000 i jej stary wlał syntetyk tak wypłukało ze po miesięcznej jedzie oleju juz nie było wlała mineralna , Doctora i sinik odżył :polew: O qr** chyba muszę lać minerała. Ojej wlewam syntetyk co to będzie Silnik się rozszczelni Jak można takie bzdury na forum pisać _________________________________________________ Olej w dolocie bierze się też z odmy. Można założyć prowizoryczny oil catch tank żeby ją wykluczyć.
tomek988 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2010 teraz na swieta stał mi samochód nieodpalany 3 dni dzis rano podeszłem i go odpaliłem pochodził z 5 minnut cały czas na wolnych obrotach i zaczoł kopcic taki jasny dym, tak to dawało że nawet jak cofałem to nie widziałem gdzie i w zaspe wjechałem pokopcił tak z 40 minut i przestał a jak przed chwią wracałem do domu to też dymił ale dużo słabiej, to wina uszczelniaczy u was też tak sie robi jak samochod dłużej jest niepalony? bo jesli nie to jutro zwalam głowice. czy to może turbina. a wie ktoś może jaka cena uszczelki pod głowicą ??[br]Dopisany: 27 Grudzień 2010, 15:48_________________________________________________a dzisiaj sprawdziłem ciśnienie 1-12.5 2-12.8 3-11.5 4- 8.5
bakuś Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 minerał do 1.8T ... :polew: dobre! Jak pisałeś, że masz wzdłużny luz na wirniku w granicach 2-3mm to sam sobie odpowiedziałeś na pytanie co jest nie tak. Chociaż może się okazać, że to nie jedyny powód.
tomek988 Opublikowano 29 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2010 ale jesli turbina to by kopcił nawet rozgrzany silnik a on nic
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się