michal_g84 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Sprawdzałem sobie błędy VAG-iem i wychodzi że mam uszkodzoną sondę lambda. Po rozszyfrowaniu błędu wychodzi że to: Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 2. Po czym poznać która to jest?
michal_g84 Opublikowano 6 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2010 błąd pojawia się po jakimś czasie - tzn mogę go normalnie usunąć, nr 16534. A o jaki scan dokładnie Ci chodzi?
kwiatek30-76 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witaj Michal. Najlatwiej wymienil bym na kolektorze wydechowym. I wtedy dal vag.Pozdro.
michal_g84 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 tylko że to jest v-ka i nie wiem po której stronie
audi007 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 kolego tam sa 2 sondy na kolektorach ja u siebie w aps 2.4 v6 zmienialem obie lewa i prawa koszt okolo 400 zł za jedna nowa za aso oplacalo sie zauwazalne nizsze spalanie itd etc pozdro jak cos pisz do mnie na gg pomoge
michal_g84 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 w etce znalazłem, że są dwie sztuki przed katem - numer 078 906 265 M, obydwie mają ten sam numer i zgodnie z błędem to są one chyba podgrzewane?
audi007 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 tak to jest ta sonda ja zmienilem obie i po klopocie uwazaj tylko bo moga byc zapieczone i zeby mechanik nie zerwal gwintu pozdro Uploaded with ImageShack.us
michal_g84 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2010 dziś zmieniłem z jednej strony, jak nie pomoże to zamienie je stronami bo są identyczne i mają taką samą długość przewodów
Dev Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 wepnij voltomierz i zobaczysz która oscyluje a która nie
michal_g84 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2010 wepnij voltomierz i zobaczysz która oscyluje a która nie a w jakim przedziale ma oscylować?
michal_g84 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2010 jak ktoś może spojrzeć bo wychodzą dziwne kwiatki, sonda zaczyna dopiero reagować jak temp. silnika wzrasta powyżej 60kilku stopni przy czym pierwsza faluje od samego początku, przy czym nie wiem czemu wychylenie aż 25% : http://www.fileserve.com/file/qMHqWNH[br]Dopisany: 20 Grudzień 2010, 16:34_________________________________________________oglądał ktoś z was tego loga, jak to wg was wygląda?
audi007 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 zmien druga sonde i sie zobaczy a czujnik temp silnika jest ok??
michal_g84 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2011 w tygodniu będę zmieniał drugą, a czujnik temp. jest na pewno ok. winię tu bardziej sondę
audi007 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 spoko zmien druga ja zmienilem obie i mam spokoj
michal_g84 Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Opublikowano 2 Lutego 2011 ok problem z sondą opanowany, dodatkowo mam rozwiązanie jak ktoś nie będzie wiedział która niesprawna, na VAG-u u mnie na kanale 33 w silniku są przedstawiane odczyty w procentach z sond jak i napięcie na sondzie, wystarczy odpiąć wtyczkę i widać po wskazaniu która przestała pracować.
Dev Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 wystarczy zwykły multimetr jak sie nie ma VAG-a co juz pisałem
audi007 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 ok kolego i jak sondz miales obie do wymiany
michal_g84 Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 okazało się że tylko jedna była niesprawna, ta od której wywalało błąd
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się