Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Modyfikacje 3.0TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Są jakieś ciekawe gotowe zestawy IC do 3.0 TDI ? ?

Cena będzie dobra czy lepiej dorabiać coś na zamówienie ?

Opublikowano

Jesli masz, to pewnie Witek zrobil tak zeby uniknac zbyt wysokiego EGT.

Sama zmiana wydechu w tym przypadku pewnie nic nie da... najlepiej byloby sie pozbyc DPF'a i zrobic wydech + korekte.

Wtedy bedzie sie to kalkulowac :gwizdanie:

Zrobił, bo soft był na seryjnym setupie z dpfem. Czekam na bajka jak będzie miał millteka w dobrej cenie to bym pomyślał o całym wydechu włącznie z down-pipe, ale wtedy trzeba usuwać dpfa programowo. Sam cat-back mija się z celem w moim przypadku.

Idzie załtwić takiego militeka za około 3tyś nie wiem czy to dobra cena ale wydaje mi się że nizła :>

Opublikowano

Idzie załtwić takiego militeka za około 3tyś nie wiem czy to dobra cena ale wydaje mi się że nizła :>

Gdzie masz dostęp do cat-backa w takiej cenie ? Może być na PW :naughty: :naughty:

Opublikowano

W przypadku BKN-a może i warto cat-backa montować, cena za ten powyższy jest w miarę atrakcyjna doliczając koszta przesyłki.

Na allegro taki sam stoi za 4100 :wallbash:

Niestety w przypadku ASB dochodzi grzebanie w sterownikach związane z usunięciem DPF'a co podraża sprawę montażu takiego wydechu o kolejne 1000-1500 zł :wallbash:

Opublikowano

a co oznacza cat-back ?

Opublikowano

No nie ściemniej, że TY nie wiesz :wink4: jest to "terminologia" marketingowa millteka :decayed: czyli wydech od pierwszego kata do końca.

Opublikowano

W przypadku BKN-a może i warto cat-backa montować, cena za ten powyższy jest w miarę atrakcyjna doliczając koszta przesyłki.

Na allegro taki sam stoi za 4100 :wallbash:

Niestety w przypadku ASB dochodzi grzebanie w sterownikach związane z usunięciem DPF'a co podraża sprawę montażu takiego wydechu o kolejne 1000-1500 zł :wallbash:

Ten wydech pasuje tylko do silnika BKN ale bez DPF. Występowały też silniki BKN z DPF i wtedy trzeba DP przerabiać, gra nie warta świeczki.

Opublikowano

Generalnie jakich przyrostów można się spodziewać po wymianie wydechu?? 300 km pęknie??

Watpie, chyba że w zimie :) jak limiter EGT nie obetnie.

Opublikowano

Witam maniaków mocy i momentu

U mnie na dzień dzisiejszy sprawa wygląda następująco podbite mapy silnika około 20% sprawdzałem na hamowni : Audi A6 C6 3.0 tdi Allroad chip Vtech Hamownia Kosakowo Dankan

i miałem 268KM 487 NM bez filtra cząsteczek i soft od silnika bez filtra cząsteczek wgrany

a jak zrobiłem wydech przelotowy od turbiny 3 cale potem 2x 2,5 cala Audi A6 C6 3.0 tdi Allroad chip RM Motors wydech Dankan Sound

bez katalizatora to po pojechaniu na hamownie okazało się że wcięło 15KM a moment podniósł się 13NM

Audi A6 C6 3.0 tdi Allroad Hamownia Dankan Warszawa

ale jest jeszcze jedno "ale" to były dwie rożne hamownie wiec możne i jest tak samo jak było przed wymianą wydechu

czyli tak do końca wydech oryginalny nie tłumił mocy silnika to fakty a co dalszych modyfikacji to mam zamiar wymienić turbinę

i wtedy podbić mapy silnika jeszcze raz ale na pewno skończy się to wyminą konwertera w skrzyni automatycznej i zaworu look up -a

bo 600NM na pewno długo nie podziała a na tą chwile mam za***isty dźwięk :

Audi A6 C6 3.0 tdi Allroad chip plus RM Motors wydech Dankan Zlot Audi Galeria Sound

Audi A6 C6 3.0 tdi Allroad chip plus RM Motors wydech Dankan start !!! Sound

Opublikowano

dźwięk jest po prostu :kox: :kox: ale trochę ci przydymia na siwo oleju nie łyka?

Czyli w MR Motors miałeś te 15km mniej? :decayed:

Opublikowano

Witam maniaków mocy i momentu

U mnie na dzień dzisiejszy sprawa wygląda następująco podbite mapy silnika około 20% sprawdzałem na hamowni : Audi A6 C6 3.0 tdi Allroad chip Vtech Hamownia Kosakowo Dankan

i miałem 268KM 487 NM bez filtra cząsteczek i soft od silnika bez filtra cząsteczek wgrany

a jak zrobiłem wydech przelotowy od turbiny 3 cale potem 2x 2,5 cala Audi A6 C6 3.0 tdi Allroad chip RM Motors wydech Dankan Sound

bez katalizatora to po pojechaniu na hamownie okazało się że wcięło 15KM a moment podniósł się 13NM

Audi A6 C6 3.0 tdi Allroad Hamownia Dankan Warszawa

ale jest jeszcze jedno "ale" to były dwie rożne hamownie wiec możne i jest tak samo jak było przed wymianą wydechu

czyli tak do końca wydech oryginalny nie tłumił mocy silnika to fakty a co dalszych modyfikacji to mam zamiar wymienić turbinę

i wtedy podbić mapy silnika jeszcze raz ale na pewno skończy się to wyminą konwertera w skrzyni automatycznej i zaworu look up -a

bo 600NM na pewno długo nie podziała a na tą chwile mam za***isty dźwięk :

Audi A6 C6 3.0 tdi Allroad chip plus RM Motors wydech Dankan Zlot Audi Galeria Sound

Audi A6 C6 3.0 tdi Allroad chip plus RM Motors wydech Dankan start !!! Sound

Ad1. Chyba do konca nie wyłączyli ci DPF bo bardzo łądnie dymi na biało

Ad2. Audi A6 ma w serii mniej restrykcyjny wydech niż A4 i większą średnice rur. Poza tym od połowy idzie rozgałezienie w literę Y a nie pod koniec jak A4. I to może wpłynąc że przy prawie seryjnych parametrach nie ma przyrostu do serii. Ja opisywałem jaki jest przyrost i jak to wygląda w A4.

A co do turbiny to masz już jakis pomysł ?

I myslę że po korekcie u Witka teraz by wyszło pod 300Ps. Bo uwolnienie wydechu sporo obniża temp EGT a i A6 ma w serii wieksze colery jak A4.

Opublikowano

nic nie dymi a dymiło bo świeżo zespawany wydech i jeszcze stal w oleju była a filtr cząsteczek już był wycięty 2 miesiące wcześniej jeszcze jak miałem oryginalny wydech

co do turbo to nie znam się , co by było można włożyć ale na pewno coś z większymi wirnikami ale kwestia którymi większymi na wydechu czy na ssaniu czy oba większe ?

czyli cala turbina co do mocy to tak teraz powinno być 300KM a coolery tak ma dwa nawet nawet spore[br]Dopisany: 14 Styczeń 2011, 22:28_________________________________________________

dźwięk jest po prostu :kox: :kox: ale trochę ci przydymia na siwo oleju nie łyka?

Czyli w MR Motors miałeś te 15km mniej? :decayed:

RM Motors robi wydechy i po zrobieniu tego wydechu wcięło 15KM ale mowie to była inna hamownia sam właściciel hamowni powiedział ze rożne hamownie rożne wyniki

Opublikowano

nic nie dymi a dymiło bo świeżo zespawany wydech i jeszcze stal w oleju była a filtr cząsteczek już był wycięty 2 miesiące wcześniej jeszcze jak miałem oryginalny wydech

co do turbo to nie znam się , co by było można włożyć ale na pewno coś z większymi wirnikami ale kwestia którymi większymi na wydechu czy na ssaniu czy oba większe ?

czyli cala turbina co do mocy to tak teraz powinno być 300KM a coolery tak ma dwa nawet nawet spore[br]Dopisany: 14 Styczeń 2011, 22:28_________________________________________________

dźwięk jest po prostu :kox: :kox: ale trochę ci przydymia na siwo oleju nie łyka?

Czyli w MR Motors miałeś te 15km mniej? :decayed:

RM Motors robi wydechy i po zrobieniu tego wydechu wcięło 15KM ale mowie to była inna hamownia sam właściciel hamowni powiedział ze rożne hamownie rożne wyniki

Jak zaczniesz sie orientować w sprężarkach to wtedy zejdziesz na ziemie. Masz sprężarkę borg warnera KKK BV50 na zmiennej geometrii i elektronicznym actuatorze. I na dzień dzissiejszy nie ma seryjnej większej spręzarki która by podeszła ze względy na to że KKK na ten typ wałka nie robi nic wiekszego. ABt zrobiło sprężarkę hubryde ale ma na to patent i kooperanta który która tylko dla nich robi specjalnie wirniki tytanowe.:)

Opublikowano

wydech :kox: 1.9 na przelocie to kicha przy tym :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...