Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Modyfikacje 3.0TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W takim razie co trzeba zrobić żeby ustrzelić 300km w A6??

Wydech, mapa, IC, turbo, coś jeszcze??

Dobry egzeplarz!!!! A tak na serio to nie należy za wszelka cenę chcieć mieć te 300 koni bo silnik silnikowi nie jest równy. W jednym aucie na takim setupie wyjdzie 310ps a w drugim 295 i na to już nie mamy wpływu. Najważniejsze aby zrobione było to z głową i silnik w jak najmniejszym stopniu ucierpiał. Bo i na seryjnych gratach bardzo mocnym programem zrobisz 300Ps Ale na jak długo to nikt ci nie powie. Jedno jest pewne że w odczuciach z jazdy jest różnica między 285 a powiedzmy 300PS(lepsza reakcja na gaz i auto jest mocniejsze górą). Na drodze te róznice to pół długości auta a wieć nie tak dużo.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

NO PANOWIE ZIEMIA SIĘ TRZĘSIE CO MOŻNA ZROBIĆ Z 2.0 TDI http://www.allardmotorcompany.com/filestore/list/documents/Allard-A3-TDI-quattro.pdf[br]Dopisany: 18 Styczeń 2011, 23:20_________________________________________________Witam

Małe modyfikacje w tym roku dołożyłem środkowy tłumi przelotowy dla poprawy dżwiekow jest basowo ale bardzo niskie tony teraz mam:) filmik wkrótce zrobię :)

zdjęcia tu : http://dankan.fotosik.pl/albumy/815550.html

Opublikowano

Ile kosztowal Cie ten uklad wydechowy? jesli to scisle tajne to prosilbym o info na PW

Opublikowano

Będę niedługo uderzał w 3.0TDI i też byłbym tym wydechem zainteresowany, bo dźwięk miażdży :decayed: prosiłbym o info gdzie i za ile taki wydech można kupić

Opublikowano

W przypadku BKN-a może i warto cat-backa montować, cena za ten powyższy jest w miarę atrakcyjna doliczając koszta przesyłki.

Na allegro taki sam stoi za 4100 :wallbash:

Niestety w przypadku ASB dochodzi grzebanie w sterownikach związane z usunięciem DPF'a co podraża sprawę montażu takiego wydechu o kolejne 1000-1500 zł :wallbash:

Ten wydech pasuje tylko do silnika BKN ale bez DPF. Występowały też silniki BKN z DPF i wtedy trzeba DP przerabiać, gra nie warta świeczki.

Jesteś na 100% pewien że wydech Millteka nie pasuje do ASB? Nie znalazłem takich informacji na stronach, a na stronie millteka nie ma podzialu na te z filtrem i bez.

Opublikowano

na 100% nie apsuje plug&play, po odpoweidnim dopasowaniu czesci srodkowej pasuje.

Opublikowano

A ja mam pytanie trochę z innej beczki, jakiej pojemności/wielkości powinien być FMIC w 3.0TDI aby był sens zamontowania go zamiast tych 2 bocznych seryjnych ?

Opublikowano

A ja mam pytanie trochę z innej beczki, jakiej pojemności/wielkości powinien być FMIC w 3.0TDI aby był sens zamontowania go zamiast tych 2 bocznych seryjnych ?

Nie ma uniwersalnej metody aby ci powiedzieć. To zależy od jakości rdzenia i szerokości. Twóje seryjne maja objetośc 6,6 litra łącznie.

Opublikowano

Dzięki wielkie, a co z ogólnodostępnych coolerów być polecił? No wiadomo, nie jakiś chińczyk, tylko żeby jednak ta jakość jednak była. Czy lepiej bawić się w coś customowego?

Opublikowano

Jeśli chodzi o IC to gadaj z chłopakami z pro turbo na pewno ci doradzą :)

http://www.proturbo.com.pl/web/wp-content/uploads/warsztat.jpg

Ja mam 300KM i 610NM na orginalnych IC

Turbina większy wirnik na powietrzu i wydech 3 cale bez kata i filtra cząsteczek i ostateczna moc będzie znana po dokładnych ustawieniach na hamowni MAHA

ale już czuje ze włożę większe IC dwa od 4,2 TDI i skrzynie tez automata od 4,2 TDI

Opublikowano

ale już czuje ze włożę większe IC dwa od 4,2 TDI i skrzynie tez automata od 4,2 TDI

ciekawe gdzie je upchniesz...

Opublikowano

ale już czuje ze włożę większe IC dwa od 4,2 TDI i skrzynie tez automata od 4,2 TDI

ciekawe gdzie je upchniesz...

W A6 jest chyba wiecej miejsca niż A4 :mysli:

Opublikowano

Aaaa... on ma A6, okej :)

Opublikowano

nic nie dymi a dymiło bo świeżo zespawany wydech i jeszcze stal w oleju była a filtr cząsteczek już był wycięty 2 miesiące wcześniej jeszcze jak miałem oryginalny wydech

co do turbo to nie znam się , co by było można włożyć ale na pewno coś z większymi wirnikami ale kwestia którymi większymi na wydechu czy na ssaniu czy oba większe ?

czyli cala turbina co do mocy to tak teraz powinno być 300KM a coolery tak ma dwa nawet nawet spore[br]Dopisany: 14 Styczeń 2011, 22:28_________________________________________________

dźwięk jest po prostu :kox: :kox: ale trochę ci przydymia na siwo oleju nie łyka?

Czyli w MR Motors miałeś te 15km mniej? :decayed:

RM Motors robi wydechy i po zrobieniu tego wydechu wcięło 15KM ale mowie to była inna hamownia sam właściciel hamowni powiedział ze rożne hamownie rożne wyniki

Jak zaczniesz sie orientować w sprężarkach to wtedy zejdziesz na ziemie. Masz sprężarkę borg warnera KKK BV50 na zmiennej geometrii i elektronicznym actuatorze. I na dzień dzissiejszy nie ma seryjnej większej spręzarki która by podeszła ze względy na to że KKK na ten typ wałka nie robi nic wiekszego. ABt zrobiło sprężarkę hubryde ale ma na to patent i kooperanta który która tylko dla nich robi specjalnie wirniki tytanowe.:)

Mam hybryde dmucha 1,8 bara i to by bylo wszystko co sie da bezpiecznie wyduchać z tej hybrydy

zmieniam na garretta aby dmuchac pod 2,2 bara :angry:

Ps.

Ta jest na lozysku wiec wytrzyma wiecej

a ze inna wtyczka na geometrii to nie problem :P

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

nic nie dymi a dymiło bo świeżo zespawany wydech i jeszcze stal w oleju była a filtr cząsteczek już był wycięty 2 miesiące wcześniej jeszcze jak miałem oryginalny wydech

co do turbo to nie znam się , co by było można włożyć ale na pewno coś z większymi wirnikami ale kwestia którymi większymi na wydechu czy na ssaniu czy oba większe ?

czyli cala turbina co do mocy to tak teraz powinno być 300KM a coolery tak ma dwa nawet nawet spore[br]Dopisany: 14 Styczeń 2011, 22:28_________________________________________________

dźwięk jest po prostu :kox: :kox: ale trochę ci przydymia na siwo oleju nie łyka?

Czyli w MR Motors miałeś te 15km mniej? :decayed:

RM Motors robi wydechy i po zrobieniu tego wydechu wcięło 15KM ale mowie to była inna hamownia sam właściciel hamowni powiedział ze rożne hamownie rożne wyniki

Jak zaczniesz sie orientować w sprężarkach to wtedy zejdziesz na ziemie. Masz sprężarkę borg warnera KKK BV50 na zmiennej geometrii i elektronicznym actuatorze. I na dzień dzissiejszy nie ma seryjnej większej spręzarki która by podeszła ze względy na to że KKK na ten typ wałka nie robi nic wiekszego. ABt zrobiło sprężarkę hubryde ale ma na to patent i kooperanta który która tylko dla nich robi specjalnie wirniki tytanowe.:)

WITAM

Mam w silniku ASB turbine gtb 2562 ze sterowaniem od kkk :PAudi A6C6 3,0 TDI MOTOR ASB TURBO GTB2562 STEROWANIE Z KKK 50BV - YouTube

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...