kamil Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 W takim razie co trzeba zrobić żeby ustrzelić 300km w A6?? Wydech, mapa, IC, turbo, coś jeszcze??
Patrox Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 W takim razie co trzeba zrobić żeby ustrzelić 300km w A6?? Wydech, mapa, IC, turbo, coś jeszcze?? Dobry egzeplarz!!!! A tak na serio to nie należy za wszelka cenę chcieć mieć te 300 koni bo silnik silnikowi nie jest równy. W jednym aucie na takim setupie wyjdzie 310ps a w drugim 295 i na to już nie mamy wpływu. Najważniejsze aby zrobione było to z głową i silnik w jak najmniejszym stopniu ucierpiał. Bo i na seryjnych gratach bardzo mocnym programem zrobisz 300Ps Ale na jak długo to nikt ci nie powie. Jedno jest pewne że w odczuciach z jazdy jest różnica między 285 a powiedzmy 300PS(lepsza reakcja na gaz i auto jest mocniejsze górą). Na drodze te róznice to pół długości auta a wieć nie tak dużo. 1
dankan Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 NO PANOWIE ZIEMIA SIĘ TRZĘSIE CO MOŻNA ZROBIĆ Z 2.0 TDI http://www.allardmotorcompany.com/filestore/list/documents/Allard-A3-TDI-quattro.pdf[br]Dopisany: 18 Styczeń 2011, 23:20_________________________________________________Witam Małe modyfikacje w tym roku dołożyłem środkowy tłumi przelotowy dla poprawy dżwiekow jest basowo ale bardzo niskie tony teraz mam:) filmik wkrótce zrobię zdjęcia tu : http://dankan.fotosik.pl/albumy/815550.html
Qper3 Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Ile kosztowal Cie ten uklad wydechowy? jesli to scisle tajne to prosilbym o info na PW
Tomson Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Będę niedługo uderzał w 3.0TDI i też byłbym tym wydechem zainteresowany, bo dźwięk miażdży prosiłbym o info gdzie i za ile taki wydech można kupić
dankan Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Wydechy robi : RM-MOTORS Kieźliny, ul. Ks. Jagałły 1d 10-371 Olsztyn telefony komórkowe: 0 500 174 330 0 509 399 462 e-mail: [email protected] cały układ mnie kosztował 3500 PLN
dominbr Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 W przypadku BKN-a może i warto cat-backa montować, cena za ten powyższy jest w miarę atrakcyjna doliczając koszta przesyłki. Na allegro taki sam stoi za 4100 Niestety w przypadku ASB dochodzi grzebanie w sterownikach związane z usunięciem DPF'a co podraża sprawę montażu takiego wydechu o kolejne 1000-1500 zł Ten wydech pasuje tylko do silnika BKN ale bez DPF. Występowały też silniki BKN z DPF i wtedy trzeba DP przerabiać, gra nie warta świeczki. Jesteś na 100% pewien że wydech Millteka nie pasuje do ASB? Nie znalazłem takich informacji na stronach, a na stronie millteka nie ma podzialu na te z filtrem i bez.
Patrox Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 na 100% nie apsuje plug&play, po odpoweidnim dopasowaniu czesci srodkowej pasuje.
Rdzewek_RdK Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 A ja mam pytanie trochę z innej beczki, jakiej pojemności/wielkości powinien być FMIC w 3.0TDI aby był sens zamontowania go zamiast tych 2 bocznych seryjnych ?
Patrox Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 A ja mam pytanie trochę z innej beczki, jakiej pojemności/wielkości powinien być FMIC w 3.0TDI aby był sens zamontowania go zamiast tych 2 bocznych seryjnych ? Nie ma uniwersalnej metody aby ci powiedzieć. To zależy od jakości rdzenia i szerokości. Twóje seryjne maja objetośc 6,6 litra łącznie.
Rdzewek_RdK Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Dzięki wielkie, a co z ogólnodostępnych coolerów być polecił? No wiadomo, nie jakiś chińczyk, tylko żeby jednak ta jakość jednak była. Czy lepiej bawić się w coś customowego?
dankan Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Jeśli chodzi o IC to gadaj z chłopakami z pro turbo na pewno ci doradzą http://www.proturbo.com.pl/web/wp-content/uploads/warsztat.jpg Ja mam 300KM i 610NM na orginalnych IC Turbina większy wirnik na powietrzu i wydech 3 cale bez kata i filtra cząsteczek i ostateczna moc będzie znana po dokładnych ustawieniach na hamowni MAHA ale już czuje ze włożę większe IC dwa od 4,2 TDI i skrzynie tez automata od 4,2 TDI
Flyer Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 ale już czuje ze włożę większe IC dwa od 4,2 TDI i skrzynie tez automata od 4,2 TDI ciekawe gdzie je upchniesz...
mystic.pl Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 ale już czuje ze włożę większe IC dwa od 4,2 TDI i skrzynie tez automata od 4,2 TDI ciekawe gdzie je upchniesz... W A6 jest chyba wiecej miejsca niż A4
dankan Opublikowano 28 Lipca 2011 Opublikowano 28 Lipca 2011 nic nie dymi a dymiło bo świeżo zespawany wydech i jeszcze stal w oleju była a filtr cząsteczek już był wycięty 2 miesiące wcześniej jeszcze jak miałem oryginalny wydech co do turbo to nie znam się , co by było można włożyć ale na pewno coś z większymi wirnikami ale kwestia którymi większymi na wydechu czy na ssaniu czy oba większe ? czyli cala turbina co do mocy to tak teraz powinno być 300KM a coolery tak ma dwa nawet nawet spore[br]Dopisany: 14 Styczeń 2011, 22:28_________________________________________________ dźwięk jest po prostu :kox: ale trochę ci przydymia na siwo oleju nie łyka? Czyli w MR Motors miałeś te 15km mniej? RM Motors robi wydechy i po zrobieniu tego wydechu wcięło 15KM ale mowie to była inna hamownia sam właściciel hamowni powiedział ze rożne hamownie rożne wyniki Jak zaczniesz sie orientować w sprężarkach to wtedy zejdziesz na ziemie. Masz sprężarkę borg warnera KKK BV50 na zmiennej geometrii i elektronicznym actuatorze. I na dzień dzissiejszy nie ma seryjnej większej spręzarki która by podeszła ze względy na to że KKK na ten typ wałka nie robi nic wiekszego. ABt zrobiło sprężarkę hubryde ale ma na to patent i kooperanta który która tylko dla nich robi specjalnie wirniki tytanowe. Mam hybryde dmucha 1,8 bara i to by bylo wszystko co sie da bezpiecznie wyduchać z tej hybrydy zmieniam na garretta aby dmuchac pod 2,2 bara Ps. Ta jest na lozysku wiec wytrzyma wiecej a ze inna wtyczka na geometrii to nie problem 1
dankan Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 nic nie dymi a dymiło bo świeżo zespawany wydech i jeszcze stal w oleju była a filtr cząsteczek już był wycięty 2 miesiące wcześniej jeszcze jak miałem oryginalny wydech co do turbo to nie znam się , co by było można włożyć ale na pewno coś z większymi wirnikami ale kwestia którymi większymi na wydechu czy na ssaniu czy oba większe ? czyli cala turbina co do mocy to tak teraz powinno być 300KM a coolery tak ma dwa nawet nawet spore[br]Dopisany: 14 Styczeń 2011, 22:28_________________________________________________ dźwięk jest po prostu :kox: ale trochę ci przydymia na siwo oleju nie łyka? Czyli w MR Motors miałeś te 15km mniej? RM Motors robi wydechy i po zrobieniu tego wydechu wcięło 15KM ale mowie to była inna hamownia sam właściciel hamowni powiedział ze rożne hamownie rożne wyniki Jak zaczniesz sie orientować w sprężarkach to wtedy zejdziesz na ziemie. Masz sprężarkę borg warnera KKK BV50 na zmiennej geometrii i elektronicznym actuatorze. I na dzień dzissiejszy nie ma seryjnej większej spręzarki która by podeszła ze względy na to że KKK na ten typ wałka nie robi nic wiekszego. ABt zrobiło sprężarkę hubryde ale ma na to patent i kooperanta który która tylko dla nich robi specjalnie wirniki tytanowe. WITAM Mam w silniku ASB turbine gtb 2562 ze sterowaniem od kkk Audi A6C6 3,0 TDI MOTOR ASB TURBO GTB2562 STEROWANIE Z KKK 50BV - YouTube
dankan Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 chlopaki z firmy AMF P https://www.facebook.com/AMFsc?ref=stream
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się