wrclaguna Opublikowano 2 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2012 Środek uszczelniający w płynie klej i mat. do kupienia w ASO
AndyN Opublikowano 8 Stycznia 2012 Opublikowano 8 Stycznia 2012 Jaka jest standardowa wartość w kanale 087 dla nowszych piecyków?
wrclaguna Opublikowano 8 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 8 Stycznia 2012 Jaka jest standardowa wartość w kanale 087 dla nowszych piecyków? Ja mam zablokowany ten kanał Trzeba pytać w ASO
AndyN Opublikowano 11 Stycznia 2012 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Jaka jest standardowa wartość w kanale 087 dla nowszych piecyków? Ja mam zablokowany ten kanał Trzeba pytać w ASO Oj tam, oj tam Login "22222" i już odblokowany. Sprawdzisz? Proszę ....[br]Dopisany: 08 Styczeń 2012, 14:43_________________________________________________ VAG-COM Version: Release 704.1 Address 18: Aux. Heat Control Module Part Number: 8E0 909 509 J Component and/or Version: Standheizung Diesel 0416 Software Coding: 00011 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 01409 - Repeated Flame-Out 35-00 - - Opis z błędów pierwszej strony czytałem. Co znaczy "35-00"? Przykład informacji w tekście najpierw podane jest miejsce błędu, w drugiej linijce rodzaj błędu, jeśli jest to jakiś sporadyczny błąd to pojawi się dodatkowo trzecia linijka. W przypadku gdy rodzaj i miejsce występowania błędu jest nieznane, podane zostaną tylko liczby. "-I say we take off and nuke the entire site from orbit -It's the only way to be sure" Aliens - "I say we take off and nuke the entire site from orbit" ===== Kolejny pacjent: Wednesday,11,January,2012,19:26:17:59303VAG-COM Version: Release 704.1 Address 18: Aux. Heat Control Module Part Number: 8E0 265 105 A Component and/or Version: Standheizung Diesel 0110 Software Coding: 00011 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 01406 - No Flame 35-00 - - Zasys i wydech drożny. Wydech drożny jak **** Pompa dozująca właśnie kupiona, ilość paliwa w trybie testowym w normie (36-37 ml), mierzone po odpięciu wężyka przy piecyku. **** wie w jakim stanie rozpylacz i wirniczek. Czyli co, trzeba wytargać wkład?
wrclaguna Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 12 Stycznia 2012 Ciekawe czy cos pomogą moze jeszcze Nastawy Podstawowe w Adaptacjach kanal 08 Trzeba sprawdzic jakie sa tam wartosci zapisane . Znaczy się nie przenosimy się do wątku o problemach z piecykami i pompujemy ten temat? Na czas pomiaru ilości paliwa było "250", wczoraj w trakcie zwykłej pracy było "0". Jaki to ma związek z faktem, że nie ma płomienia? Szukamy przyczyny to i to trzeba sprawdzić .
AndyN Opublikowano 12 Stycznia 2012 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Grzegorz, co masz na myśli pisząc o 'Nastawach podstawowych' (04), 'Adaptacjach' (08) i kanale '08'?
martinus Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 ktoś ma numer świecy i cene ? Pozdro
wrclaguna Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2012 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=164269.msg1978314;highlight=swieca+webasto#msg1978314
AndyN Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 ktoś ma numer świecy i cene ? Pozdro Od 1 euro na ebay: http://www.ebay.de/itm/Gluhkerze-Audi-8E-A4-Avant-2-5-TDI-Standheizung-Ardic-912-/180790018017?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AAudi&hash=item2a17ecbfe1 Ardic 3730104 Beru Ireland 0 102 174 304 12V 8E0 963 115
martinus Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 dzięki chłopaki ( też borykam się z NO FLAME ) Andyn, 1 Euro to pewnie zjechana aż miło
AndyN Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 (...) Andyn, 1 Euro to pewnie zjechana aż miło Bardziej chodziło mi o info, że na ebay są. I o symbole świecy, które są w opisie tej aukcji Jaki dokładnie numer błędu? Bo "no-flame" to niekoniecznie świeca.
martinus Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 ja u mnie jeszcze obstawiam aku, jak po zresetowaniu webasto uruchomię je na odpalonym silniku to na pewno, bo coś mi się wydaje że na vag widziałem kątem oka napięcie oscylujące w granicach 11.... 01406 - No Flame 35-00 - -
AndyN Opublikowano 13 Stycznia 2012 Opublikowano 13 Stycznia 2012 ja u mnie jeszcze obstawiam aku, jak po zresetowaniu webasto uruchomię je na odpalonym silniku to na pewno, bo coś mi się wydaje że na vag widziałem kątem oka napięcie oscylujące w granicach 11.... 01406 - No Flame 35-00 - - Masz prostownik? Odpal piecyk z podłączonym prostownikiem (chyba wytrzyma ) - wyeliminujesz w ten sposób akumulator jako przyczynę problemów. Jaką masz wartość wpisaną w 1 kanale adaptacji sterownika piecyka?: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=163320.msg1882722#msg1882722 Słaby akumulator to błąd "01408" [br]Dopisany: 13 Styczeń 2012, 17:53_________________________________________________ ==== Zanim wydasz choć złotówkę na nową świecę weź w łapę miernik i sprawdź czy rzeczywiście świeca jest spalona.
Aydaho Opublikowano 14 Stycznia 2012 Opublikowano 14 Stycznia 2012 ja u mnie jeszcze obstawiam aku, jak po zresetowaniu webasto uruchomię je na odpalonym silniku to na pewno, bo coś mi się wydaje że na vag widziałem kątem oka napięcie oscylujące w granicach 11.... 01406 - No Flame 35-00 - - A jak reste Webasto zrobic ? Moze u mnie cos sie w sterowniku przywiesilo po wymianie pompki i 3 rozbiorkach pieca ??
wrclaguna Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2012 Mozesz wyłaczyć wtykę od sterownika na jakiś czas moze sie wtedy zresetowć . Masz zapisany ten błąd wielokrotnie w pamięci , jak będzie ze 3 razy to wtedy nie odpalisz webasta .
AndyN Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Mozesz wyłaczyć wtykę od sterownika na jakiś czas moze sie wtedy zresetowć . Masz zapisany ten błąd wielokrotnie w pamięci , jak będzie ze 3 razy to wtedy nie odpalisz webasta . Albo wyciągnąć bezpiecznik. Nie było mnie wczoraj przy tym rezaniu ale zakładam, że błędy VAGiem były kasowane
Aydaho Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Mozesz wyłaczyć wtykę od sterownika na jakiś czas moze sie wtedy zresetowć . Masz zapisany ten błąd wielokrotnie w pamięci , jak będzie ze 3 razy to wtedy nie odpalisz webasta . Albo wyciągnąć bezpiecznik. Nie było mnie wczoraj przy tym rezaniu ale zakładam, że błędy VAGiem były kasowane błąd kasowałem Vagiem. Podmiana świecy dzisiaj nic nie dała. pompka dozuje paliwo ale piecyk nie odpala i nie wchodzi na obroty. Pojęcia nie mam czemu - wcześniej wszystko hulało. Złożony jest w 100% poprawnie tyle że zalany paliwem i może od tego ? silniczek tez mokry był ( po drugiej rozbiórce ) .... no nic - chyba pozostaje mi wywalenie tego z auta i wsadzenie nowego pieca lub zamknięcie tematu..zima i tak się kończy
bogi Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Adaś a dlaczego nie osuszyłeś przed złorzeniem ? Przynajmniej z Twojej wypowiedzi tak zrozumiałem ? Może jakiś czujnik nie pozwala odpalić pieca !?
Aydaho Opublikowano 15 Stycznia 2012 Opublikowano 15 Stycznia 2012 Adaś a dlaczego nie osuszyłeś przed złorzeniem ? Przynajmniej z Twojej wypowiedzi tak zrozumiałem ? Może jakiś czujnik nie pozwala odpalić pieca !? przedmuchałem sprężonym powietrzem ale wiesz jak to z ON .. raczej tzreba by to wypalić a aby to zrobić musiałbym to całkiem z auta zdemontować i wypiąć puche z układu chłodzenia.. nie było aż tyle czasu. piecyk nie ma takiej kontroli, jedyne czujniki to - płomień i temp. cieczy.. pozatym wew. jest silniczek z kostką i świeca na obudowie. Czemu nie działa na 3 rozpylaczach ?????????? NIE MAM JUŻ POJĘCIA jutro sprawdzę jeszcze błędy i zrobie test elementów ... choć to gówno da ale przynajmniej będę spokojniejszy
wrclaguna Opublikowano 15 Stycznia 2012 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2012 Aydaho nie poddawaj sie Sprawdz jeszcze wszystkie przewody paliwowe bo rzeczywiscie masz teraz mętlik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się