przemko201 Opublikowano 27 Października 2007 Opublikowano 27 Października 2007 Witam mam problem z moca silnika 1900 tdi 81kW stracil dynamike jechac jedzie pali dobrze okolo 5.5 l do 6.0 do 3000 obrotow jest w miare poznej nie czuc juz takiego buta przy 4000 tryb awaryjny blad 00575 jak pamietam przeladowanie po zgaszeniu silnika jest znowu ok powyzej 4000 tryb awaryjny brak turbo wysylam logi prosze o analize grupa 03 http://img171.imageshack.us/my.php?image=03do3.jpg grupa 08 http://img513.imageshack.us/my.php?image=08at3.jpg grupa 011 http://img519.imageshack.us/my.php?image=011uh8.jpg pozdro
kalina Opublikowano 27 Października 2007 Opublikowano 27 Października 2007 odpowiem w ciemno nie patrząc na logi - firanka w turbinie -
przemko201 Opublikowano 27 Października 2007 Autor Opublikowano 27 Października 2007 a dokładkniej patrzac na logi ?
Pikuś Opublikowano 27 Października 2007 Opublikowano 27 Października 2007 A ja stawiam na N75 bo nic nie robi zeby zniwelowac przeladowanie. Kurde musze sobie poprzypominac wszystko bo pozapominalo sie co z czym sie je.
kalina Opublikowano 27 Października 2007 Opublikowano 27 Października 2007 Pikuś - n75 walczy. Alo je zamurowało totalnie, albo n75 jest źle podłączony
Pikuś Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 kalina im wieksza wartosc w ostatnim polu to chyba wieksze doladowanie jest. czyli n75 pracuje ale zle bo caly czas daje na maxa.
spanky Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 na próbe podmien N75 na nowy ....
lukaszr Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 na próbe podmien N75 na nowy .... Też stawiam na to samo Ale turbo pompuje i tak długo z takim przeładowaniem - 575 powinien pojawić się wcześniej.
spanky Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 na próbe podmien N75 na nowy .... Ale turbo pompuje i tak długo z takim przeładowaniem - 575 powinien pojawić się wcześniej. notlauf powinien sie pojawic po 7 sekundach [jak dobrze pamietam] od przekroczenia granic akceptowalności przez ECU ...
lukaszr Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 notlauf powinien sie pojawic po 7 sekundach [jak dobrze pamietam] od przekroczenia granic akceptowalności przez ECU ... Dosyć długi czas
kalina Opublikowano 29 Października 2007 Opublikowano 29 Października 2007 Im większa wartość w ostatniej kolumnie tym mniejsze ciśnienie doładowania. Widać to dokładnie jak złapał notlauf`a jest 94,4. Ale sztanga wogóle nie reaguje, co widać po ciśnieniu doładowania. Czas to 5 sekund.
Pikuś Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 kalina, a co powiesz na to bo ja tu czegos nei kumam http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,15943.0.html
przemko201 Opublikowano 31 Października 2007 Autor Opublikowano 31 Października 2007 Dzieki za sugestie najpierw zmienie zaworek n75 i sproboje go przegonic
kalina Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 Ale nikt nie powiedział że n75 jest uszkodzony. Trzeba ustalić najpierw czy sztanga bangla.
przemko201 Opublikowano 6 Listopada 2007 Autor Opublikowano 6 Listopada 2007 Witam wymienialem wczoraj swieczki i sprawdzilem sztange w turbo jak gdzies slyszlem powinna sie lekko ruszac u mnie reka raczej sie nie da ruszyc jak odpale samochod i wyjme wezyk z gruchy to opada na jakis 1cm czy tak ma byc w modelu AFN 110 ? pozdro
kalina Opublikowano 6 Listopada 2007 Opublikowano 6 Listopada 2007 1 centymetr ruchu to stanowczo zamało.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się