Bieniek Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Mam taki problem.Nie grzeja mi swiece. Wymienilem,spalone bylo 5 szt.Wymienilem wszystkie. I dalej d*pa. PO podlaczeniu miernika do przewodu i przekreceniu zaplony dalej nie pojawia sie napiecie. Przy wymuszeniu vagiem testu przekaznika,pojawia sie napiecie. DOmyslam sie ,ze cos z czujnikiem temperatury moze byc. JAk to sprawdzic? NA vagu zero bledow. Troszke mnie martwia odczyty z kanalu 07.W polu intake temp podczas sprawdzania auta po postoju 3 godzinnym w temp -2 stopnie pokazywalo kolo 15-18 stopni.PO odpaleniu spadla temp na +6.6. Gdy zgasilem to temp wskoczyla ba +15.6. Tu szukac problemu? GDzie ten czujnik??
lukasera Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html czujnik nr 15 z drugiego rysunku tu masz numer czujnika http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=167495.0
ROBERT Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Mam taki problem.Nie grzeja mi swiece. Wymienilem,spalone bylo 5 szt.Wymienilem wszystkie. I dalej pupa. PO podlaczeniu miernika do przewodu i przekreceniu zaplony dalej nie pojawia sie napiecie. Przy wymuszeniu vagiem testu przekaznika,pojawia sie napiecie. DOmyslam sie ,ze cos z czujnikiem temperatury moze byc. JAk to sprawdzic? NA vagu zero bledow. Troszke mnie martwia odczyty z kanalu 07.W polu intake temp podczas sprawdzania auta po postoju 3 godzinnym w temp -2 stopnie pokazywalo kolo 15-18 stopni.PO odpaleniu spadla temp na +6.6. Gdy zgasilem to temp wskoczyla ba +15.6. Tu szukac problemu? GDzie ten czujnik?? Według mnie masz wszystko ok Czujnik temp. pow. zasysanego pokazuje więcej niż temp. zew. bo pod maską masz jeszcze taką temp. Sprawdź grzanie świec po nocnym postoju , nie po kilku godzinach jak płyn jest jeszcze w miarę ciepły
Bieniek Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 Samochod stal nieodpalany jakies 4h. Uruchomilem i pochodzil sobie z 10 min.Wg Vaga temp plynu byla okolo 30 stopni. To skad te wahania temp po odpaleniu i zgaszeniu? Sprawdzimy jeszcze we wtorek odczyty sprawnego BDG. Jesli nie czujnik to co?
ROBERT Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Samochod stal nieodpalany jakies 4h. Uruchomilem i pochodzil sobie z 10 min.Wg Vaga temp plynu byla okolo 30 stopni. To skad te wahania temp po odpaleniu i zgaszeniu? Sprawdzimy jeszcze we wtorek odczyty sprawnego BDG. Jesli nie czujnik to co? Wahania są bo jak uruchomiłeś silnik to zaczął zasysać powietrze o temp. -2oC , temp. pod maską +15/18oC , czyli trochę się to powietrze "ogrzało" do + 6.6oC , czujnik ten w Twoim przypadku (G42) znajduje się w LMM Jak już to radziłbym sprawdzić wskazania czujnika G62 (G2/G62) Sprawdź czy grzeją rano (po całonocnym postoju) ... uważam że będą grzały
Bieniek Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 No wlasnie rano chyba nie grzeja. Odpala z trudem po czym trzesie sie przez 20s i puszcza niebieska chmure.PO chwile ustaje wszystko.
Bieniek Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 A jak wskazania G62 :?: W sensie? Rano nie wiem,nie mam vaga. Pozniej wydaja sie ok. Podczas jazdy na blacie 90,na vagu 86-87.
ROBERT Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Warto byłoby sprawdzić ile wskazuje rano ten czujnik ... (na blacie masz wskazania z drugiej "sekcji" - [G2] tego czujnika)
Bieniek Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 Tyle,ze nie mam mozliwosci sprawdzenia rano tych odczytow. I co teraz?Ale skoro vag i blat pokazuje to samo to chyba jest ok?
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 kiedy bedziesz w Słupsku ???? pozycze Ci Vag scaner Viakena to sobie sprawdzisz
Bieniek Opublikowano 9 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 9 Grudnia 2010 kiedy bedziesz w Słupsku ???? pozycze Ci Vag scaner Viakena to sobie sprawdzisz Dopiero na swieta.Tutaj moge sprawdzic tyle,ze nie rano.
Dev Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 jak chcesz wysle Ci jutro poczta dawaj adres
Jastrzab-Gorzow Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Jak po wysterowaniu vagiem grzeją, a rano nie to wymień ten czujnik, kosztuje z 60zł a wymiana trwa 25 sekund z tego co pamietam. Możesz jeszcze sprawdzić odłączając rano przed odpaleniem ten czujnik, sterownik powinien widzieć wtedy -40C i zagrzać świece.
grippen Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Jak po wysterowaniu vagiem grzeją, a rano nie to wymień ten czujnik, kosztuje z 60zł a wymiana trwa 25 sekund z tego co pamietam. Możesz jeszcze sprawdzić odłączając rano przed odpaleniem ten czujnik, sterownik powinien widzieć wtedy -40C i zagrzać świece. Masz racje u mnie dwa lata temu nie w tym silniku też miałem taki problem okazało się że czujnik walnięty odłącz kostke od czujnika i sprawdź czy ci wtedy będą grzały świece to wtedy będziesz wiedział coo i jak
Bieniek Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 Ktory dokladnie czujnik?Gdzie on jest??
Wihajster Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Ktory dokladnie czujnik?Gdzie on jest?? http://www.a4-klub.pl/smf/ajm_awx_avf_avb_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html
Bieniek Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 Wihu to widzialem,ale dokladnie koledzy nie napisali o ktory czujnik chodzi? Powietrza dolotowego ?[br]Dopisany: 10 Grudzień 2010, 11:03_________________________________________________Wypiac przeplywke?
grippen Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 nie, chodzi o czujnik temp wody ten co pokazuje temperatura na wskaźnikach jak go wypniesz to wtedy komp powinien włączyć grzanie nie zależnie jaka jest temperatura
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się