CUB@ Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Posiadam a4 ADR w którym jest zamontowany LPG lovato II gen. instalacja ma pół roku ,autko mam od miesiąca a moje pytanie brzmi : na co zwrócic uwage zeby zapobiec ewentualnym strzelaniu w kolektor , do tej pory jest ok ale zapobiegawczo pytam. Może ktoś użytkuje podobną instalacje jakieś uwagi mile widziane. PROSZĘ NIE PISAĆ ŻEBY WYMIEŃIĆ NA SEKW. BO TO NIE WCHODZI W GRE .
wojtek26 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Podstawa to świece i kable zapłonowe, dbaj o reg. wymiane filtra i regulacje instalacji.
grzesiek88 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Podstawa to świece i kable zapłonowe, dbaj o reg. wymiane filtra i regulacje instalacji. dokładnie świece filtry i śmmigaj ile chcesz
qrczak91 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 też mam ADR i też mam II gen. wprawdzie nie taką jak Twoja, ale podobna. Moje auto od nowości jeździ na gazie. Odpalaj na benzynie i na klimatroniku sprawdzaj temperaturę silnika. Jak przekrtoczy 45st wtedy dopiero na gaz przełączaj. To nie sekwencja, sama nie odczeka tyle. Poza tym ja gaszę auto na benzynie, żeby w dolocie nie został gaz, bo wtedy moze strzelić przy odpalaniu. Na klimatroniku ja osobiście patrzę na funkcję numer 51 - temperatura płynu chłodzącego. Na zegarach podziałka zaczyna się od 60st.
CUB@ Opublikowano 13 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2010 też mam ADR i też mam II gen. wprawdzie nie taką jak Twoja, ale podobna. Moje auto od nowości jeździ na gazie. Odpalaj na benzynie i na klimatroniku sprawdzaj temperaturę silnika. Jak przekrtoczy 45st wtedy dopiero na gaz przełączaj. To nie sekwencja, sama nie odczeka tyle. Poza tym ja gaszę auto na benzynie, żeby w dolocie nie został gaz, bo wtedy moze strzelić przy odpalaniu. Na klimatroniku ja osobiście patrzę na funkcję numer 51 - temperatura płynu chłodzącego. Na zegarach podziałka zaczyna się od 60st. Jak by kolega mógł dokładniej cos powiedzieć o funkcji numer 51- nie czaje[br]Dopisany: 13 Grudzień 2010, 17:26_________________________________________________ też mam ADR i też mam II gen. wprawdzie nie taką jak Twoja, ale podobna. Moje auto od nowości jeździ na gazie. Odpalaj na benzynie i na klimatroniku sprawdzaj temperaturę silnika. Jak przekrtoczy 45st wtedy dopiero na gaz przełączaj. To nie sekwencja, sama nie odczeka tyle. Poza tym ja gaszę auto na benzynie, żeby w dolocie nie został gaz, bo wtedy moze strzelić przy odpalaniu. Na klimatroniku ja osobiście patrzę na funkcję numer 51 - temperatura płynu chłodzącego. Na zegarach podziałka zaczyna się od 60st. Jak by kolega mógł dokładniej cos powiedzieć o funkcji numer 51- nie czaje Juz wyczytałem. Dzieki za informacje sa bardzo przydatne .
qrczak91 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Opublikowano 13 Grudnia 2010 warto też dbać o świece, wymieniać co chyba 10.000km, jakoś tak. Polecam też antystrzał - zadba o przepływomierz w razie 'awarii' i dobra regulacja. Jak jest dobrze wyregulowany, to nie powinien strzelać.
jihad Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 Posiadam a4 ADR w którym jest zamontowany LPG lovato II gen. instalacja ma pół roku Nie mogę tego zrozumieć. Jak można zainstalować w dzisiejszych czasach 2-generację, skoro różnica cenowa w stosunku do sekwencji to jakieś 10-15% w przypadku 4-cylindrowców. Skoro nie chcesz wymieniać "przodu" na sekwencję, to oprócz tego co koledzy wyżej napisali, możesz zapytać w zakładzie montażu czy nie ma możliwości podpięcia w reduktorze czujnika temperatury.
CUB@ Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2010 Posiadam a4 ADR w którym jest zamontowany LPG lovato II gen. instalacja ma pół roku Nie mogę tego zrozumieć. Jak można zainstalować w dzisiejszych czasach 2-generację, skoro różnica cenowa w stosunku do sekwencji to jakieś 10-15% w przypadku 4-cylindrowców. Czasy czasami a jak samochód miał 2-lata to co montowali sekwencyjny wtrysk (jężeli był dostepny to cena powalała) i też jeździli , dla mnie ten samochód jest na dojazdy do pracy także nie wymagam wiele chociaż radzi sobie bez kłopotu . A co do czujnika temp to lepiej że go nie ma poniewaz pół drogi do pracy na paliwie a reszta na lpg . Między 1200zł a 2000zł jest 10 -15% różnicy
jihad Opublikowano 20 Grudnia 2010 Opublikowano 20 Grudnia 2010 No jak masz 2-generację za 1200, to już w ogóle mistrzostwo świata. No ale co kto lubi. Ja nawet w drugim aucie (rocznik 1992) wymieniałem niedawno przód na sekwencję, bo 2-generacja, to jest totalne nieporozumienie w aucie z wielopunktowym wtryskiem. Kiedy sekwencja kosztowała 4 tysie to można było oszczędzić połowę tego, ale teraz? Czujnika temperatury też nie chcesz, bo za drogo będzie? A naprawiać reduktor lub wymieniać będzie tanio? Ile masz km do tej swojej pracy? Jak tak blisko, że nie zdąży się przełączyć na LPG, to pewnie w ogóle lepiej pieszo chodzić.
CUB@ Opublikowano 20 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2010 No jak masz 2-generację za 1200, to już w ogóle mistrzostwo świata. No ale co kto lubi. Ja nawet w drugim aucie (rocznik 1992) wymieniałem niedawno przód na sekwencję, bo 2-generacja, to jest totalne nieporozumienie w aucie z wielopunktowym wtryskiem. Kiedy sekwencja kosztowała 4 tysie to można było oszczędzić połowę tego, ale teraz? Czujnika temperatury też nie chcesz, bo za drogo będzie? A naprawiać reduktor lub wymieniać będzie tanio? Ile masz km do tej swojej pracy? Jak tak blisko, że nie zdąży się przełączyć na LPG, to pewnie w ogóle lepiej pieszo chodzić. Instalka jest całkiem swieża zamontowana przez poprzedniego własciciela i nawet gdy przy -15st.c po nagrzaniu sil do +30 prtzełącze manualnie i autko pracuje ładnie to nie ma sie co czaić wiecznie tym jeździć sie nie da. Wiadomą rzeczą jest że membramy w parowniku szybciej zuzyja się , nie zamierzam bujac się dłużej niz 2lata a dodatkowe koszty monażu sekw to wogóle mnie nie interesuja ze względu na wiek autka.
Bebzo28 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 też mam ADR i też mam II gen. wprawdzie nie taką jak Twoja, ale podobna. Moje auto od nowości jeździ na gazie. Odpalaj na benzynie i na klimatroniku sprawdzaj temperaturę silnika. Jak przekrtoczy 45st wtedy dopiero na gaz przełączaj. To nie sekwencja, sama nie odczeka tyle. Poza tym ja gaszę auto na benzynie, żeby w dolocie nie został gaz, bo wtedy moze strzelić przy odpalaniu. Na klimatroniku ja osobiście patrzę na funkcję numer 51 - temperatura płynu chłodzącego. Na zegarach podziałka zaczyna się od 60st. Jak zobaczyc na klimatroniku funkcje 51 .prosze o sprostowanie
jihad Opublikowano 21 Grudnia 2010 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Jak zobaczyc na klimatroniku funkcje 51 .prosze o sprostowanie http://www.a4-klub.pl/smf/klimatyzacja/kody_klimatronika-t70.0.html
CUB@ Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2010 Jak zobaczyc na klimatroniku funkcje 51 .prosze o sprostowanie http://www.a4-klub.pl/smf/klimatyzacja/kody_klimatronika-t70.0.html jeżeli został poruszony ten temat to czy wszystkie funkcje pokrywają się w waszych OOOO, u mnie test wyswietlacza nie działa i obroty silnika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się