kamillo0206 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Witam! Posiadam Audi A4 (B5) 1.9 TDI AHU (90KM), Ostatnio brakuje mu mocy, szczególnie u dołu zakresu. Proszę o ocenę logów (robiłem pierwszy raz ) Statyczne: grupa 000 grupa 001 grupa 003 grupa 004 grupa 011 grupa 013 Dynamiczne: grupa 000 grupa 001 grupa 003 grupa 004 grupa 008 grupa 010 grupa 011
przemik Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Własciwie to jest OK. Dwie rzeczy: 1. Kat jest ? 2. Filtr paliwa dawno zmieniany ?
kamillo0206 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 Kat jest. Filtr wymieniany 2 miesiące temu. Czyli wartości w 003 grupie OK? EGR w porządku? Ciśnienie doładowania też? W pełnym zakresie?
przemik Opublikowano 11 Grudnia 2010 Opublikowano 11 Grudnia 2010 EGR - OK Przy 4032 obr jest tyle co powinno byc wiec idealnie. Wywal kata i powtorz logi dynamiczne. Pzdr
ciahciah Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 zanim pojedziesz na kastracje kata wyczyść ERG i kolektor ssący oraz przedmuchaj wężyk wchodzący do ECU(odepnij od ECU i przedmuchaj o ile w tym silniku tak jest to rozwiązane..) i pokaż komplet logów, dynamiczne rób od 1000obr, możesz podmienić N75 od drugiego takiego silnika i zrobić basic setting 003, 010 011 oraz dynamicznego 011 no bo te zaworki lubią padać w AHU nie stuka ci silnik jak kowal? bo masz duża dawkę ustawioną, małą korekta vag'iem pomoże nie szarpie podczas przyspieszania? proponuje zdjąć pokrywkę nastawnika i wyczyścić tyle co dostaniesz odkurzaczem czy wacikami, to na pewno oddali nie nieuniknione czyszczenie nastawnika w przyszłości :>
kamillo0206 Opublikowano 12 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2010 Z wywaleniem kata się na razie wstrzymam. Pytanie do ciahciah: najpierw bawić się w ustawianie dawki vagiem czy czyścić nastawnik? Przy czyszczeniu nic tam nie uszkodzę? Nigdy tego nie robiłem... A rzeczywiście trochę stuka. Podszarpuje jak jest zimny.
ciahciah Opublikowano 12 Grudnia 2010 Opublikowano 12 Grudnia 2010 najpierw zdejmij pokrywkę, po czyszczeniu korekta dawki może nie będzie potrzebna w 001 ma być nie mniej niż 1.36V ja zaproponowałem zdjęcie jedynie pokrywki nastawnika i wyczyszczenie z wierzchu, nie będziesz kręcił w środku nic nie uszkodzisz, biedzisz miał problem z trójkątną śrubką, z piłuj nasadkę od kompletu 7mm trzy ścianki i będzie idealna, w twoim przypadku nie ma co rozbierać całego nastawnika gdyż na razie działa w miarę ok.., jak by było idealnie o nastawniku bym w ogóle nie mówił.. po zdjęciu pokrywki trzeba założyć nową uszczelkę pokrywki, na alledrogo spokojnie kupisz(21zł) no bo stara pewnie jest zgnieciona i po ponownym montażu może nie być szczelna odepnij wtyczkę impulsatora przy skrzyni biegów, jak przestanie poszarpywać to znaczy ze nastawnik kwalifikuje się do czyszczenia co do erg to czyścisz naftą, a kolektor najlepiej wypalić ropą, jedyne ryzyko przy tym to odkręcanie śrub, musisz mieć dobry komplet imbusów, przy składaniu nowa uszczelka kolektor-głowica no i śruby dokręcasz 25Nm czyli nie za mocno, jak to twój pierwszy samochód w życiu radze dużo poczytać przed jaką kol wiek operacją, to forum to skarbnica wiedzy
banshee Opublikowano 15 Grudnia 2010 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Uszczelkę pod pokrywę nastawnika kupisz osobno w InterCarsie za ok.8zł. Już to rozpracowałem, więc nie potrzeba kupować z alledrogo czyteż kompletu za 65zł.
kamillo0206 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 15 Grudnia 2010 Dzięki wszystkim za porady. Jak zrobi się trochę cieplej to przy nim pogrzebię
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się