macieek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Pociesze cie... PD sa jeszcze glosniejsze niz 1zeciory i reszta na pompie w tym AFN AVG ITP
dejf Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Wpływ moze tez miec wypalona plecionka...
michcio1985 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 u kumpla w afn w porównaniu z moim cisza jak makiem zasiał
dziadek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Jeszcze powiem wam coś takiego: Nie wiem jak jest w środku bo nie miałem przyjemności ale np w Sharanah/Galaxy/Alhambra te silniki na zewnątrz pracują dużo ciszej (oczywiście mówię o PD). Zauważyłem to na wielu przykładach...tylko tam te silniki mają inne oznaczenia bo są w poprzek. To samo się tyczy superba... Ktoś też zauważył coś takiego?
jnx Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Pociesze cie... PD sa jeszcze glosniejsze niz 1zeciory i reszta na pompie w tym AFN AVG ITP Nie zgadzam się. Dużo kilometrów zrobiłem AWX/AFN. Musicie coś mieć rozklekotane
macieek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Glosniejsze, mam namysli praca jest bardziej twardsza. Ja przelatalem dlugo na 1Z i AFN a teraz od 2 lat uzytkuje AVF wiec mam porownanie. Nie jest to jakas ogromna roznica..
dejf Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Głośność pracy tdi zalezy tez mocno od tego czy mamy zawór EGR na chodzie czy tez nie. U mnie na podworku stoja jeszcze 2 PDki - B6 AVF q i A3 ASZ - oba ponizej 150kkm w oryginale z obecnymi EGR i to co zauwazylem to to ze np. ASZ jak sie klepnie na 4 lub 5 mocno od 1700 to jest troszeczke glosniejszy niz AFN (przez ten moment do ok. 2300) ale sie lepiej zwija za to (stosunkowo duze obciazenie). Poza tym te PDki z ktorymi ja mam do czynienia sa na pewno cichsze od mojego bylego AFN gdzie nie bylo EGR. AVF mojego ojca jest mega cichy i mega elastyczny, w zyciu nie powiedzialbym ze PD jest glosne jezeli wszystko w nim gra i nie ma wiecej niz 300kkm - dwumas, iglice w pompkach, wydech...
macieek Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Panowie ja mowilem o głosnosci pracy silnika gdy jestesmy na zewnatrz samochodu a nie w srodku
dejf Opublikowano 14 Grudnia 2010 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Panowie ja mowilem o głosnosci pracy silnika gdy jestesmy na zewnatrz samochodu a nie w srodku To tym bardziej EGR ma na to wplyw. A wiadomo PD i vp beda mialy inna prace - to chyba kazdy wie. Mnie sie osobiscie bardziej widzi praca PD niz vp z wywalonym EGR.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się