Mk-Mateusz Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 Witam Drogich Kolegów Ponownie:) Proszę o Analizę Logów Statycznych I Dynamicznych Mojego Nowego Nabytku:) Audi A4, 96r, TDI 1Z, 160tys (domyślam się ze nierealny, książka do 112tys, niestety teraz już nie da się sprawdzić przebiegu przez ten MAGICZNY numer telefonu;/ wiec jak? ) POSIADA: Klima, 4 Szyby, Alusy, Składane Lusterka:) ITP:) Problemy Jakie W Niej Występują 1. - Tylnie Amortyzatory Do Wymiany, Wylane, Planuje Zakup KAYBA:) Mogą być? Które pownininem kupić bo są dwa modele, droższe i tansze:)? 2. - Slychać Docisk Sprzęgła:) Do Wymiany... Sprzęgło Bierze też "od góry" ale to podobno w kazdym tak?!?!?. Powninem wymienić całe czy tylko docisk? Jakie Koszty? 3. - Czuc jakiś letki luz na kierownicy, i stukniecie:) Gałka czy co??? To jutro sprawdze na kanale, ale jak najlepiej to zrobic? 4. - Auto Dużo Pali, Chyba Z 7-8litrów:):) Jescze nie poczułem smaku taniej jazdy;/;/;/ 5. - Kolega wcześniej jeżdzący A4 stwierdził ze jego auto lepiej chodziło, dlatego tez biorę sie za diagnoze samochodu. Jako ze to temat DIAGNOSTYKA to Chchałbym się zająć 4 i 5 pkt ale miło by było gdyby przy okazji zobaczyłbym wypowiedzi na pozostałe punkty. Logi Dynamiczne Statyczne i BS http://mkmateusz.homeip.net/software/mojepliki/AudiA4/Logi/index.htm PO WYCIECIU KATALIZATORA: (turbo zaczelo bardziej gwizdaci i lepiej pracuje na nizszych obrotach ok. 1500mpr) http://mkmateusz.homeip.net/software/mojepliki/AudiA4/Logi/dyn-bezkat/ Chciałbym Jak Najwięcej Wiedzieć O Samochodzie I Rzeczach Do Wymiany... Dlatego jeśli potrzebne będą inne logi to z przyjemnością zrobie tylko nie teraz, musze załatwić lapopta i pełen program VAG Dziekuję za przeczytanie tematu, czekam na opinie... EDIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: DOKONANE ZMIANY: -Wymiana Termostatu...Teraz jest 90s. Glowne Problemy -Autko cos duzo pali:( Prosze Kolegów O Pełna Diagnoze samochodu abym mogl go przygotowac do sezonu zimowego... UAKTUALNIONE LOGI PO WYMIANIE TERMOSTATU: http://mkmateusz.homeip.net/software/mojepliki/AudiA4/Logi/index.htm
marewel Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 Ad1.Kayaba moga byc,te drozsze pewnie sa gazowe i takie bym kupil. Ad2.Sprzeglo bierze u gory ten typ tak ma,a ze stuka to pewnie dwumas sie odzywa.Najlepiej wymienic komplet+kolo dwumasowe Z logow wynika ze turbinaka pompuje za malo.
Mk-Mateusz Opublikowano 30 Października 2007 Autor Opublikowano 30 Października 2007 Dzieki za typowiedz.... amory kupione dzis:) SACHS 166zl sztuka... Wymieniałem tez dzis filtr paliwa i powietrza, i poprawila sie dynamika na wysokich obrotach... auto ciagnie spowrotem od 3tys, bo wczesniej przymulało... jutro planuje wymienic amory, sprawdzić VAGiem kat wtrysku i go ewnetualnie ustawić, czyscic EGR, czyscic Przepływke (poleccie czym?) No i wtedy zrobie ponowne logi,cały komplet, a wtedy powiece mi jak wyglada sytuacja z n75, turbina, przepływka;)
marewel Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 Masz kata?Moze przytkal sie ze staosci.
Mk-Mateusz Opublikowano 30 Października 2007 Autor Opublikowano 30 Października 2007 mam:P własnie myśle jutro sie go pozbyć wstawić rure?
lukaszr Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 czyscic EGR, czyscic Przepływke (poleccie czym?) np. CRC AIR SENSOR CLEANER - to do przepływki CRC CARBURETTOR CLEANER 300ml preparat czyszczący do gaźnika i układów wtryskowych - to do EGR - kolega czyścił mówił, że super czyści.
Mk-Mateusz Opublikowano 31 Października 2007 Autor Opublikowano 31 Października 2007 dzieki, po tych wszyskich zabiegach zrobie nowe, wszystkie logi.... 1) w poprzednim temacie mówiliscie ze przepływka do wymiany, ale powiem wam ze jak ja odepne to dramat...pozatym po wymianie filtrów czuc róznice...wiec to napewno wpłynie na logi na wyzszych obrotach.... 2) ok, znalazłem te preparaty: do przepływki 26zł a do gaznika 10zł.... nie mozna czyscic tego czyms innym bo watpie zebym to znalazł w lokalnych sklepach motorazycayjnych:) 3) jaki jest sens czysczenia EGR? Co mi to da:P 4) jaki jest sens czyszczenia przepustnicy, skoro np. u mnie nie faluje? Bo zastaniam sie czy to robic czy nie:P 5) Kurde, zastanaiwam mnie ten N75, jak sprawdzic czy jest dobry bez wymiany na inny, bo skad mam niby wziąść go, na forum sa jakies zabawy z czyszczeniem ale w 90PS podobno jest jakis obudowany i sa problemy, na allegro nowe zawory piterburga(pewnie przekreciłem nazwe) sa po 110zł... cieszyłbym sie gdyby okazał sie ze jest zepsuty a po ostatecznch logach dowiedziałem sie ze wszyztko juz jest w porzadku w audi:)
lukaszr Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 1) w poprzednim temacie mówiliscie ze przepływka do wymiany, ale powiem wam ze jak ja odepne to dramat...pozatym po wymianie filtrów czuc róznice...wiec to napewno wpłynie na logi na wyzszych obrotach.... Miałeś je widocznie zabrudzone więc na pewno powinna być poprawa - m.in. w przepływce. 2) ok, znalazłem te preparaty: do przepływki 26zł a do gaznika 10zł.... nie mozna czyscic tego czyms innym bo watpie zebym to znalazł w lokalnych sklepach motorazycayjnych:) Powinieneś to znaleźć, a jak nie to to poszukaj czegoś innego. W Krakowie masz INTER CARS - tam to na pewno kupisz, bo sam też tam kupuję. 3) jaki jest sens czysczenia EGR? Co mi to da:P Ma sens - pierwszy objaw to ładniejsza praca na jałowym. 4) jaki jest sens czyszczenia przepustnicy, skoro np. u mnie nie faluje? Bo zastaniam sie czy to robic czy nie:P A to w TDI jest przepustnica ?? 5) Kurde, zastanaiwam mnie ten N75, jak sprawdzic czy jest dobry bez wymiany na inny, bo skad mam niby wziąść go, na forum sa jakies zabawy z czyszczeniem ale w 90PS podobno jest jakis obudowany i sa problemy, na allegro nowe zawory piterburga(pewnie przekreciłem nazwe) sa po 110zł... cieszyłbym sie gdyby okazał sie ze jest zepsuty a po ostatecznch logach dowiedziałem sie ze wszyztko juz jest w porzadku w audi:) Najpierw zrób wszystko co napisałem ja i inni - przeczyść co trzeba i wtedy zrób jeszcze raz PORZĄDNIE logi. Jeżeli sam nie potrafisz to poproś kogoś z klubu kto mieszka blisko Ciebie i się na tym zna. Wrzuć to ŁADNIE na forum i będziemy dalej patrzeć.
Mk-Mateusz Opublikowano 31 Października 2007 Autor Opublikowano 31 Października 2007 logi potrafie:P spoko:) beda ładne tak jak mówisz:) to w TDI nie ma przepustnicy? nie robi sie jej adaptacji VAG i czyszczenia? teraz to jestem oswiecony:P heh:) mysałem ze jest:) OK...DOCZYTAŁEM:P A JA CHCHAŁEM JA ADAPTOWAĆ:) ok, jak bedzie mi sie chchalo jechac do krk to kupie a jak nie to bede pytał o inne zamienniki:P tylko tez nie chce kupic jakiegos szmelca:P
kalina Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 Co się czepiacie tej przepływki?? Nikt nie spojrzy że turbina nie pompuje wiatru, n75 nie wykonuje żadnej pracy a ciśnienia dalej nie ma.
lukaszr Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 Co się czepiacie tej przepływki?? Nikt nie spojrzy że turbina nie pompuje wiatru, n75 nie wykonuje żadnej pracy a ciśnienia dalej nie ma. Nie denerwuj się - spokojnie. Nikt się nie czepia przepływki tylko kolega pytał to dostał odpowiedź. O N75 też jest napisane i zostało to zauważone. Każdy patrzy, tylko patrzenie na te logi może przyprawić o zawrót głowy. Widać, że nie pompuje i N75 jakby się zablokował - trzeba podmienić, zrobić logi i tyle - sam to napisałem potwierdzając słowa innych.
Mk-Mateusz Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Opublikowano 3 Listopada 2007 Przyznaje, faktycznie zrobiłem bajzel;/ Szkoda ze nie mogę edytować pierwszego posta. Przedstawiam Komplet LOGOW: STAT + DYN + BS http://mkmateusz.homeip.net/software/mojepliki/a4/Logi/
lukaszr Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 Przyznaje, faktycznie zrobiłem bajzel;/ Szkoda ze nie mogę edytować pierwszego posta. Jak nie możesz edytować ?? Bierzesz MODYFIKUJ i zmieniasz. Nie wprowadzaj kolejnego zamieszania http://mkmateusz.homeip.net/software/mojepliki/a4/Logi/ Ja już nie mam do Ciebie siły. Czytałeś ten artykuł o logach ?? Jest tam wyraźnie napisane: logujemy przy temperaturze 90 stopni - popatrz sobie w 007 statyczny 4 kolumna: ile jest tam stopni ??????????? 76 stopni !!!!!! Albo nie dogrzałeś silnika, albo masz walnięty termostat - logi do powtórki po zmianie termostatu.
Mk-Mateusz Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Opublikowano 3 Listopada 2007 czyli pewnie termostat jest kolejna rzecza do wymiany....;/ bo auto było zagrzane, i po powrocie do domu po logach dyn, na statycznych było przez jakis czas 90st na desce;/
lukaszr Opublikowano 4 Listopada 2007 Opublikowano 4 Listopada 2007 czyli pewnie termostat jest kolejna rzecza do wymiany....;/ bo auto było zagrzane, i po powrocie do domu po logach dyn, na statycznych było przez jakis czas 90st na desce;/ Na bank termostat. Wymieniaj i działaj dalej.
Mk-Mateusz Opublikowano 4 Listopada 2007 Autor Opublikowano 4 Listopada 2007 ok, biore sie od jutra za niego.... ponoć tez jest poroblem z układem dolotowym, (prawdopodobnie dziura w wężyku) miedzy turbina na IC..... bo doładowanie mniejsze o 0,2 bara... tez słyszałem z opinii KAT moze być przytkany bo gdzieś jest mało powietrza...
lukaszr Opublikowano 4 Listopada 2007 Opublikowano 4 Listopada 2007 ponoć tez jest poroblem z układem dolotowym, (prawdopodobnie dziura w wężyku) miedzy turbina na IC..... bo doładowanie mniejsze o 0,2 bara... tez słyszałem z opinii KAT moze być przytkany bo gdzieś jest mało powietrza... Też jest taka możliwość - nie jest to wykluczone. Sprawdziłbym właśnie ten rejon między turbiną a IC. Działaj, bo musisz doprowadzić przed zimą autko do stanu normalności.
Mk-Mateusz Opublikowano 4 Listopada 2007 Autor Opublikowano 4 Listopada 2007 Hmm, jeszcze odnośnie potwierdzenia wymiany termostatu: Autko stało w garazu cala noc, teraz je zapaliłem i chodziło w garazu z ok 20min TEMPERATURY: -Na Desce: prawie 90C (jakies 88) Wskazówka wchodzi juz na grubą centralna kreske... -Na VAG w 007 STAT: 78C -Na KLIMATRONIC: 75C Termostat do wymiany? Dlaczego VAG i Klima ma rózna temperature.... Dodam jescze do tego wszystkiego ze gdy naciskałem gaz w garazu to temp spadała, podobnie dzieje sie przy jezdzie gdy probałem rozgrzac silnik przed korekcja kata wtrysku...
lukaszr Opublikowano 4 Listopada 2007 Opublikowano 4 Listopada 2007 Hmm, jeszcze odnośnie potwierdzenia wymiany termostatu: Autko stało w garazu cala noc, teraz je zapaliłem i chodziło w garazu z ok 20min TEMPERATURY: -Na Desce: prawie 90C (jakies 88) Wskazówka wchodzi juz na grubą centralna kreske... -Na VAG w 007 STAT: 78C -Na KLIMATRONIC: 75C Termostat do wymiany? Dlaczego VAG i Klima ma rózna temperature.... Dodam jescze do tego wszystkiego ze gdy naciskałem gaz w garazu to temp spadała, podobnie dzieje sie przy jezdzie gdy probałem rozgrzac silnik przed korekcja kata wtrysku... Wskazania na wskaźniku w autku zawsze jest zawyżone i powyżej temperatury bodajże 82-84 stopni na wskaźnikach będzie się wyświetlać 90 stopni - tak jest i tyle. Najlepiej będzie jak wszystko sprawdzać będziesz w VAGu grupa 007 lub na panelu klimy w kanale 49 lub 51. Ale termostat wymieniaj czym prędzej - szkoda autka.
Mk-Mateusz Opublikowano 9 Listopada 2007 Autor Opublikowano 9 Listopada 2007 Witam Ponownie... Dzisiaj termostat wymieniopny na orginaly z ASO, ladnie trzyma temperature;] Jutro jescze to potwierdze i robie na nowo logi z wskazanych grup przy tem. 90c. PS. Kurde, probowalismy znalesc ta dziure miedzy IC a Turbina i nic;/ Wyglada na ok;/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się