lukaszr Opublikowano 9 Listopada 2007 Opublikowano 9 Listopada 2007 Kurde, probowalismy znalesc ta dziure miedzy IC a Turbina i nic;/ Wyglada na ok;/ Zrób logi .
Mk-Mateusz Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Opublikowano 11 Listopada 2007 DOKONANE ZMIANY: -Wymiana Termostatu...Teraz jest 90s. Glowne Problemy -Autko cos duzo pali:( Prosze Kolegów O Pełna Diagnoze samochodu abym mogl go przygotowac do sezonu zimowego... UAKTUALNIONE LOGI PO WYMIANIE TERMOSTATU: http://mkmateusz.homeip.net/software/mojepliki/a4/Logi/
SebMis Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 na pewno turbina pompuje za słabo i tnie Ci dawki
xavier Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 ograniczone dawki != zwiększone zużycie paliwa wiec to coś innego może być
Gość Murzyn Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 no syf... kat wywalony tak?? termostat zmieniony - tak?? nie doczytalem nic o filtrach - nowe?? nieszczelnosc w dolocie sprawdzona?? podcinienie na wezyku od WG jest?? Kurka - N75 tez chyba nie podmienione, bo nic o tym nie pisales :bicz3: Auto nic a nic nie pompuje - jeszcze takiego pazdziocha slabego nie widzialem.
Mk-Mateusz Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Opublikowano 12 Listopada 2007 -kat nie wywalony... dopiero powoli biore sie za niego... @Murzyn- gdzie tanio w naszej okolicy mozna to zrobic? i Za Ile? -termostaty wymieniony, teraz ładnie trzyma 90s -filtry paliwa(sobieszów) i powietrza (KNETCH) wymienione.. -probowałem znalesc nieszczelnosc pomiedzy IC a turbina ale chyba nic tam nie ma. Ten dolot skłąda sie z rurki metalowej i po dwóch stronach gumowych, jedna do IC druga do Turbiny (pisze o tym bo moze sie pomyliłem:P ) - wiec sprawdzałem i nic nie ma;/ Wyglada na ok;) -podcinienie na wezyku od WG jest?? Podcisnienie na weżyku WestGate? o to chodzi? Hmm, tego jescze nie sprawdzałem... Jak to sie sprawdza? i Gdzie to jest? bede probował sam szukac:P -n75 nie zmieniałem, bo niby jak;/ nie mam od kogo pozyczyc;/ a kurde nie bede kupywał tak dla jaj;/ jecze gdy nie wiem czy jest faktycznie nie sprawny;/
xavier Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 naprawdę niema w Krakowie żadnego A4 TDI ? żeby N75 podmienić na moment ? swoją drogą spalania to on Ci nie zmniejszy
Mk-Mateusz Opublikowano 12 Listopada 2007 Autor Opublikowano 12 Listopada 2007 no jestem z Krzeszowic, narazie nie mam nikogo pod reką... Hmm.. trzeba podmienic i rozumiem ze VAG, która grupa? bo chyyba nie wszystkie?
xavier Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 co do n75 to grupa 011 i jeszcze takie pytanko to bardziej obeznanych z TDI, czy nie dziwi was, ze sterownik zupełnie nie probuje sterować N75 ? praktycznie cały czas 35,2 (duty cycle) nie wiem jak w 1Z ale w AFN wartość ta sie zmienia (duty cycle)
Gość Murzyn Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 N75 mozna podmienic z N18 WG to zawor przy turbinie Kat - wszedzie. Wywalasz za 50pln same bebechy, sprezdajesz je conajmniej za 100pln Przeplywka zajmij sie na koncu, bo najpierw trzeba ogarnac doladowanie Zrob to szybko i podjedz na spota (KR, KCH, SK) bo wszedzie masz rzut beretem, a Cie jeszcze nikt nie widzial. Takie sranie w banie to nie naprawa - jak sami sobie nie damy rady, to bierz nr tel do magika od Gienka i za kilka pln wyjedziesz sprawnym autem. Kupiles pazdziocha (pamietam jeszcze meczenie przy kupnie i mowilem, ze doprowadzenie tego do ladu bedzie kosztowac) A teraz zmieniasz termostat i myslisz, ze to naprawi auto. Laduje Ci o 0,2 bara za malo i to nie jest jakis pikus, tylko powazne niedomaganie. Rowie dobrze mozesz miec turbawe do wymiany. Zrob co Ci napisalem i dopiero rob logi, albo sprzedaj go w piz*u i kup sprawne auto... Ja już nie mam do Ciebie siły. nie tylko Ty [br]Dopisany: 12 Listopad 2007, 21:57 _________________________________________________ czy nie dziwi was, ze sterownik zupełnie nie probuje sterować N75 ? przeciez pisalem, zeby sprawdzil weze podcisnieniowe do WG[br]Dopisany: 12 Listopad 2007, 21:58 _________________________________________________ no jestem z Krzeszowic, narazie nie mam nikogo pod reką nie pisz pier**l, bo jakbys sie ruszyl na spot to by ktos Ci pomógl
xavier Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 przeciez pisalem, zeby sprawdzil weze podcisnieniowe do WG "duty cycle" to wartość jaką zadał ECU, a nie faktyczny stan otwarcia zaworu... nawet przy źle podłączonych wężykach powinno być git
Gość Murzyn Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 xavier powoli bo sie chyba nie zrozumielismy sterowanie turbo w 90 to nie to samo co w AFN tu nie ma kierownic wiec nie ma zmiennej wartosci DC Cisnienie w wezu (sterowanie) to inna sprawa
Mk-Mateusz Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Opublikowano 16 Listopada 2007 Takie sranie w banie to nie naprawa - jak sami sobie nie damy rady, to bierz nr tel do magika od Gienka i za kilka pln wyjedziesz sprawnym autem. Szukam GIENEK na Forum i nie ma, skad on jest? Prosiłbym o jakis kontakt, i nie myslcie ze mi sie nie chche tylko popsrostu brak czasu;/ napewno wiecie co to znaczy... a tez nie stac mnie na jakies profesionalne naprawy... Chciałbym sie dowiedziec co jest, za ile to napraawie i powoli bede sobie to robił... Skad jest GIENEK? Ile by wzioł za taka ocene auta?
sokolnh Opublikowano 16 Listopada 2007 Opublikowano 16 Listopada 2007 też mam taki problem z doładowaniem 0,2 bara za mało wyciołem kata ostatnio i musze zobaczyc czy wrociło do normy, choc watpie ale ze wzgledu na pogode robienie logów narazie odpada
SebMis Opublikowano 16 Listopada 2007 Opublikowano 16 Listopada 2007 ...a tez nie stac mnie na jakies profesionalne naprawy... jeśli nie stać Cię na naprawę auta to sprzedaj i kup tańsze w utrzymaniu, np. Fiat126p sam naprawisz zestawem kluczy z biedronki i agrafką od macgajwera.
Mk-Mateusz Opublikowano 20 Listopada 2007 Autor Opublikowano 20 Listopada 2007 prosze jescze raz, o jakies namiary do kogos w okolicy kto zdjagnozuje auto i ew. naprawi... (przynajmiej zdiagnozuje, za jakas rozsadna cene) tak zebym pojezdził z rok, w przyszłe wakacje kupie cos młodsze:P
lukaszr Opublikowano 21 Listopada 2007 Opublikowano 21 Listopada 2007 prosze jescze raz, o jakies namiary do kogos w okolicy kto zdjagnozuje auto i ew. naprawi... (przynajmiej zdiagnozuje, za jakas rozsadna cene) tak zebym pojezdził z rok, w przyszłe wakacje kupie cos młodsze:P A pytałeś w dziale spociki krakowskie ?? Ktoś tam na pewno pomoże. Poza tym czytałem gdzieś na forum wczoraj o kimś dobrym na śląsku. Poszukaj.
Gość Murzyn Opublikowano 21 Listopada 2007 Opublikowano 21 Listopada 2007 Takie sranie w banie to nie naprawa - jak sami sobie nie damy rady, to bierz nr tel do magika od Gienka i za kilka pln wyjedziesz sprawnym autem. Szukam GIENEK na Forum i nie ma, skad on jest? Prosiłbym o jakis kontakt, i nie myslcie ze mi sie nie chche tylko popsrostu brak czasu;/ napewno wiecie co to znaczy... a tez nie stac mnie na jakies profesionalne naprawy... Chciałbym sie dowiedziec co jest, za ile to napraawie i powoli bede sobie to robił... Skad jest GIENEK? Ile by wzioł za taka ocene auta? bylo sie na PW odezwac nie czystam wszystkich postow Kontakt do Gienka dostaniesz w temacie spotow slaskich.
Simon Opublikowano 24 Listopada 2007 Opublikowano 24 Listopada 2007 Jak dla mnie oprócz uwag wcześniejszych, dodatkowo przed zimą: -minimalna zmiana kąta wtrysku ok.51 BS 000 pozycja druga, Dawki korekcyjne w BS 013 w normie, ale duże różnice na piechotę tego się raczej nie poprawi ale sprawdź wężyki pomiędzzy wtryskami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się