Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Doprowadzenie Autka Do Porządku: Analiza Logów STAT + DYN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kurde, probowalismy znalesc ta dziure miedzy IC a Turbina i nic;/ Wyglada na ok;/

Zrób logi :).

Opublikowano

DOKONANE ZMIANY:

-Wymiana Termostatu...Teraz jest 90s.

Glowne Problemy

-Autko cos duzo pali:(:(

Prosze Kolegów O Pełna Diagnoze samochodu abym mogl go przygotowac do sezonu zimowego...:)

UAKTUALNIONE LOGI PO WYMIANIE TERMOSTATU:

http://mkmateusz.homeip.net/software/mojepliki/a4/Logi/

Opublikowano

na pewno turbina pompuje za słabo i tnie Ci dawki

Opublikowano

no syf...

kat wywalony tak??

termostat zmieniony - tak??

nie doczytalem nic o filtrach - nowe??

nieszczelnosc w dolocie sprawdzona??

podcinienie na wezyku od WG jest??

Kurka - N75 tez chyba nie podmienione, bo nic o tym nie pisales :bicz3:

Auto nic a nic nie pompuje - jeszcze takiego pazdziocha slabego nie widzialem.

Opublikowano

-kat nie wywalony... dopiero powoli biore sie za niego... @Murzyn- gdzie tanio w naszej okolicy mozna to zrobic? i Za Ile?

-termostaty wymieniony, teraz ładnie trzyma 90s

-filtry paliwa(sobieszów) i powietrza (KNETCH) wymienione..

-probowałem znalesc nieszczelnosc pomiedzy IC a turbina ale chyba nic tam nie ma. Ten dolot skłąda sie z rurki metalowej i po dwóch stronach gumowych, jedna do IC druga do Turbiny (pisze o tym bo moze sie pomyliłem:P ) - wiec sprawdzałem i nic nie ma;/ Wyglada na ok;)

-podcinienie na wezyku od WG jest?? Podcisnienie na weżyku WestGate? o to chodzi? Hmm, tego jescze nie sprawdzałem... Jak to sie sprawdza? i Gdzie to jest? bede probował sam szukac:P

-n75 nie zmieniałem, bo niby jak;/ nie mam od kogo pozyczyc;/ a kurde nie bede kupywał tak dla jaj;/ jecze gdy nie wiem czy jest faktycznie nie sprawny;/

Opublikowano

no jestem z Krzeszowic, narazie nie mam nikogo pod reką... Hmm.. trzeba podmienic i rozumiem ze VAG, która grupa? bo chyyba nie wszystkie?

Opublikowano

co do n75 to grupa 011

i jeszcze takie pytanko to bardziej obeznanych z TDI, czy nie dziwi was, ze sterownik zupełnie nie probuje sterować N75 ?

praktycznie cały czas 35,2 (duty cycle)

nie wiem jak w 1Z ale w AFN wartość ta sie zmienia (duty cycle)

Opublikowano

N75 mozna podmienic z N18

WG to zawor przy turbinie

Kat - wszedzie. Wywalasz za 50pln same bebechy, sprezdajesz je conajmniej za 100pln

Przeplywka zajmij sie na koncu, bo najpierw trzeba ogarnac doladowanie

Zrob to szybko i podjedz na spota (KR, KCH, SK) bo wszedzie masz rzut beretem, a Cie jeszcze nikt nie widzial.

Takie sranie w banie to nie naprawa - jak sami sobie nie damy rady, to bierz nr tel do magika od Gienka i za kilka pln wyjedziesz sprawnym autem.

Kupiles pazdziocha (pamietam jeszcze meczenie przy kupnie i mowilem, ze doprowadzenie tego do ladu bedzie kosztowac)

A teraz zmieniasz termostat i myslisz, ze to naprawi auto.

Laduje Ci o 0,2 bara za malo i to nie jest jakis pikus, tylko powazne niedomaganie. Rowie dobrze mozesz miec turbawe do wymiany.

Zrob co Ci napisalem i dopiero rob logi, albo sprzedaj go w piz*u i kup sprawne auto...

Ja już nie mam do Ciebie siły.

nie tylko Ty

[br]Dopisany: 12 Listopad 2007, 21:57 _________________________________________________

czy nie dziwi was, ze sterownik zupełnie nie probuje sterować N75 ?

przeciez pisalem, zeby sprawdzil weze podcisnieniowe do WG[br]Dopisany: 12 Listopad 2007, 21:58 _________________________________________________

no jestem z Krzeszowic, narazie nie mam nikogo pod reką

nie pisz pier**l, bo jakbys sie ruszyl na spot to by ktos Ci pomógl

Opublikowano
przeciez pisalem, zeby sprawdzil weze podcisnieniowe do WG

"duty cycle" to wartość jaką zadał ECU, a nie faktyczny stan otwarcia zaworu... nawet przy źle podłączonych wężykach powinno być git

Opublikowano

xavier

powoli bo sie chyba nie zrozumielismy

sterowanie turbo w 90 to nie to samo co w AFN tu nie ma kierownic wiec nie ma zmiennej wartosci DC

Cisnienie w wezu (sterowanie) to inna sprawa

Opublikowano

Takie sranie w banie to nie naprawa - jak sami sobie nie damy rady, to bierz nr tel do magika od Gienka i za kilka pln wyjedziesz sprawnym autem.

Szukam GIENEK na Forum i nie ma, skad on jest? Prosiłbym o jakis kontakt, i nie myslcie ze mi sie nie chche tylko popsrostu brak czasu;/ napewno wiecie co to znaczy... a tez nie stac mnie na jakies profesionalne naprawy...

Chciałbym sie dowiedziec co jest, za ile to napraawie i powoli bede sobie to robił...

Skad jest GIENEK? Ile by wzioł za taka ocene auta?

Opublikowano

też mam taki problem z doładowaniem 0,2 bara za mało

wyciołem kata ostatnio i musze zobaczyc czy wrociło do normy, choc watpie

ale ze wzgledu na pogode robienie logów narazie odpada :)

Opublikowano

...a tez nie stac mnie na jakies profesionalne naprawy...

jeśli nie stać Cię na naprawę auta to sprzedaj i kup tańsze w utrzymaniu, np. Fiat126p sam naprawisz zestawem kluczy z biedronki i agrafką od macgajwera.

Opublikowano

prosze jescze raz, o jakies namiary do kogos w okolicy kto zdjagnozuje auto i ew. naprawi... (przynajmiej zdiagnozuje, za jakas rozsadna cene)

tak zebym pojezdził z rok, w przyszłe wakacje kupie cos młodsze:P

Opublikowano

prosze jescze raz, o jakies namiary do kogos w okolicy kto zdjagnozuje auto i ew. naprawi... (przynajmiej zdiagnozuje, za jakas rozsadna cene)

tak zebym pojezdził z rok, w przyszłe wakacje kupie cos młodsze:P

A pytałeś w dziale spociki krakowskie ??

Ktoś tam na pewno pomoże.

Poza tym czytałem gdzieś na forum wczoraj o kimś dobrym na śląsku.

Poszukaj.

Opublikowano

Takie sranie w banie to nie naprawa - jak sami sobie nie damy rady, to bierz nr tel do magika od Gienka i za kilka pln wyjedziesz sprawnym autem.

Szukam GIENEK na Forum i nie ma, skad on jest? Prosiłbym o jakis kontakt, i nie myslcie ze mi sie nie chche tylko popsrostu brak czasu;/ napewno wiecie co to znaczy... a tez nie stac mnie na jakies profesionalne naprawy...

Chciałbym sie dowiedziec co jest, za ile to napraawie i powoli bede sobie to robił...

Skad jest GIENEK? Ile by wzioł za taka ocene auta?

bylo sie na PW odezwac ;) nie czystam wszystkich postow

Kontakt do Gienka dostaniesz w temacie spotow slaskich.

Opublikowano

Jak dla mnie oprócz uwag wcześniejszych, dodatkowo przed zimą:

-minimalna zmiana kąta wtrysku ok.51 BS 000 pozycja druga,

Dawki korekcyjne w BS 013 w normie, ale duże różnice na piechotę tego się raczej nie poprawi ale sprawdź wężyki pomiędzzy wtryskami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...