fafol Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Witam tak jak w temacie szarpie autem przy 1500 obrotow zaczyna od 3 biegu jak przyspieszam.
koper84444 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Być może nastawnik w pompie do czyszczenia. Zrób również logi statyczne i dynamiczne - będzie można wyeliminować wiele przyczyn.
osax Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Czy znalazł się powód ? U mnie mam to samo. Co prawda trochę inny silnik ale może awaria podobna ...
ciahciah Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 u ciebie osax jest całkiem inny silnik, nie masz pompy i nastawnika tylko pompowtryski, zacznij od wymiany filtra paliwa i sprawdzenia wężyków paliwa, zrób logi i załóż własny temat fafol zrób logi i z czytaj błędy bo mógł paść wtrysk sterujący, sprawdź czy szarpanie ustaje jak odepniesz impulsator od strzyki biegów
osax Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Wiem, że mam inny silnik. Pod temat się podczepiłem bo mam podobny problem. Czy przez to podczas hamowania silnikiem też może się dziać jakby tarcze "biły"?
RonM Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Też miałem takie szarpanie ale po wywaleniu kata jak ręką odjął Autko ładnie i płynnie przyspiesza
osax Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Też miałem takie szarpanie ale po wywaleniu kata jak ręką odjął Autko ładnie i płynnie przyspiesza A nie jest głośniejsze ? Nie dudni puszka ? Dodam, że u mnie szarpie jak delikatnie się rozpędzam a jak wdepnę mocniej to z reguły przestaje. Wiem, że turbo lubi dynamiczną jazdę ale nie zawsze się da np. wolniejsze auto przede mną.
RonM Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autko jest tak samo ciche jak było I świst turbinki jest głośniejszy ale to zaliczam na plus Ja kata miałem bardzo mocno zatkanego [br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 16:51_________________________________________________I nie zawsze musisz jeździć dynamicznie Wystarczy że jak masz jakiś dobry kawałek drogi (oczywiście poza terenem zabudowanym ) i wtedy możesz przegonić autko
osax Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 To wiem ... i uważać na notlauf bo mi się zdarza raz na jakiś czas Jak znajdę kogoś do pomocy to zrobię logi. Problem w tym, że logi robi się na max przyspieszeniu a auto mi szarpie właśnie przy delikatnym rozpędzaniu
RonM Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 To dobrze że będzie szarpać w trakcie logowania. Jak na logach wyjdzie wszystko okey to możesz kata wyrzucić. Autku to nie zaszkodzi a pójdzie na plus
osax Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 No właśnie przy gazie wciśniętym na maksa mniejsze szanse, że akurat będzie szarpać. Czy możliwe, że np ASR może mieć wpływ na to ? Wydaje mi się, że jak mam wyłączony ASR to chyba nie szarpie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się