TaSiOrXx2 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Witam Pytanie mam czy olej Motul Specyfik 505.1 5w40 ktory nalałem jest odpowiedni do tego samochodu biorąc pod uwagę warunki atmosferyczne typu mroź???Silnik AVF b6 Przymarzł mi zawór EGR czy to jest normalne?Objawy tego to brak mocy, zchodzil z obrotów i gasł(tak jak by nie palił na jeden gar i kopcił na bialo), a po kilku godzinach wogole nie odpala i podczas kręcenia zapaliła mi sie kontrola na czerwono oleju
letallec Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Co do oleju, to podobno nie ma lepszego. Ten z norma 505.01 jest jak najbardziej OK do PD. Co do bledu, to podlacz VAG i zobacz bledy w Engine.
niekrasz Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 skad wiesz ze egr ci przymarzl? zasplepienie czy odlaczenie egr nie objawia sie takimi problemami jak wymieniles w swojej wiadomosci natomiast to ze kopci na bialo to zle wrozy
songo Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 no mnie również ciekawi skąd wiesz ze zamarzł egr? co do palenia to mogłeś zalać ciulatego paliwa i po prostu marznie, kopcenie na biało(siwo) -moga lać wtryski ale że po tym wszystkim zaświeciła ci sie kontrolka od oleju?! dziwne
Ponio1767 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Ja mam taki sam silnik i powiem tyle ze podczas tych silniejszych mrozow -10,-15 to odpala po kreceniu 3,4 sekundowym ale nic w nim nie zamarza ;p proponuje podpiac pod vaga i upewnic sie co jest nie tak ... mi chodzi wszystko elegancko , i rowniez uzywam motul 505.01:p przebieg- 151kkm ,, elo :)
TaSiOrXx2 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2010 Moj mechanik do tego doszedł, ze zawór zamarzł.Niby jaka para sie tworzy od ciepła i sie skropliło na dworze i przymarzło.A objawy te co wcześniej napisałem ustały jak zawor sie otworzył.Na komputerze nic nie pokazywał, zero błędów! a wtryski i turbina sa b.dobrym stanie.
marekg Opublikowano 18 Grudnia 2010 Opublikowano 18 Grudnia 2010 Moj mechanik do tego doszedł, ze zawór zamarzł.Niby jaka para sie tworzy od ciepła i sie skropliło na dworze i przymarzło.A objawy te co wcześniej napisałem ustały jak zawor sie otworzył.Na komputerze nic nie pokazywał, zero błędów! a wtryski i turbina sa b.dobrym stanie. Może nie sam EGR zamarzł tylko wilgoć dostała się do instalacji podciśnieniowej i przymroziło w którymś miejscu. Np zawór ciśnieniowy sterujący EGR-em
Musashi Opublikowano 19 Grudnia 2010 Opublikowano 19 Grudnia 2010 podpinal ktos VAG-a? tego typu problem moze nastapic przy uszkodzeniu klapy gaszacej. moze byc luzna jej przepustnica, lub uszkodzony zawor N239 sterujacy nia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się