seb-k Opublikowano 30 Października 2007 Opublikowano 30 Października 2007 Control Module Part Number: 038 906 018 FD Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2137 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 5 Faults Found: 17564 - Manifold Pressure Sensor (G71): Open/Short to Ground P1156 - 35-00 - - 17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground P1441 - 35-00 - - 17655 - Needle Lift Sensor (G80): Open or Short to Plus P1247 - 35-00 - - 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-00 - - 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - - - Intermittent Po skasowaniu i małej przejażdżce nie wyskoczyły ponownie ale przejażdżka była spokojna i nie wiem czy wystarczająca aby np wzbudzić turbinę. Podczas wcześniejszej jazdy nie stwierdziłem żeby auto było jakoś specjalnie mocne (110KM), nie wlokło się wprawdzie ale gdzieś ktoś napisał, że może iść jak SDI i teraz się zastanawiam nad tym. Dałem zaliczkę i czekam na dowóz, co jeszcze mam sprawdzić? TYLKO proszę o łopatologiczne wytłumaczenie 1. Czy turbinę mam słyszeć w kabinie? 2. Powyżej jakich obrotów się załącza? 3.Czy załączy się na biegu jałowym? Co oznaczają powyższe błędy i ile mnie mogą kosztować? Może splatają się w jakąś sensowną całość?
wosiek Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 turbina załączona jest cały czas tylko kwestia jakie musi być ciśnienie doładowania aby turbina zaczeła się wkręcać mocniej... w 110km powinno się czyć kopa w granicach z tego co pamiętam 1900obr podobno jak turbina świszczy to czasami oznaka że się kończy a niektóre poprostu tak mają np w awx:P turbo na postoju przy przygazowaniu oczywiście się wkręca,a załączona jest(patrz wyżej ) co do błędów to już czekać musisz na specjalistów
seb-k Opublikowano 31 Października 2007 Autor Opublikowano 31 Października 2007 Dziękuję za odpowiedź, każda informacja jest teraz dla mnie na wagę złota. jeszcze jedno: czy te informacje typu Open or short mogą oznaczać uszkodzenie/odłączenie czujników czy np walniętą turbinę - proszę o szybką odpowiedź, rano o 10 mam dostawę auta i muszę coś wiedzieć o tym i owym. ps. Auto rok 1999 po lifcie [br]Dopisany: 31 Październik 2007, 01:22 _________________________________________________ps2. zamierzam jeszcze raz zrobić test sprawnościowy turbiny - pojeżdżę trochę - mam VAGa ale jeszcze sie na tym nie znam na tyle żeby bawić sie w diagnostę - chyba że ktoś zna jakiś prosty test turbiny gdzie nie trzeba specjalnie kombinować
wosiek Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 oczywiście trzeba zrobić logi: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,5265.0.html masz filmik z vagowania raczej uszkodzenia turbiny nie,mi sie wydaje że z jakimiś czujnikami prędzej,coś z egr i czujnikiem temperatury ale moge się mylić
seb-k Opublikowano 31 Października 2007 Autor Opublikowano 31 Października 2007 ps. ciekawe ile ten wtrysk może kosztować[br]Dopisany: 31 Październik 2007, 01:46 _________________________________________________Przełożyłem dostawę auta do 14-15. Proszę koledzy pomóżcie mi z tymi błędami. Skoro pisze open or short to ground to co byście obstawiali - że czujnik walnięty czy problemy z wartościami które obsługuje ten czujnik.[br]Dopisany: 31 Październik 2007, 08:34 _________________________________________________Zakup odwołany z happy-endem. Przebieg auta cofnięty z 250kkm na 175, 2 lata temu bite w przód, teraz bite w tył, przód robiony w salonie audi z wymianą maski, nadkoli, zderzaka, serwisowane do 2007 maj. Zaliczka do zwrotu.
lukaszr Opublikowano 31 Października 2007 Opublikowano 31 Października 2007 Przebieg auta cofnięty z 250kkm na 175, 2 lata temu bite w przód, teraz bite w tył, przód robiony w salonie audi z wymianą maski, nadkoli, zderzaka, serwisowane do 2007 maj. Zaliczka do zwrotu. I całe szczęście, bo już chciałem powiedzieć żebyś na szybko nic nie robił i dał sobie spokój jak coś jest nie tak. Skoro sprawa zakończona to zamykam.
Rekomendowane odpowiedzi