turdzi Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 masakra jakas normanie , ciekawe co oni na ta rdze bo jest chyba 12 lat na perforacje. Nie mowie od razu ze to jest to ale wiele osob w tym ja unika raczej kupowania pierwszych egzemplarzy nowych modeli bo tam prawie zawsze wychodzajakies kwiatki. Jak widac wczesne B8 maja wadliwe wahacze , choc jezeli chodzi o pice oleju 2.0 TFSI to zdecydowanie najgorszym sa roczniki 2010
sunnydays Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 U mnie w prawie nowym aucie(nie więcej jak 3 miesiące od wyjechania z salonu) zaczęły pojawiać się dziwne stuki w trakcie cofania na mocno skręconych kołach. Nie pamiętam dokładnie co było przyczyną ale zdaje się, że serwis wymienił koło pasowe i hałas ucichł. Jakiś czas temu problem powrócił i z okazji przeglądu przy 60 000 chciałem coś z tym zrobić ale serwis dopiero miał sprowadzać części i koniec końców nic z tym nie zdziałali. Ostatnio przy 70 000 przebiegu jeszcze się to nasiliło i teraz nie ma znaczenia czy parkuje tyłem czy przodem i tak stuka niemiłosiernie... Jak będę miał okazję to nagram kiedyś filmik i założę temat na technicznym. A co do takiego pobierania oleju przez nowe 2.0TFSI to DRAMAT jednym słowem
mystic.pl Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 U mnie w prawie nowym aucie(nie więcej jak 3 miesiące od wyjechania z salonu) zaczęły pojawiać się dziwne stuki w trakcie cofania na mocno skręconych kołach. Nie pamiętam dokładnie co było przyczyną ale zdaje się, że serwis wymienił koło pasowe i hałas ucichł. Jakiś czas temu problem powrócił i z okazji przeglądu przy 60 000 chciałem coś z tym zrobić ale serwis dopiero miał sprowadzać części i koniec końców nic z tym nie zdziałali. Ostatnio przy 70 000 przebiegu jeszcze się to nasiliło i teraz nie ma znaczenia czy parkuje tyłem czy przodem i tak stuka niemiłosiernie... Jak będę miał okazję to nagram kiedyś filmik i założę temat na technicznym. A co do takiego pobierania oleju przez nowe 2.0TFSI to DRAMAT jednym słowem W pierwszej kolejności sprawdź czy klocki nie latają w zaciskach by wygląda to tak jak by nie cofały się wraz z tłoczkiem.
loop Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 Zauważyłem ,że u mnie też czasami stuka przy cofaniu Poza tym rano jak ruszam to słyszę jakby klocki obcierały o tarcze przez pewien czas... Załamka z tym moim egzemplarzem normalnie :wallbash:
turdzi Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 turdzi a jak u Ciebie z olejem? dobrze juz mam 10 tys. na MMI ubylo 1 - 2 kreski w zaleznosci czy olej bardzo rozgrzany czy nie.Na bgancie widze ze zeszlo ok 150 no moze 200 ml.
loop Opublikowano 20 Września 2011 Autor Opublikowano 20 Września 2011 turdzi a jak u Ciebie z olejem? dobrze juz mam 10 tys. na MMI ubylo 1 - 2 kreski w zaleznosci czy olej bardzo rozgrzany czy nie.Na bgancie widze ze zeszlo ok 150 no moze 200 ml. Lucky bastard U mnie pół kreski schodzi mniej więcej co 1000 km
mgtan Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Turdzi to świetnie - tzn że to co móiwli mi w ASo o modyfikacjach w 2.0 jest prawdą i coś tam zrobili.
turdzi Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Lucky bastard U mnie pół kreski schodzi mniej więcej co 1000 km no zobaczymy na razie sie nie ciesze bo ponoc niektorym sie rozkreca po 10-15 tys.
mgtan Opublikowano 20 Września 2011 Opublikowano 20 Września 2011 Lucky bastard U mnie pół kreski schodzi mniej więcej co 1000 km no zobaczymy na razie sie nie ciesze bo ponoc niektorym sie rozkreca po 10-15 tys. Turdzi nie kracz, tylko iesz się i jeździj będzie spoko
edomd Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Witam, U mnie również występują wibracje przy kręceniu kierownicą na postoju jak i apetyt na olej...widocznie tak to juz germańcy wyprodukowali
loop Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 Witam, U mnie również występują wibracje przy kręceniu kierownicą na postoju jak i apetyt na olej...widocznie tak to juz germańcy wyprodukowali Witam w klubie
audiomaniak Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Widzę się zaczyna....wychodzą pierwsze kwiatki w B8
LPC Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Witam, U mnie również występują wibracje przy kręceniu kierownicą na postoju jak i apetyt na olej...widocznie tak to juz germańcy wyprodukowali Witam w klubie U mnie to samo. Jestem już po stage 1 i w serwisie powiedzieli, że wszystko ok, po próbie olejowej i przejechaniu 1200 km ubyło 0,4 l, sam nie wiem co o tym myśleć. A za miesiąc kończy mi się gwarancja.
loop Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 Ja postanowiłem wystąpić do Audi z oficjalnym pismem. Opisze tam wszystko i zobaczymy. Auto ma jeszcze rok gwarancji,ale czym szybciej tym chyba lepiej. Ten cały Stage 1 to się chyba na nic nie zdaje,przynajmniej u mnie. Jak brał tak bierze,na początku myślałem,że mniej ,ale się jednak myliłem. Konieczna jest wymiana silnika patrząc w jak zatrważającym tempie znika olej ;( Widzę,że paru nas jest,może jakiś protest zbiorowy ?
turdzi Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 Nie wymiana silnika tylko pierscieni , czyli stage 2.Audi podobno sobie pieksperymentowalo z pierscieniami w tym silniku i wyszla pewna niezliczona partia silnikow z tymi wlasnie pierscieniami.Dlatego nie wszystkie auta maja ten problem.Wymiana piescieni zalatwia sprawe raz na zawsze.Trzeba sie tylko o upocic zeby ci ja przyznali. Widzę się zaczyna....wychodzą pierwsze kwiatki w B8 kwiatki nie kwiatki , wszystkie nowe modele maja wiesze lub mniejsze wpadki, i kupowanie nowych modeli zaraz po wprowadzeniu na rynek to proszenie sie o klpoty.W sumie to najlepszy okres na kupno nowego B8 i kazdego innego nowego auta to co najmniej po dwoch latach produkcji.Jak widac czasem warto poczekac jeszcze dluzej.
loop Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 ...Dlatego nie wszystkie auta maja ten problem.Wymiana piescieni zalatwia sprawe raz na zawsze.Trzeba sie tylko o upocic zeby ci ja przyznali. No to do walki
turdzi Opublikowano 21 Września 2011 Opublikowano 21 Września 2011 loop zamow probe olejowa , postaw auto kilka razy na pol dnia z wlaczonym motorem tak zeby sie upewnic ze wezmie wiecej niz 0.5l do tego przejezdz 1000 km i po robocie.
loop Opublikowano 21 Września 2011 Autor Opublikowano 21 Września 2011 No ostatnio przy próbie olejowej tak zrobiłem i spalił 0,55 na 1000. Teraz zostawie go więcej razy z odpalonym motorem. Żeby wymienili dół silnika musi zeżreć podobno ponad 0,7 na 1000.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się