Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 Avant 2.0 TFSi Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

to nic nie pomaga trzeba wymienic piescienie do tego

a jest tam bagnecik? bo niektórzy piszą że czujnik poziomu oleju walnięty lub nawet jakiś błąd w MMI. W końcu to elektronika. Ale faktem jest że niektórym rozebrali silnik i faktycznie uszczelnienie jest złe, Audi o tym wie od 2009 roku, rozwiązanie miało być w 2010 roku, nieźle...

Opublikowano

No jest rozwiazanie , tylko niestetydrogie dla Audi .......... bagnetu nie ma trzeba sobie dokupic.

Opublikowano

faktycznie, linki coś siadły.

może ten zadziała?

http://tiny.pl/h1dsk[br]Dopisany: 14 Październik 2011, 12:46_________________________________________________kogo mogę na 100% dopisać do listy na a5klub?

mnie można śmiało dopisać

Opublikowano

Rozmawiałem z redaktorem prowadzącym sprawę z ramienia TVN Turbo. Na razie nie zamierzają robic realizacji telewizyjnej tylko zbierają materiały. Jak stwierdził na naszą niekorzyść przemawia fakt iż Audi dokonuje napraw w dwóch etapach :no: i to pomaga. Naprostowałem mu jakie zasady przy tym obowiązują i że to tylko tak naprawdę ściema ze strony firmy.

A teraz hit jaki usłyszałem w serwisie jak zgłosiłem wibracje przy skręcaniu kół podczas b.wolnej jazdy - w tym aucie to tak jest bo ma szerokie opony :polew: Są 225

Opublikowano

Rozmawiałem z redaktorem prowadzącym sprawę z ramienia TVN Turbo. Na razie nie zamierzają robic realizacji telewizyjnej tylko zbierają materiały. Jak stwierdził na naszą niekorzyść przemawia fakt iż Audi dokonuje napraw w dwóch etapach :no: i to pomaga. Naprostowałem mu jakie zasady przy tym obowiązują i że to tylko tak naprawdę ściema ze strony firmy.

A teraz hit jaki usłyszałem w serwisie jak zgłosiłem wibracje przy skręcaniu kół podczas b.wolnej jazdy - w tym aucie to tak jest bo ma szerokie opony :polew: Są 225

Załamka totalna :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Opublikowano

Wszystko, dokładnie jak u mnie. Teraz jestem w trakcie drugiej próby olejowej, zobaczymy co wymyślą.

Opublikowano

jakie wy paliwo do siebie lejecie 95 czy 98 ? albo inaczej co zaleca producent , bo na klapce mam 95 super a to idiotyczna niemiecka nazwa 98 chyba :rolleyes:

Opublikowano

Ja zawsze leje 98 Verva.

Na klapce mam to samo co ty Turdzi.

Opublikowano

I see w sumie wychodzi na to ze super 95 to 95 a B8 2.0T moze jedzic na 95 w przeciwienstwie do B7.Tam trzeba lac 98.

Opublikowano

Turdzi, może i można wg producenta, ale jeździć na polskiej 95 zaturbioną benzyną to dość chybiony pomysł :wink4:

Mądrzy ludzie [4turbo] by ten pomysł z lekka wyśmiali.. :wink4:

moje auto nigdy nawet nie stało przy 95, odkąd je mam leje 100 :>

Opublikowano

nie no w PL leje tylko 98 lub lepiej ale u siebie skoro nie upalam a paliwo dobre to w sumie jak producent zaleca 95 to niby czemu nie lac :mysli: .W pl to inna sprawa , zreszta ty i tak nie masz wyboru bo B7 2.0T tylko 98.

Opublikowano

nie no w PL leje tylko 98 lub lepiej ale u siebie skoro nie upalam a paliwo dobre to w sumie jak producent zaleca 95 to niby czemu nie lac :mysli: .W pl to inna sprawa , zreszta ty i tak nie masz wyboru bo B7 2.0T tylko 98.

wiesz jak to jest, subaraki też różnie ludzie poją, a teori tyle ile wlewów paliwa :decayed:

ja jeżdzę na tyle mało, że leje najlepsze co mogę, bez względu czy mógłbym 95 czy też nie :>

ja tam producentowi nie wierzę :wink4:

może zaleca żeby ludzi (wydających nieco wiecej na auto niż na czapkę gruszek :kox:) nie przerażało podnoszenie kosztów ze względu na konieczność zalewania 98 :wink4:

Opublikowano

a to prawda :wink4: chodz mi w sumie nie chodzi nawet o roznice w cenie paliwa.

Opublikowano

Witam po dłuższej przerwie.

Przy obecnych mrozach na zimnym silniku strasznie mi coś wyje spod maski.

Zarówno podczas przyspieszania gdy biegi zmieniają się do góry ,jak i podczas hamowania gdy w dół.

Gdy silnik nabierze temperatury,problem znika.Mam skrzynie S-tronic.

Byłem w ASO,stwierdzili,że nie mają pojęcia co to jest i spotykają się z tym po raz pierwszy :(

Odesłali zapytanie do centrali,czy gdzieś tam.

Koleś mi powiedział,że to raczej ze skrzyni biegów i jest opcja,że będą mi ją wymieniać !

Ja już nie wiem co mam robić,jak nie olej w silniku (cały czas bierze w granicach 0,3-0,5l/1000km),to teraz to.

Ręce opadają,przecież to jakaś żenada z tym Audi.

Dodam ,że przebieg auta to niecałe 27000km... :wallbash:

Opublikowano
(cały czas bierze w granicach 0,3-0,5l/1000km),to teraz to

a jestes po wymianie tlokow

?

Opublikowano

Wychodzi na to, że na 10 000tys wypija nawet 5L oliwy, to jest jakaś masakra :confused4:

Opublikowano

jakaś dupna sztuka może Ci się trafiła :confused4:

Turdzi a jak tam u Ciebie z tym olejem?

Opublikowano
(cały czas bierze w granicach 0,3-0,5l/1000km),to teraz to

a jestes po wymianie tlokow

?

nie ,mialem tylko Stage 1 ..

Opublikowano

nie ,mialem tylko Stage 1 ..

czyli g........ , tylko wymiana tlokow pomaga.

Turdzi a jak tam u Ciebie z tym olejem?

dobrze , na 17K dolalem niecaly litr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...