WITT33 Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 to nic nie pomaga trzeba wymienic piescienie do tego a jest tam bagnecik? bo niektórzy piszą że czujnik poziomu oleju walnięty lub nawet jakiś błąd w MMI. W końcu to elektronika. Ale faktem jest że niektórym rozebrali silnik i faktycznie uszczelnienie jest złe, Audi o tym wie od 2009 roku, rozwiązanie miało być w 2010 roku, nieźle...
turdzi Opublikowano 14 Października 2011 Opublikowano 14 Października 2011 No jest rozwiazanie , tylko niestetydrogie dla Audi .......... bagnetu nie ma trzeba sobie dokupic.
kuredu Opublikowano 15 Października 2011 Opublikowano 15 Października 2011 faktycznie, linki coś siadły. może ten zadziała? http://tiny.pl/h1dsk[br]Dopisany: 14 Październik 2011, 12:46_________________________________________________kogo mogę na 100% dopisać do listy na a5klub? mnie można śmiało dopisać
conner001 Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 Rozmawiałem z redaktorem prowadzącym sprawę z ramienia TVN Turbo. Na razie nie zamierzają robic realizacji telewizyjnej tylko zbierają materiały. Jak stwierdził na naszą niekorzyść przemawia fakt iż Audi dokonuje napraw w dwóch etapach i to pomaga. Naprostowałem mu jakie zasady przy tym obowiązują i że to tylko tak naprawdę ściema ze strony firmy. A teraz hit jaki usłyszałem w serwisie jak zgłosiłem wibracje przy skręcaniu kół podczas b.wolnej jazdy - w tym aucie to tak jest bo ma szerokie opony Są 225
loop Opublikowano 18 Października 2011 Autor Opublikowano 18 Października 2011 Rozmawiałem z redaktorem prowadzącym sprawę z ramienia TVN Turbo. Na razie nie zamierzają robic realizacji telewizyjnej tylko zbierają materiały. Jak stwierdził na naszą niekorzyść przemawia fakt iż Audi dokonuje napraw w dwóch etapach i to pomaga. Naprostowałem mu jakie zasady przy tym obowiązują i że to tylko tak naprawdę ściema ze strony firmy. A teraz hit jaki usłyszałem w serwisie jak zgłosiłem wibracje przy skręcaniu kół podczas b.wolnej jazdy - w tym aucie to tak jest bo ma szerokie opony Są 225 Załamka totalna :wallbash:
LPC Opublikowano 18 Października 2011 Opublikowano 18 Października 2011 Wszystko, dokładnie jak u mnie. Teraz jestem w trakcie drugiej próby olejowej, zobaczymy co wymyślą.
turdzi Opublikowano 29 Października 2011 Opublikowano 29 Października 2011 jakie wy paliwo do siebie lejecie 95 czy 98 ? albo inaczej co zaleca producent , bo na klapce mam 95 super a to idiotyczna niemiecka nazwa 98 chyba
loop Opublikowano 30 Października 2011 Autor Opublikowano 30 Października 2011 Ja zawsze leje 98 Verva. Na klapce mam to samo co ty Turdzi.
turdzi Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 I see w sumie wychodzi na to ze super 95 to 95 a B8 2.0T moze jedzic na 95 w przeciwienstwie do B7.Tam trzeba lac 98.
KmK Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Turdzi, może i można wg producenta, ale jeździć na polskiej 95 zaturbioną benzyną to dość chybiony pomysł Mądrzy ludzie [4turbo] by ten pomysł z lekka wyśmiali.. moje auto nigdy nawet nie stało przy 95, odkąd je mam leje 100 :>
turdzi Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 nie no w PL leje tylko 98 lub lepiej ale u siebie skoro nie upalam a paliwo dobre to w sumie jak producent zaleca 95 to niby czemu nie lac .W pl to inna sprawa , zreszta ty i tak nie masz wyboru bo B7 2.0T tylko 98.
KmK Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 nie no w PL leje tylko 98 lub lepiej ale u siebie skoro nie upalam a paliwo dobre to w sumie jak producent zaleca 95 to niby czemu nie lac .W pl to inna sprawa , zreszta ty i tak nie masz wyboru bo B7 2.0T tylko 98. wiesz jak to jest, subaraki też różnie ludzie poją, a teori tyle ile wlewów paliwa ja jeżdzę na tyle mało, że leje najlepsze co mogę, bez względu czy mógłbym 95 czy też nie :> ja tam producentowi nie wierzę może zaleca żeby ludzi (wydających nieco wiecej na auto niż na czapkę gruszek ) nie przerażało podnoszenie kosztów ze względu na konieczność zalewania 98
turdzi Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 a to prawda chodz mi w sumie nie chodzi nawet o roznice w cenie paliwa.
loop Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam po dłuższej przerwie. Przy obecnych mrozach na zimnym silniku strasznie mi coś wyje spod maski. Zarówno podczas przyspieszania gdy biegi zmieniają się do góry ,jak i podczas hamowania gdy w dół. Gdy silnik nabierze temperatury,problem znika.Mam skrzynie S-tronic. Byłem w ASO,stwierdzili,że nie mają pojęcia co to jest i spotykają się z tym po raz pierwszy Odesłali zapytanie do centrali,czy gdzieś tam. Koleś mi powiedział,że to raczej ze skrzyni biegów i jest opcja,że będą mi ją wymieniać ! Ja już nie wiem co mam robić,jak nie olej w silniku (cały czas bierze w granicach 0,3-0,5l/1000km),to teraz to. Ręce opadają,przecież to jakaś żenada z tym Audi. Dodam ,że przebieg auta to niecałe 27000km...
turdzi Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 (cały czas bierze w granicach 0,3-0,5l/1000km),to teraz to a jestes po wymianie tlokow ?
audiomaniak Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Wychodzi na to, że na 10 000tys wypija nawet 5L oliwy, to jest jakaś masakra
MARCIN607 Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 jakaś dupna sztuka może Ci się trafiła Turdzi a jak tam u Ciebie z tym olejem?
loop Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 (cały czas bierze w granicach 0,3-0,5l/1000km),to teraz to a jestes po wymianie tlokow ? nie ,mialem tylko Stage 1 ..
turdzi Opublikowano 3 Lutego 2012 Opublikowano 3 Lutego 2012 nie ,mialem tylko Stage 1 .. czyli g........ , tylko wymiana tlokow pomaga. Turdzi a jak tam u Ciebie z tym olejem? dobrze , na 17K dolalem niecaly litr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się