Frimuś Opublikowano 3 Maja 2012 Opublikowano 3 Maja 2012 koledzy mam w audi plywak z wtyczka okragla i teraz zalatwilem sobie kolejny ale z wtyczka prostokatna. czy po przelutowaniu kabli bedzie dzialal poprawnie czy jest to jakas roznica jak conajmniej w zbiorniczku plynu chlodniczego-tam okragla a prost.robila roznice!
talib1990 Opublikowano 4 Maja 2012 Opublikowano 4 Maja 2012 a ja dzisiaj miałem w połowie rezerwy..... normalnie dojeżdżałem do końca rezerwy i był spokój..a dzisiaj niunia zgasła... zatankowałem pokazała się połowa...zaraz ćwiartka i tak leci w kulki... takie czyszczenie pomoże?
Frimuś Opublikowano 5 Maja 2012 Opublikowano 5 Maja 2012 winno pomoc...jestem juz 2 dzionek po czyszczeniu i wystarczylo droche pasty tempo na szmatke i wyczyscilem plytke.
bediks Opublikowano 8 Maja 2012 Opublikowano 8 Maja 2012 U mnie czyszczenie I nawet podmiana na drugi plywak Nic nie pomoglo, problem polega ma tym ze wskazowka zyje wlasnym zyciem, tanczy ma boki raz caly polowe raz rezerwe. Wyczytalem juz w kilku miejscach ze w latach 98-01 liczniki w a4 I a3 byly montowane z felernych czesci glownie procesorow motoroli I pomaga jedynie ich wymiana luv wgranie nowego softu
turbobastard Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 ja dzisiaj walczyłem z tym pływakiem bo ostatnio zaczął mi spadać poziom paliwa tak szybko że się zatrzymywałem sprawdzać czy mi gdzieś paliwo nie sp***rza i tak to dziś ustrojstwo wyjąłem przeczyściłem i efekt jest taki że na wyłączonej stacyjce pokazuje 3/4 baku a po przekręceniu kluczyka 4/4 a faktyczny poziom jest jakoś tak 1/4. No i co mogło pójść nie tak?
Kędzior Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 u mnie pokazuje praktycznie caly czas polowe baku, chyba ze zatankuje wiecej paliwa to wtedy wskazowka pojdzie do gory ale nizej jak polowa nieschodzi, mam tez sygnal dzwiekowy gdy paliwa juz jest malo ale wskazowka dalej na polowie. czyszczenie pomoze czy to raczej cos innego?
Frimuś Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 plywak tobrze ustawiacie wzgledem przewodow ? tam gdziesz oprucz strzalek dojscia i wyjscia paliwa jest tez strzaleczka oznaczajaca polozenie calego plywaka,bynajmniej ja tak mialem.
turbobastard Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 nie zwracalem uwagi zbytnio jak zalozylem plywak ale raczej tak jak byl wedlug wezykow, co zauwazylem u siebie to jak sie przejechalem wskanik troche odzyl, napoczatku byl nadwrazliwy ale z czasem sie unormowal i pokazuje, mam nadzieje ze dobrze. ---------- Post dopisany 24-06-2012 at 19:26 ---------- Poprzedni post napisany 06-06-2012 at 20:40 ---------- Mam pytanie, czy mogę dostać samą tą płytkę z tymi paskami po których jeździ końcówka tego ramienia odmierzającego poziom paliwa? Próbowałem w etce ale nie znalazłem tej konkretnej częsci, u mnie po przeczyszeniu jest jeszcze gorzej, a paski na tej płytce są zdrapane w miejscu gdzie to ramie jeździło.
Frimuś Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Wydaje mi sie,ze sama plytke bedzie ciezko dostac szybciej caly pływak uzywke.
turbobastard Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 chyba nie ma w sprzedazy plywaka na czesci jest tylko w calosci na to wyglada
Frimuś Opublikowano 24 Czerwca 2012 Opublikowano 24 Czerwca 2012 tez mi sie wydaje. a uzywki nie chcesz kupywac?
turbobastard Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 dosc drogie te uzywki jesli chce sie tylko jedna taka mala czesc, ona sama jedna kosztowala by czastke ceny calego plywaka
Frimuś Opublikowano 25 Czerwca 2012 Opublikowano 25 Czerwca 2012 ja mam jakis plywak ale niewiem jaka jest tam plytka ---------- Post dopisany at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany at 20:33 ---------- <br /><br /> turbobastard sorry za jakosc foto ale na strychu ciemno Cos takiego ajk widzisz na foto
turbobastard Opublikowano 26 Czerwca 2012 Opublikowano 26 Czerwca 2012 kurde ty masz inny plywak, wlasnie chodzi mi o ta z wykresem z tymi paseczkami ale u mnie to inaczej wyglada, u mnie jest mniejszy zakres na tej plytce, szkoda.
DanekPL Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 ehh u mnie w zeszly weekend pojawiły sie czary. zatankowalem wskaznik pokazał 3/4 baku i z "obliczen" wyszlo ze ok dojechalem pod dom ( max 5km ) wylaczylem silnik. 40 min pozniej odpalam znow a4 i "żydek" sie włączył a wskazówka pokazuje pusto. odjechałem zeby zobaczyc czy czasem paliwo w glebe nie poszło ale nie z upływem kilometrów wskazówka zaczela sie podnosic a po max 10km byla juz we wlasciwym miejscu ( dodam ze fis takze pokazywał ze starczy paliwa na 0km ) mialem chwilowego stopa po 40km odpalam znow motor a tam grubo ponad pełny bak a fis pokazuje hehe 2000km ze moge jeszcze przejechać po czym ta sama sytuacja wskazówka zaczela wracac do normalnego stanu. czy to bedzie problem z uszkodzonym pływakiem ? czy moze zegar daje ciała ? miał ktos podobnie ?
turbobastard Opublikowano 4 Lipca 2012 Opublikowano 4 Lipca 2012 zalożę się że to pływak, mi też spacerował z dołu na górę i z powrotem, dwa razy się zatrzymywałem sprawdzić czy paliwo nie ucieka.
balbolek Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Ja też mam problem z pływakiem ponieważ gdy zapaliła mi się rezerwa przejechałem na niej jakieś 7 km i zatankowałem 8 litrów na czysto ,rezerwa bez problemu powinna zniknąć ,niestety tak nie jest.. nie podnosi się w ogóle albo na drugi dzień po paru odpaleniach auta.. co to może być?
jacek666b Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 HELP! U mnie od pół roku mam taki numer, że nie pokazuje mi nigdy więcej niż 3/4 zbiornika (leję pod korek). I od tej wartości schodzi w dół tyle, że jak przejadę ~450km zapala się rezerwa.. Przed chwila rozebrałem pływak, wyczyściłem na glanc i dalej to samo. Nawet jak ręką jeździłem tą blaszką po dwóch stykach to nigdy nie pokazywał więcej niż 3/4.. Może coś się rozregulowało i trzeba zakodować vagiem? Bardzo proszę o pomoc
bediks Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Jacek jaki masz licznik? Pełny fis biały lub czerwony , 1/2 fis czy czerwony przedliftowy?
jacek666b Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Czerwony przedliftowy (chociaż auto już polift), bez Voltomierza i temp. oleju. http://img01.allegroimg.pl/photos/oryginal/23/55/49/84/2355498434 Taki jak tutaj ( to nie mój angol ;p ) Ostatnio robiłem output tests w grupie instruments, i zegary normalnie dochodziły do górnych granic..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się