pieciajek Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 To tak jak LY1B taki słoneczny żółty, takie audi w tym kolorze to nawet na parkingu pod tesco szybko się znajduje
Armi Opublikowano 26 Grudnia 2010 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Wychodzily w tzw pakiecie sport z polskorami , bialymi zegarami z fisem, czarna podsufitka i jeszcze kilka bajerow, taki dzisiejszy S-LINE, to co podaliscie to wlasnie jeden z takich http://moto.allegro.pl/audi-a4-avant-1-8-turbo-180km-quattro-i1373453299.html Już to gdzieś kiedyś opisywałem. Naprawdę nie ma powodów by powtarzać opowieści handlarzy. W b5 nie było s-line. Nie było nawet pakietu na wzór s - line. Od modelu 97 były do wyboru extra dodatki z Sportpaket. A po lifcie Sportpaket podzielono na Pro Line Sport i Pro Line Style a następnie połączono w Professional Line. Kolory z palety audi exclusive były swoją drogą :gwizdanie: Powtarzam jeszcze raz: Od modelu 97 można było dokupić niektóre elementy sport pakietu. W 98 doszły nowe elementy. I tak z każdym rokiem. Ale nie było to żadne lajn i żadne es. Nie trawię "speców" od s-line w B5 i tych naklejających znaczki s-line w B5 Pro Line Sport i Pro Line Style to prawidłowe nazwy (o ile dobrze zrozumiałem to nazwy te funkcjonowały od roku 1998 do 2000) Pro Line Sport * 16-Zoll-Leichtmetallfelgen (felgi 16') * Sportsitze oder Recaro-Sportsitze (kubełki albo recarosy) * Sportfahrwerk (sportowe zawieszenie) * Sportlederlenkrad (skórzana kierownica) Pro Line Style * Metallic- oder Perleffektlackierung (lakier metalic albo perłowy) * Funkfernbedienung für Zentralverriegelung (centralny zamek) * 16-Zoll-Leichtmetallfelgen (alufelgi 16 cali) * umklappbare Rücksitzlehne bei Limousine (składane tylne oparcia w sedanie) * Dachreling bei Avant (relingi dachowe w avancie - być może chromowane) * Radioanlage Concert I (radio concert I) Pod koniec produkcji B5, pakiety te połączono i nazwano Professional Line.
zgredek27 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Halo, halo. Ale te zegary ktore pokazujecie z ebaya to srebro jest typowe dla S4 i te z pierwszego posta tez srebrne. Białych jako białych nie widziałem, nie słyszałem i etka nie pokazuje A i te mtm na zdjeciach maja czarne. Co do srebrnych w opcji zgodze sie, moze i byly. Ale białe...?
rafalekx Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Halo, halo. Ale te zegary ktore pokazujecie z ebaya to srebro jest typowe dla S4 i te z pierwszego posta tez srebrne. Białych jako białych nie widziałem, nie słyszałem i etka nie pokazuje A i te mtm na zdjeciach maja czarne. Co do srebrnych w opcji zgodze sie, moze i byly. Ale białe...? Kolego przetrzyj oczy dokładnie albo monitor komputera, one są białe i były białe w A4. o białych zegarach już kiedyś było. nie wypuszczali z fabryki z białymi zegarami. chromowane podkreślenie? może chodzi co i znaczek quattro pod oznaczeniami silnika? Ale Ty pieprzysz głupoty michu z całym szacunkiem jak nie jesteś czegoś pewny to nie pisz wcale O włoszkach też mało wiesz majuDJ Występowała taka wersja wyposażenia, być może tylko w kilku krajach, ale na bank nie chodziło tylko tak jak mówi Kowi o UK Bo były też europejczyki. Osobiście oglądałem te wersje kilka razy. Pod A4 było poziome podkreślenie chromowane z czerwonym paskiem. Na wyposażeniu było: 17'' felgi ori Audi (zazwyczaj podobne do bbs), 1BE, półskóra kubełki, (chociaż widziałem też sedana z recarosami) materiał na fotelach z charakterystycznym wzorkiem (zawsze to połączenie czarnej skóry i charakterystycznego wzorka materiału, lub całość skóra), białe zegary (chociaż to niewypał ), szczotkowane aluminium, czy jakoś tak alu podobne dekory... hmm co tam było jeszcze Zaraz poszukam tych autek, z tego co zauważyłem głównie występowały w srebrnym kolorze i były to poliftowe autka. Co do włoszek, jest w nich tzw. pakiet Italia pierwszy kod na wlepce kodów wyposażenia. Nie wiem co dokładnie wchodziło w skład tego wyposażenia, ale większość włoszek ma tak charakterystyczne wnętrze i wyposażenie, że rozpoznaję je na kilometr... I to prawda, że składane lusterka miały podobno tylko włoszki (to pewnie wchodziło w ten pakiet Italia). A to że ktoś kupił auto w DE, albo jeszcze innym kraju ze składanymi lustrami, albo wyposażeniem typowej włoszki, to może nawet nie ma pojęcia o tym, że wyjechała z salonu w Italii? :gwizdanie: Podobnie jest z autkami z Belgii, też miały charakterystyczne wyposażenie Tak samo silnik AFF 75KM występował tylko w kilku krajach (jakieś tam ekologiczne ograniczenia, czy coś tam, bo tak na serio to jest normalny 1Z 90KM tylko różni się kompem - to dowiedziałem się od znajomego mechanika) armistead dobrze mówi s-line nie było, ale jakieś dodatkowe wypasy wyskakiwały
zgredek27 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 rafalex jesli to jest dla Ciebie bialy, to co jest w pierwszym poscie tego tematu i to co jest podswietlone na aukcji to współczuje. Albo poważnie przetrzyj monitor ps... logicznie rzecz biorąc. np. ikona akumulatora (na wskazniku po prawej stronie jest biała) więc tarcze fizycznie mają inny kolor.....
rafalekx Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Ale te zegary ktore pokazujecie z ebaya to srebro jest typowe dla S4 i te z pierwszego posta tez srebrne. Białych jako białych nie widziałem, nie słyszałem i etka nie pokazuje Srebrne w S4? Widzisz różnicę. Ten odcień koloru zegarów w pierwszym poście wynika z jakości fotki, one są prawie białe na żywo, ale nie idealnie białe, co do lekkiego przybrudzonego białego się zgodzę, ale do tych z S4 to raczej bym ich nie porównywał
Kowi87 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 W polsce były najbiedniejsze wersje W prospekcie z polskiego salonu do wyboru było aż 16 kolorów nadwozia :gwizdanie: oraz 3 rodzaje wnętrza Ambiente Advance i Ambition A co do białych/srebrnych liczników to juz chyba wszystko jasne były w wersjach na rynek USA i UK
rafalekx Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 A co do białych/srebrnych liczników to juz chyba wszystko jasne były w wersjach na rynek USA i UK Skąd ta informacja?
kubson Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Ten pakiet sport<1be,pólkubły,kiera od S4>, navi przyciemnione org. szybki na bodajże zielono. tak jak w podpisie hehe
Kowi87 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 A co do białych/srebrnych liczników to juz chyba wszystko jasne były w wersjach na rynek USA i UK Skąd ta informacja? z forum zagranicznych, pisałem na samym poczatku że na forach UK ma co drugie A4 taki licznik to nie trudno stwierdzić że tam był dostepny
rafalekx Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 z forum zagranicznych, pisałem na samym poczatku że na forach UK ma co drugie A4 taki licznik to nie trudno stwierdzić że tam był dostepny No ale nie tylko... europejczyki też były. Właśnie w tych wersjach z podkreśleniem, zbyt dużo ich widziałem, żeby to Heniu w stodole tak klepał masowo Nie mylić z tzw. wersjami z "przekręconą 4" w A4 na klapie
zgredek27 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Ale te zegary ktore pokazujecie z ebaya to srebro jest typowe dla S4 i te z pierwszego posta tez srebrne. Białych jako białych nie widziałem, nie słyszałem i etka nie pokazuje Srebrne w S4? Widzisz różnicę. Ten odcień koloru zegarów w pierwszym poście wynika z jakości fotki, one są prawie białe na żywo, ale nie idealnie białe, co do lekkiego przybrudzonego białego się zgodzę, ale do tych z S4 to raczej bym ich nie porównywał No dobra, z tym srebrem z s4 troche niekonkretnie napisalem bo to bardziej szare w sumie, ale tamte nie są białe, brudne białe to juz lepsze okreslenie. Białe widzialem tylko z allegro do dorobienia A co do 4ki przekreconej to jak sie sprawa ma? Przeciez ona jest tak samo wyprofilowana, ze nie ma opcji zeby byla obracana przez Henia
rafalekx Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 A co do 4ki przekreconej to jak sie sprawa ma? Przeciez ona jest tak samo wyprofilowana, ze nie ma opcji zeby byla obracana przez Henia jest taka opcja, bo Heniu myśli że powinna być równa z "A", jednak niestety 4 jest niższa i Heniu źle nakleja po klepaniu
Armi Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 A później temat: czy moja a4 to jakaś specjalna wersja bo ma przekręconą 4
zgredek27 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 chodzi mi o fakt: http://allegro.pl/emblemat-audi-napis-znaczek-a4-i1343465795.html 4ka nie jest plaska, jest poscinana z kazdej strony (profilowana) z drugiej strony plaska (na tasme) to jak ją obracają? Oczywiście mówie o przypadkach kiedy obrócona ma tak samo pościnane krawędzie.
zgredek27 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Opublikowano 27 Grudnia 2010 O tym nie pomyslalem zawsze mialem opcje bez znaczkow
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się