L3Vy Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 Dziś postanowiłem wymienić 2 diody w liczniku które ostatnimi czasy sie spaliły (ta przy 260km/s i od temp. i stanu paliwa). Wszystko poszło pięknie ładnie... efekt zadowalający.. ale co zaobserwowałem... na LCD gdzie pokazywane sś kilometry i bieżąca droga stało sie coś dziwnego... KM bieżące sie wyzerowały 0.0 - normalka ale te kilometry "ogólne" zamieniły sie na 17 17 17 - FOTKA Może mi ktoś powiedzieć co jest grane ?? bo nie sądzę żeby faktycznie był taki przebieg...( co prawda przed rozłączeniem nie lookałem na stan licznika) Po odłączeniu licznika nie włączałem zapłonu... tylko zamknąłem auto i tyle... Proszę o info... może trzeba coś jezscze włączyć albo coś... :| nie znam sie za bardzo...
KrzyHo Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 A jak jeździłeś tym samochodem po zmianie diod, to kilometry się zmieniały?? Czy wartość jest cały czas taka sama??
ykk Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 Ciekawe.. Moze wypnij mu aku na noc i moze powroci do poprzedniego stanu.. A jak nie to tylko VAG..
adamq Opublikowano 3 Listopada 2007 Opublikowano 3 Listopada 2007 Podłącz VAGa. Tak po omacku to raczej nie rozwiążemy problemu...
L3Vy Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Opublikowano 3 Listopada 2007 Ok.. właśnie wróciłem z trasy,, i licznik normalnie chodzi.... jeszcze dla pewności w poniedziałek podjadę do znajomego na VAGa zobaczymy co On wykaże... Sorka że zawracałem gitarę.. ale nie codzień widzi sie taki przebieg.. 17 17 17.. hehehe
freon Opublikowano 1 Grudnia 2007 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Ja dziś wymieniłem diody i mam coś innego. Ogólnie licznik kilometrów zgasł. W sensie, że nie wyświetla cyfr przebiegu całkowitego oraz dziennego. Ponadto gdy przekręcę kluczyk w pozycję zapłonu, to kontrolki centralne (olej, akumulator etc) pulsują (są, nie ma). Po zapłonie wszystko wraca do normy, z wyjątkiem licznika kilometrów. Silnik odpala prawidłowo. To co poradzicie? VAG? Jak u kolegi wyżej?
vessago Opublikowano 7 Stycznia 2008 Opublikowano 7 Stycznia 2008 Ja dziś wymieniłem diody i mam coś innego. Ogólnie licznik kilometrów zgasł. W sensie, że nie wyświetla cyfr przebiegu całkowitego oraz dziennego. Ponadto gdy przekręcę kluczyk w pozycję zapłonu, to kontrolki centralne (olej, akumulator etc) pulsują (są, nie ma). Po zapłonie wszystko wraca do normy, z wyjątkiem licznika kilometrów. Silnik odpala prawidłowo. To co poradzicie? VAG? Jak u kolegi wyżej? Witam, mam dokladnie ten sam problem. Po wymiane dwoch zarowek i zamontowaniu licznika, nie wyświetla stanu kilometrów. Czy ktoś sobie z tym poradził?
Musashi Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 wyswietlacze LCD sa bardzo wrazliwe na nacisk. sa wykonane ze szkla i sciezki przewodzace sa wykonane z napylonego srebra, napiecie sterujace jest podlaczone do nich na zasadzie kleju przewodzacego lub gumy przewodzacej. nie wiem jak jest w tych licznikach. ale w praktyce elektronicznej, gdy gubia sie segmenty cyfr i liter, jest zwiazane ze zlym skreceniem elementow wokol wyswietlacza lub zbyt silnym. po prostu poszczegolne sciezki wyswietlacza traca kontkt. sprobujcie jeszczeraz rokrcic zwracajac uwage na otoczenie wyswietlacza.
freon Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Nie nie, tu nie gubią się ścieżki, czy segmenty cyfr. Po prostu żarówki podświetlenia są po kilku latach działania bardzo wrażliwe... Wystarczy mocniej wyciągnąć całość i już strzelą dodatkowe. Jest zasada aby wymieniać wszystkie żarówki - właśnie po to. Gdy wymienisz zepsutą żarówkę, to inne uszkodzą się podczas wkładania I te, co kiedyś nie działały - będą działać zawodowo, lecz inne, poprzednio zdrowe - padną. Coś jak poświąteczna choinka, posprzątasz jedne igły, spadną kolejne... Tutaj musisz zmienić żarówki podświetlające licznik kilometrów. A gdy robisz to z włączonym akumulatorem może później wyskoczyć Ci błąd (tak jak mi do kasowania VAGiem) ale... niektórym to się nie przytrafiło. Nigdy nie wiesz jak zachowa się Twoja
dark79 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 nic ci nie wyskoczy jak nie przekrecisz kluczyka w statyjce na zaplon, bylo mowione na forum o tym.
vessago Opublikowano 8 Stycznia 2008 Opublikowano 8 Stycznia 2008 Dzieki za podpowiedzi, w takim razie biore sie za wymiany reszty żarowek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się