Norbunio Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Siema mam wskaznik doladowania turbo w A4 1.8T i na wolnych obrotach pokazuje mi -4 a jak go cisne to normalnie laduje na 0.6... co to oznacza, jakas awaria, czy raczej normalne zjawisko? Pozdro
Trezor Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Sorrki, że trochę OT, ale jakie są koszty i problemy zamontowania takiego wskaźnika? A może w 1.8T jest on fabrycznie?
poziek Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Norbunio a kiedy jest nadciśnienie a kiedy podciśnienie?
Norbunio Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Poziek : nie bardzo rozumiem pytanie, ale sprobuje odpowiedziec:) podcisnienie mam kiedy silnik pracuje na wolnych obrotach , rowniez jak jade powoli i nie wgniatam gazu , nastepnie jak cisne troche gazu rosnie a jak na maxa to mam 0.6 bara czyli prawidlowo... zastanawia mnie czy to -4 to zle czy to nromalne zjawisko... pozdro
szogun0 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Napisz ile wskazuje ci na wyłączonym silniku. Jeśli nie jest to 0 to musisz sobie wskaźnik skalibrować.
platiniumm Opublikowano 21 Września 2006 Opublikowano 21 Września 2006 Norbunio wiesz kiedys pisales ze turbinka pompuje ci 0,6 bara i ze jest ok wszystko wporzadku a dzis sie dowiedzialem od speca co audi ma w jednym paluszku ze powinna pompowac 0,9 bara pozdr
szogun0 Opublikowano 22 Września 2006 Opublikowano 22 Września 2006 Nie. W silniku AEB ma być 0,6 bezwzględnego.
Kunio Opublikowano 22 Września 2006 Opublikowano 22 Września 2006 co to za wskaźnik? U mnie podciśnienie pokazuje od -0,5 do -1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się