adam1077 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 Czy wymiana cieknacego zaworu EGR na nowy wiaze sie jeszcze z innymi wymianami lub jakims czyszczeniem np.kolektora?Czy wystarcz tylko wymiana zaworu na nowy.Pozdrawiam i zycze wszystkim Szczesliwego Nowego Roku!
Daimos Opublikowano 1 Stycznia 2011 Opublikowano 1 Stycznia 2011 przy okazji wypadałoby wyczyścić kolektor
simon__75 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Czy wymiana cieknacego zaworu EGR na nowy wiaze sie jeszcze z innymi wymianami lub jakims czyszczeniem np.kolektora?Czy wystarcz tylko wymiana zaworu na nowy.Pozdrawiam i zycze wszystkim Szczesliwego Nowego Roku! Jakie sa koszta samego zaworu EGR ? Tylko ASO czy dostepne sa jakies zamienniki-zaraz gronouzytkownikow tu na mnie naskoczy za te zamienniki to tylko takie zapytanie
Musashi Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 mozna kupic zawory firmy Pierburg. po ok 550 PLN
RS Opublikowano 2 Stycznia 2011 Opublikowano 2 Stycznia 2011 Koledzy, pozwolicie ze dolacze sie do tematu. Niedawno padl mi EGR, a dokladnie odpadla ta klapka sterujaca, ktora notabene juz spawalem. Wkurzylem sie jak diabli bo wracalem z urlopu i musialem do pracy. Skracajac, postanowilem zaslepic kanal recylkulacji spalin, i z racji tego ze nie wiedzialem czy wplynie to negatywnie na zapychanie sie DPF-a wymienilem go na czas podrozy na rurke. (Oczywiscie z wszstkimi atrakcjami typu zapalona lampka MIL, animacja FAP na FIS-ie i 5 Bledami w silniku) Po przyjezdzie do Niemiec dzwonie do ASO z zapytaniem czy czasami nie ma jakis ulepszonych wersji mojego nieszczesnego EGR, a gos mowi mi ze tak, bo ja mam koncowke "B" a on ma juz na stanie "R", Wiec zakupilem i i wymienilem ten EGR (cena w niemczech 235€ ) a nastepnie zalozylem ten DPF. Z tym ze nie przeprowadzalem zadnej adaptacji, bo nie wiem czy trzeba (to pytanie nr. 1 ) a jezeli trzeba to jak ja przeprowadzic? (sprzet VCDS - wersja cos powyzej 9... ) Teraz tak: wyskakuje mi tylko blad o zbyt malej skutecznosci filtra DPF. 006194- Filtr czasteczek stałych; zespół 1: za mała skutecznosć. P2002 -006 - Zwarcie z plusem Pytania: 1. Czy po wymianie EGR nalezy przeprowadzic adaptacje? 2. Jezeli tak, to jaka jest procedura? 3. Czy blad: mala skutecznosc filtra DPF jest spowodowana nieskalibrowanym EGR-em? Dziekuje za ew. pomoc juz z gory! [br]Dopisany: 02 Styczeń 2011, 18:03_________________________________________________Problem rozwiazany! Przeprowadzilem wymuszana regeneracje FAP-a i bledy poznikaly. Ciekawostka jest ze przed demontazem tez to robilem a teraz FAP pokazywal zanieczyszczenie 30%. Co do EGR, to nic nie robilem i na razie bledow nie ma. Pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się