kuba111 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Witam serdecznie. Od dłuższego czasu borykam się ze spadkami mocy oraz pojawiajacego się nadmiernego klepania i szarpania mojego audi 1,9 TDI 110 KM. Ostatnio mechanik stwierdził, że prawdopodobnie winą jest gruszka sterująca turbiną bo coś tam syczało. Zamówiłem gruszke Garreta placąc 240 zł. Po założeniu nic praktycznie sinie zmieniło jeśli chodzi o charakterystyke pracy a nawet powiem, że auto nawet bardziej osłabło ewidentnie czuć brak ciągnięcia turbo. Mechanik twierdzi, że regulacja cięgna jest ustawiona jak w starej gruszce. Pomożcie bo oprucz wcześniejszego klekotu przyszedł jeszcze wiekszy brak mocy.Pozdrawiam.
Wihajster Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Witam serdecznie. Od dłuższego czasu borykam się ze spadkami mocy oraz pojawiajacego się nadmiernego klepania i szarpania mojego audi 1,9 TDI 110 KM. Ostatnio mechanik stwierdził, że prawdopodobnie winą jest gruszka sterująca turbiną bo coś tam syczało. Zamówiłem gruszke Garreta placąc 240 zł. Po założeniu nic praktycznie sinie zmieniło jeśli chodzi o charakterystyke pracy a nawet powiem, że auto nawet bardziej osłabło ewidentnie czuć brak ciągnięcia turbo. Mechanik twierdzi, że regulacja cięgna jest ustawiona jak w starej gruszce. Pomożcie bo oprucz wcześniejszego klekotu przyszedł jeszcze wiekszy brak mocy.Pozdrawiam. zapodaj logi bo inaczej to wróżenie z fusów
Piotrek98igo Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Witam serdecznie. Od dłuższego czasu borykam się ze spadkami mocy oraz pojawiajacego się nadmiernego klepania i szarpania mojego audi 1,9 TDI 110 KM. Ostatnio mechanik stwierdził, że prawdopodobnie winą jest gruszka sterująca turbiną bo coś tam syczało. Zamówiłem gruszke Garreta placąc 240 zł. Po założeniu nic praktycznie sinie zmieniło jeśli chodzi o charakterystyke pracy a nawet powiem, że auto nawet bardziej osłabło ewidentnie czuć brak ciągnięcia turbo. Mechanik twierdzi, że regulacja cięgna jest ustawiona jak w starej gruszce. Pomożcie bo oprucz wcześniejszego klekotu przyszedł jeszcze wiekszy brak mocy.Pozdrawiam. kolejna madra glowa mechanik...po 1 pytaj pierw na forum po 2 zrob logi po 3 gruszka taka kosztuje 150zl
Buba Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 gruszka zle ustwiona albo N75 jest rozwalony :gwizdanie:
kuba111 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Co do ceny za gruszkę to szukałem długo i tą z garreta jak czytałem oryginalna tyle w przybliżeniu kosztuje. Czyli koledzy twierdzą, że jest jeszcze nadzieja aby podregulować trochę cięgno? Czy jeżeli teraz podjadę do mechaniora to po podpięciu pod kompa powinno mu wyjść coś nie tak z doładowaniem? Mam jeszcze zamieniony n75 z n18, ale wcześniej tak było i był mocniejszy, a poza tym nie łapie mi notlauf.
Wihajster Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 to po podpięciu pod kompa powinno mu wyjść coś nie tak z doładowaniem? komplet logów dynamicznych zrób :gwizdanie:
kuba111 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ostatnie pytanie powiedzcie mi tak szczerze jak pojade do goscia z kompem i zrobię te logi to on zestawienie tych parametrów wydrukuje mi na kartce czy jak to się odbywa?
Patrox Opublikowano 3 Stycznia 2011 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Przyjedz do Nas do Wrocławia lub pojedz do Aligatora do Katowic. Gdzie masz bliżej bo takto wydasz znowu pieniądze i nic się nie dowiesz. Chyba że poprosisz kogoś na forum regionu opolskiego aby podjechał z kablem i zrobił Ci logi. Wracając do tematu to na moje oko sa 2 opcje. Jesli faktycznie membrama w gruszcze była uszkodzona to turbina powinna raczej niedoładowywac niz przeładowoywać.(czyli automatycznie auto powinno byc słabsze) 2 opcja to taka, że żaluzje stały na debowo i turbina ładowała cały czas 1,5 bara. Wtedy można byloby wyjasnićc twój wzrost mocy. Po wyczyszczeniu kierownic w sprężarce i ustawieniu odpowiednio gruszki bardzo często klienci skarżą się na gorsze osiągi auta niż mieli a są one związane z tym, że sprężarka ładuje 1,1 bara a nie ponad 1,5bar. Ponad 1,5 bar to odpowiednio wiecej Nm i może się wydawać że auto jest mocniejsze. POzdrawiam
kuba111 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2011 Witam, auto wyraźnie gorzej przyspiesza. Czy spotkaliście się z takim efektem aby jakiekolwiek niedomagania ze strony czy to turbo czy innych elementów podciśnienia powodowało charakterystyczne buczenie w określonym przedziale obrotów silnika, bądź głośniejszych stuków dochodzących z okolic wtryskiwaczy? Przy spadku mocy jestem pewny , że silnik lub coś w jego okolicy szumi. Pojawiła się teoria o zacierającej się pompie olejowej ale to temat na inny dział.
marewel Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Bez logów nikt tu Ci nic nie powie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się