Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Po wymianie gruszki slabsze osiągi!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. Od dłuższego czasu borykam się ze spadkami mocy oraz pojawiajacego się nadmiernego klepania i szarpania mojego audi 1,9 TDI 110 KM. Ostatnio mechanik stwierdził, że prawdopodobnie winą jest gruszka sterująca turbiną bo coś tam syczało. Zamówiłem gruszke Garreta placąc 240 zł. Po założeniu nic praktycznie sinie zmieniło jeśli chodzi o charakterystyke pracy a nawet powiem, że auto nawet bardziej osłabło ewidentnie czuć brak ciągnięcia turbo. Mechanik twierdzi, że regulacja cięgna jest ustawiona jak w starej gruszce. Pomożcie bo oprucz wcześniejszego klekotu przyszedł jeszcze wiekszy brak mocy.Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam serdecznie. Od dłuższego czasu borykam się ze spadkami mocy oraz pojawiajacego się nadmiernego klepania i szarpania mojego audi 1,9 TDI 110 KM. Ostatnio mechanik stwierdził, że prawdopodobnie winą jest gruszka sterująca turbiną bo coś tam syczało. Zamówiłem gruszke Garreta placąc 240 zł. Po założeniu nic praktycznie sinie zmieniło jeśli chodzi o charakterystyke pracy a nawet powiem, że auto nawet bardziej osłabło ewidentnie czuć brak ciągnięcia turbo. Mechanik twierdzi, że regulacja cięgna jest ustawiona jak w starej gruszce. Pomożcie bo oprucz wcześniejszego klekotu przyszedł jeszcze wiekszy brak mocy.Pozdrawiam.

zapodaj logi bo inaczej to wróżenie z fusów :)
Opublikowano

Witam serdecznie. Od dłuższego czasu borykam się ze spadkami mocy oraz pojawiajacego się nadmiernego klepania i szarpania mojego audi 1,9 TDI 110 KM. Ostatnio mechanik stwierdził, że prawdopodobnie winą jest gruszka sterująca turbiną bo coś tam syczało. Zamówiłem gruszke Garreta placąc 240 zł. Po założeniu nic praktycznie sinie zmieniło jeśli chodzi o charakterystyke pracy a nawet powiem, że auto nawet bardziej osłabło ewidentnie czuć brak ciągnięcia turbo. Mechanik twierdzi, że regulacja cięgna jest ustawiona jak w starej gruszce. Pomożcie bo oprucz wcześniejszego klekotu przyszedł jeszcze wiekszy brak mocy.Pozdrawiam.

kolejna madra glowa mechanik...

po 1 pytaj pierw na forum

po 2 zrob logi

po 3 gruszka taka kosztuje 150zl

Opublikowano

gruszka zle ustwiona albo N75 jest rozwalony :gwizdanie:

Opublikowano

Co do ceny za gruszkę to szukałem długo i tą z garreta jak czytałem oryginalna tyle w przybliżeniu kosztuje. Czyli koledzy twierdzą, że jest jeszcze nadzieja aby podregulować trochę cięgno? Czy jeżeli teraz podjadę do mechaniora to po podpięciu pod kompa powinno mu wyjść coś nie tak z doładowaniem? Mam jeszcze zamieniony n75 z n18, ale wcześniej tak było i był mocniejszy, a poza tym nie łapie mi notlauf.

Opublikowano

to po podpięciu pod kompa powinno mu wyjść coś nie tak z doładowaniem?

komplet logów dynamicznych zrób :gwizdanie:
Opublikowano

Ostatnie pytanie powiedzcie mi tak szczerze jak pojade do goscia z kompem i zrobię te logi to on zestawienie tych parametrów wydrukuje mi na kartce czy jak to się odbywa?

Opublikowano

Przyjedz do Nas do Wrocławia lub pojedz do Aligatora do Katowic. Gdzie masz bliżej bo takto wydasz znowu pieniądze i nic się nie dowiesz. Chyba że poprosisz kogoś na forum regionu opolskiego aby podjechał z kablem i zrobił Ci logi.

Wracając do tematu to na moje oko sa 2 opcje. Jesli faktycznie membrama w gruszcze była uszkodzona to turbina powinna raczej niedoładowywac niz przeładowoywać.(czyli automatycznie auto powinno byc słabsze) 2 opcja to taka, że żaluzje stały na debowo i turbina ładowała cały czas 1,5 bara. Wtedy można byloby wyjasnićc twój wzrost mocy. Po wyczyszczeniu kierownic w sprężarce i ustawieniu odpowiednio gruszki bardzo często klienci skarżą się na gorsze osiągi auta niż mieli a są one związane z tym, że sprężarka ładuje 1,1 bara a nie ponad 1,5bar. Ponad 1,5 bar to odpowiednio wiecej Nm i może się wydawać że auto jest mocniejsze.

POzdrawiam

Opublikowano

Witam, auto wyraźnie gorzej przyspiesza. Czy spotkaliście się z takim efektem aby jakiekolwiek niedomagania ze strony czy to turbo czy innych elementów podciśnienia powodowało charakterystyczne buczenie w określonym przedziale obrotów silnika, bądź głośniejszych stuków dochodzących z okolic wtryskiwaczy? Przy spadku mocy jestem pewny , że silnik lub coś w jego okolicy szumi. Pojawiła się teoria o zacierającej się pompie olejowej ale to temat na inny dział.

Opublikowano

Bez logów nikt tu Ci nic nie powie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...