mobopx Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Opublikowano 20 Lipca 2012 No fakt było lekko z górki, ale pierwszy log był po równi. Tymczasem zdemontowałem rurę - przemik strzał w 10ke Myślicie że uda się to nareperować? Bo w sobotę raczej ciężko będzie dostać takie coś gdziekolwiek a auto potrzebne na weekend
GreGoriO Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 taśma gumowa 3M mślę że da rady tymczasowo... nawet z castoramy https://www.google.es/search?q=duct+tape&hl=pl&rlz=1C1_____plES471ES471&prmd=imvnsr&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=z8sJUJ9qwYeFB4bukfEJ&ved=0CGQQsAQ&biw=1280&bih=685 powinna doraźnie pomóc
mobopx Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Opublikowano 21 Lipca 2012 Zmieniłem ten króciec na nowy, zrobiłem logi i ciśnienie wzrosło ale wciąż za mało, natomiast z grupie 003 coś się zmieniło Przyznaje bez bicia zapomniałem że logi powinny być "na ciepło" jutro poprawię
mobopx Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Opublikowano 21 Lipca 2012 Dziwne by to było... 1,5 roku temu kupiłem nówkę to aż tak krótką żywotność by miało? Jutro rozgrzeje machinę i pologuję się trochę bo dzisiaj było na kompletnie zimnym silniku...
vauxhall95 Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 to porob tak pare razy jeszcze,moze w komplecie z n75 kupisz nowe turbo:eusathink:
mobopx Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Opublikowano 21 Lipca 2012 dopiero po chwili wyczaiłem aluzję, tak tak wiem na zimnym max 3k rpm jutro będą nowe logi na ciepłym a tak BTW po czym widzisz ze n75 siada?
Sztomel Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 Miałeś nieszczelność w dolocie a teraz może szwankować N75 bo może mieć uwaloną sprężynke. Potrzebne są nowe logi 011a najlepiej grupy 010 - będzie widać na ile wdepnąłeś pedał gazu, ile mierzy przepływka i ile ciśnie turbo - grupa 010 jest najlepsza.
GreGoriO Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 sprawdź na odłączonym przewodzie podciśnieniowym z EGR....powiedz czy będzie różnica oczywiście przewód zatkaj...
mobopx Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Opublikowano 23 Lipca 2012 Logi 003; 010; 011 odłączony i zaślepiony czarny wężyk od EGR Od razu zapytam czy zaślepienie tego wężyka to jest w jakiś sposób tożsame z zaślepieniem EGR? Czytałem na forum ale co jeden to ma inny sposób na zrobienie tego ;P EDIT: Logi z podmienionym N75 Pompuje dobrze, teraz pytanie 1. Co z EGR czy zaślepić co? Bo zamówiłem już "blaszki". 2. Co z kolumną "D"? Bo wcześniej było identycznie jak w "C" a teraz niekoniecznie chyba...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się