ALBINEK Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Jak wyżej ,mam pytanie jak zdjąć poduszkę air bag i czy po wymianie kierownicy, tasmy i okablowania muszę coś zmienić w kodowaniu Vagiem .
yaboo Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 wszystko masz tutaj :gwizdanie: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30102.0
ALBINEK Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Po przeczytaniu 43 stron :gwizdanie: nadal niewiele wiem . To proste pytanie jak wiesz to odpowiedz. Tam pisza o wielu kierownicach .
wrclaguna Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Tu masz pomocny watek jak sie rozbiera modul, tasme itd Oczywiscie , ze musisz zmienic kodowanie pod MF http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=23501.870 czyli tasma do wymiany , modul ( sprawdz VAGiem jaki masz ) , wiazka poduszki i do dziela
yaboo Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 właśnie ten link miałem podesłać w odpowiedzi jeśli nie masz FIS-a i tempomatu to pokusiłbym sie o skompletowanie manetek montaż i uruchomienie za jednym podejściem .... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=24989.0
ALBINEK Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2011 Dziękuje bardzo za odpowiedż, na całe szczęście mam tempomat więc będzie mniej do roboty. Czytam następny wątek jestem na 25 stronie ale dalej nic nie wiem.Wszystko co czytam dotyczy B6 ja mam B7 wciąż nie wiem jak zdjąć poduchę .Dzięki koledze dominikt1 wiem że potrzebuje taśmę poduszki o nr. 4E0-953-541A oraz okablowanie poduszki 4F0 971 589A dodatkowo muszę sprawdzić jaki mam moduł , musi być z literką Qa jak z tymi kodowaniami ?. Czy to wszystkie części jakie będę potrzebował ?. Mam nadzieje że uda mi się zebrać wszystkie potrzebne informacje żeby to zrobić samemu. Dziękuje za wyrozumiałość i cierpliwość, w tym temacie jestem zielony.
wrclaguna Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Aby zdjac poduszke kiere przekrecasz w prawo o 90 C . Pod kierownica masz 2 srubki , odkrecasz je i pociagasz poduszke do siebie. Jezeli chodzi o kodowanie to oczywiscie pomozemy Najpierw sprawdz jaki masz modul
ALBINEK Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2011 No to jestem po następnej lekturze o pojemności 59 stron. W większości dotyczyła ona manetki do tempomatu w B6. Wydaje mi się że jeżeli mam pełny fis , tempomat i założę swoją poduchę to pozostanie mi tylko zmienić kodowanie w steering wheel na kierownicę MF.Mam rację czy się mylę
wrclaguna Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Teoretycznie mas racje sprawdz jaki masz modul w kierownicy no i jeszcze jaki masz kabelek do poduszki
ALBINEK Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2011 Czekam na Vaga i wtedy sprawdzę. Jak przyślą kiere to zakupie kabelki do niej i dam znać jak to wszystko wygląda. Dzięki za zainteresowanie .[br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 21:31_________________________________________________Kierownica doszła teraz czekam na Vaga bo poprzedni padł.Doklejam fotke kierownicy myślę żę będzie dobra. Czy w kierownicy ma być tylko jedna kostka ?. Proszę jeszcze o potwierdzenie czy to są te potrzebne kabelki do tej kierownicy bo chcę je kupić. 4E0 953 541 A i 4Fo 971 589 A.
ALBINEK Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2011 A czy taśma poduszki 4EO 953 541 A i okablowanie poduszki 4FO 971 589A jest prawidłowe ?.Mogę to śmiało kupować i będzie dobre ?.
wrclaguna Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 A czy taśma poduszki 4EO 953 514 A i okablowanie poduszki 4FO 971 589A jest prawidłowe ?.Mogę to śmiało kupować i będzie dobre ?. Tak jak malik napisal w DIY-u 4F0 971 589 A okablowanie i tasma 4E0 953 541 z kocowka A lub B Jak bedziesz potrzebowal modul uderz do dominkt
Stolkien Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 mam deo sprzedania okablowanie tej kierownicy. przez pomyłke kupilem w Aso za 80zł i lezy...
ALBINEK Opublikowano 13 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2011 Dzięki wielkie chętnie bym skorzystał ale problem w tym że obecnie mieszkam w UK. Zanim dojdzie przesyłka to zapale się z niecierpliwości.Tutaj uderzę do serwisu i zrobię to szybciej. Przynajmiej taką mam nadzieje :gwizdanie:[br]Dopisany: 10 Styczeń 2011, 21:44_________________________________________________Powiedzcie proszę ile kosztuje (ring) taśma poduszki A4E0 953 541B. Ta druga część A4F0 971 589A tutaj kosztuje 16.35 bez Vat-u.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 4E0 953 541B u gajosa 993 zł u dominikt1 4E0 953 541A kosztuje 80 zł
ALBINEK Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2011 Taniutko to masz . Koleś z A6 ma mi dać jutro znać czy ma coś takiego , chce 30 funtów . Na moje szczęście też jest w UK. i to nie daleko mnie.[br]Dopisany: 13 Styczeń 2011, 23:12_________________________________________________Części zakupione ,trzeba tylko trochę poczekać aż przyjdą .Mam prośbę o podanie mi tych wszystkich kodów jakie powinny być w A4 B7 .Boję się że będę miał kłopoty z kodowaniem. Moja A4 to 2.0 TDI ma pełny FIS i Tempomat, skrzynia biegów manual. Z góry dziękuję.[br]Dopisany: 14 Styczeń 2011, 23:53_________________________________________________Wcześniej to przeoczyłem ale po ponownym przeczytaniu mam pytanie czy ja potrzebuje ten Łącznik 4 Pin - 4E0-972-133 [br]Dopisany: 16 Styczeń 2011, 08:16_________________________________________________Sprawdziłem moduł pod kierownicą 8E0 953 549 Q . Rozumiem że nadaje się do tej kierownicy MF. Potrzebuje odpowiedzi na te moje pytania ale coś przycichło . Koledzy fachowcy odpowiedzcie proszę.
wrclaguna Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Lacznika nie potrzebujesz bo masz u siebie i modul Q pasi
ALBINEK Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2011 Super dziękuje za odpowiedż , a orientujesz się może czy w kodowaniu mam zmienić tylko rodzaj kierownicy czy muszę przejść całą długą procedure kodowania
wrclaguna Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Odpalasz VAGA wchodzisz --> 16 Steering Wheel i kodujesz 0?xxx: Kierownica o 0 = standardowa (bez multifunkcji) o 1 = kierownica trójramienna (sportowa) o 2 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia o 3 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu o 4 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu/głosem o 5 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/głosem 0x?xx: Opcje o +1 = Tiptronic 0xx?x: Opcje komputera pokładowego i tempomatu o 0 = komputer pokładowy i tempomat nie zainstalowane o 1 = komputer pokładowy zainstalowany o 2 = tempomat zainstalowany o 4 = komputer pokładowy i tempomat zainstalowane 0xxx?: tylna wycieraczka (zależne od rodzaju nadwozia) o 1 = tylna wycieraczka nie zainstalowana (Sedan/Cabriolet) o 2 = tylna wycieraczka zainstalowana (Avant) bedziesz musial zmienic tylko jedna cyferke czyli druga z zero na cztery a jakie masz obecnie kodowanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się