Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Pytanie o wymianę łożyska z przodu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

żeby je wyjąc ze zwrotnicy potrzebujesz minimum ściagacz a

żeby je wrzucic prase lub odrobinę sprytu :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

Dzieki jednak nie bede bawil sie sam, zeby czasem nie uszkodzic.. a mam jeszce pytanie odnosnie łozyska bo kupilem dzisiaj w sklepie motoryzacyjnym łozysko Fag i nie jestem pewny do konca czy jest orginalne bo jest na nim napisane made in Italy.. Czy łozyska te produkowane sa tez we wloszech czy wjeb... sie na lipe?

Opublikowano

FAG :good: :good: :good: :good:

Opublikowano

mozna sprawdzic

Opublikowano
Dzieki jednak nie bede bawil sie sam, zeby czasem nie uszkodzic.. a mam jeszce pytanie odnosnie łozyska bo kupilem dzisiaj w sklepie motoryzacyjnym łozysko Fag i nie jestem pewny do konca czy jest orginalne bo jest na nim napisane made in Italy.. Czy łozyska te produkowane sa tez we wloszech czy wjeb... sie na lipe?

Jeśli FAG to bardzo dobrze trafiłeś. Bardzo dobry producent (to ważne) a nie pakowacz części. FAG ma nie tylko swoje fabryki w Niemczech, ale też we Włoszech, na Węgrzech (Debrecen) , Słowacji. Miejsce produkcji danej części nie ma znaczenia, poziom wykonania u nich wszędzie musi być wysoki, niemiecki.

Opublikowano

kolego powiedz mi jakie to buczenie i kiedy sie pojawialo bo mi tez buczy przy skrecie w lewo i zastanawiam sie wlasnie czy to tez nie lozysko

Opublikowano

kolego powiedz mi jakie to buczenie i kiedy sie pojawialo bo mi tez buczy przy skrecie w lewo i zastanawiam sie wlasnie czy to tez nie lozysko

najprawdopodobniej prawe łożysko z przodu do wymiany :mysli:

Opublikowano

kolego powiedz mi jakie to buczenie i kiedy sie pojawialo bo mi tez buczy przy skrecie w lewo i zastanawiam sie wlasnie czy to tez nie lozysko

dokladnie tak samo u mnie buczalo przy skrecie w lewo i przy predkosci powyzej 60km/h bylo glosne buczenie w srodku okazalo sie ze prawe łozysko. Po podniesieniu auta na lewarku i po zakreceniu kolem prawe kolo tez glosniej chodzilo niz lewe... takze wydaje mi sie ze masz ten sam problem...

Opublikowano

dzieki kolego najwyrazniej to bedzie to wlasnie to lozysko do wymiany, zastanawiam sie tylko ile to bedzie kosztowac :mysli:

http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-A4-A6-1-6-1-8-1-9TDi-FRONT-WHEEL-BEARING-KIT-/330511678040?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cf407fa58

Czy takie cos bedzie dobre? Czy musze kupowac tez piaste ? Jakie jest ryzyko kupna tanszego zamiennika?

Opublikowano

Kolego, to co pokazałeś to zwykły chińczyk, więc z jakością i jego wytrzymałością może być różnie.

Opublikowano

dzieki kolego najwyrazniej to bedzie to wlasnie to lozysko do wymiany, zastanawiam sie tylko ile to bedzie kosztowac :mysli:

http://cgi.ebay.co.uk/AUDI-A4-A6-1-6-1-8-1-9TDi-FRONT-WHEEL-BEARING-KIT-/330511678040?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4cf407fa58

Czy takie cos bedzie dobre? Czy musze kupowac tez piaste ? Jakie jest ryzyko kupna tanszego zamiennika?

jak szukasz łożyska to tylko firmy FAG, SKF

ryzyko jest takie, że po 10tyś będziesz znowu wymieniał

piasty nie musisz wymieniać

Opublikowano

Panowie, nie wprowadzajcie ludzi w błąd, do wymiany łożyska w B6/B7 w warunkach domowych, wystarczy imadło i dynamometr.

Wystaczy odkręcić śrubę mocującą przegub, wyjąć przegub z piasty (na opuszczonym aucie), podnieść auto, zdjąć koło, odkręcic 4 srubki i wybic łożysko, jest może 1cm osadzone w zwrotnicy.

Pozbywamy sie piasty z łożyska (to z aukcji w 1 poście nie jest z piastą tylko z obudową) i przekładamy ja do nowego łożyska i montaż w odwrotnej kolejności.

Można sie obejść bez prasy, a ściągacz to nie wiem do czego byłby potrzebny.

Opublikowano

a sluchajcie jakie macie pod wzgledem oczywiscie lozysk zdanie na temat takich producentow jak Febi bilstein i Topran?

Opublikowano

a takie pytanie, czy kombinowal ktos i czy wogule mozna wybic lozysko i sprobowac wpasowac jakies lozysko ze sklepu z lozyskami? idzie bez zadnego problemu dostac skfa rowniez, tylko trzeba byloby wybic samo lozysko i wpasowac jakies nowe, mialem taka sytuacje w mercedesie przy napinaczu, napinacz wystepowal w komplecie kolo z lozyskiem, wybilem lozysko i wpasowalem jakies ze sklepu z lozyskami, przejezdzilo drugie tyle tys km i 1/4 ceny

pytanie czyw tym wypadku taka opcja jest i czy gra warta swieczki ?:) bo przyznam nie widzialem jeszcze piasty i oferowanego lozyska w sklepach motoryzacyjnych wiec nie wiem jakt o wyglada :)[br]Dopisany: 20 Styczeń 2011, 23:02_________________________________________________to wiem jak wyglada lozysko, zdarzylem sie zapoznac, chodzilo mi o fakt czy idzie lozysko z tej piasty wybic i czy idzie podebrac jakis zamiennik i czy ktos z tym kombinowal w ten sposob :)

Opublikowano

bede musial sie zaglebic w temat ;P

Opublikowano

to wiem jak wyglada lozysko, zdarzylem sie zapoznac, chodzilo mi o fakt czy idzie lozysko z tej piasty wybic i czy idzie podebrac jakis zamiennik i czy ktos z tym kombinowal w ten sposob :)

Przecież widzisz na zdjęciach w aukcji jak wygląda łożysko, co chcesz wybić? Wewnętrzną bieżnię i kulki? Nic innego z tym nie zrobisz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...