luk2 Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 Witam wszystkich. Mam problem tak jak w temacie. przepływka sprawdzona, turbina sprawdzona i przeczyszczona ( na wszelki wypadek), n75 sprawdzony, przewody ciśnieniowe sprawdzone. EGR - przeczyszczony. Filtry powymieniane. Cały czas brak mocy już na jałowym nie wkręca się na obroty tak jak powinien (opuźnienie na pedale gazu). Przy sprawdzeniu organoleptycznym przewodu od intr\erkulera bardzo małe ciśnienie jest pompowane nawet przy 3000 obr. Czy to normalne ze na jałowym turbina tak jak by pompowała a za moment zwalniała i tak w kółko. W czasie jazdy przyśpiesza normalnie nie przerywa ale wrażenie jest takie jak by miał 70 a nie 110 KM. Dynamicznych logów nie mogę zrobić bo nie posiadam vaga. U mechanika na kompie błędów nie pokazuje. Proszę pomóżcie bo już nie mam siły na tego afna. ;( Z góry dzięki za odpowiedż.
krzysiek23 Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 mowisz ze turbo sprawdzone a slabo pompuje czyli tam musi gdzies tkwic przyczyna moze,niech ktos zrobi przygazowke a ty sprawdz ten waz w ksztalcie litery S od interculera do turbiny powinien byc twardy,kiedys w innej audi koles tak mial ze juz guma na nim byla sparciala i zwezal sie i niebylo przeplywu takiego jak powinien i mulil(ciezko bylo dojsc co jest),ewentualnie kat moze juz sie wysral,i zamula go
mcm Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 Też coś mi sie wydaje że to będzie wina doładowania[br]Dopisany: 11 Listopad 2007, 17:46 _________________________________________________Kumpel miał to samo, zapieliśmy VAG-a i pokazało błąd z ciśnieniem powietrza w przewodzie dolotowym, 140 km/h to był max u niego, jak sie dowiem czy naprawił to coś napisze
Reggi Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 140 km/h to był max u niego, Ja miałem ten sam problem tylko ze ja jechałem 120 km\h i dalej trzeba było prosić , błagać i tupać . Pomogła nowa turbina i cyka wszystko
mcm Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 a wiec szukajcie problemu w doładowaniu
luk2 Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Opublikowano 11 Listopada 2007 Po przygazówce minimalnie twardnieje ale nie tak jak powinien, ten wąż powinien być twardy na maxa a nie jest. Po rozebraniu turbiny moim zdaniem było ok żadnych luzów kierownice nie zapieczone łopatki wirników nie powyszczerbiane nawet nagaru było stosunkowo niewiele. Dlatego wydaje mi się że turbina jest ok.
krzysiek23 Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 dla mnie wlasnie niejest ok za malo pompuje tak jak mowisz waz powiinien byc twardy(zobacz czy jak przygazujesz i waz sie nadyma to przy puszczeniu gazu niesklada sie spowrotem i niekurczy(zweza))posprawdzaj caly dolot weze itp szukaj dziur,a najszybciej analiza vagiem spr.na 100proc. turbine bo czasem organoleptycznie niewystarczy
baskecior Opublikowano 11 Listopada 2007 Opublikowano 11 Listopada 2007 Czytam ten wątek i mam ochotę od razu go zamknąć... Organoleptycznie można obadać panienkę, a silnik należy diagnozować przy użyciu odpowiedniego sprzętu. Zainwestuj w interface lub wydaj pieniądze i jedź do fachowca, który umie zdiagnozować problem. TDI leczy się diagnostyką + usunięciem usterki. Niestety kryształowa kula i leczenie na odległość nic nie pomoże... Za chwilę wymienisz pół silnika i w końcu go naprawisz, ale będziesz narzekał , że Audi jest awaryjne i kosztowne w naprawach ... Na tym forum jest cała wiedza, tutoriale, filmy instruktażowe, manuale i po co to wszystko ? Jesli nie znasz sie i nie wiesz jak - zajrzyj do mnie i obadam Ci autko. Ostatnio był u mnie nawet jakichś kolega z Turku i pomagałem mu kupować Passata AWX ...
luk2 Opublikowano 11 Listopada 2007 Autor Opublikowano 11 Listopada 2007 dzięki baskecior za propozycje. Samochód mam jeszcze niezarejestrowany ale jak zarejestruje to może wpadnę. Jeszcze raz dzięki. :th:
spanky Opublikowano 12 Listopada 2007 Opublikowano 12 Listopada 2007 wymagane pełne logi [statyczne i dynamiczne]... inaczej szukmay dziury w doopie ... Ostatnio był u mnie nawet jakichś kolega z Turku i pomagałem mu kupować Passata AWX ... i co kupil ...
luk2 Opublikowano 6 Marca 2008 Autor Opublikowano 6 Marca 2008 Panowie wreszcie zarejestrowałem (auto z francji ). Byłem na wymianie rozrządu itd. W związku z moim brakiem mocy to wymieniłem głowice była wyszczerbiona. Poprawiło się i to dużo ale nadal to nie jest TDI nie ma takiego kopa (wciśnięcia)jak powinien mieć. Błędy u fachowca który robił rozrząd : 04F1 - Zawór recyrkulacji spalin, <<pprzerwa lub zwarcie do masy 0229 - przepływka <<pprzerwa lub zwarcie do masy 04EE - Zawór ciśnienia doładowania facet mówi że przepływomierz zamiennik-taki mam i pprzez niego te błędy. Normalnie nie chce mi się już pisać. BASKECIOR - kiedyś proponowałeś mi pomoc zlituj się mój nr 606 826 515 wyślij mi sms-a to oddzwonie.
ochkarol81 Opublikowano 4 Lipca 2008 Opublikowano 4 Lipca 2008 Siema ...Ciekawe tylko dlaczego tematy jak ten konczą sie nierozwiązane...:(Czy tak ciężko wrócić i napisać co było przyczyną itd....?jak pomoc potrzebna to piszą a jak juz po kłopocie to zapominają:)Napisz kolego co tam CI się działo....pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się