Thom4s Opublikowano 31 Stycznia 2011 Opublikowano 31 Stycznia 2011 Najoptymistyczniej licząc przy cenie używanych turbawek 4tys, taki mod to 12tys, nie licząc strojenia. :gwizdanie:
dudi75 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 A jak tam spalanie :gwizdanie: zmiesci sie w 18-20 . Jak te mody kosztowaly tylko 12-15 tys to sie chyba przesiade na ese Gratki z wyniku
Buba Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 setup na turbinach z RS4 da rade spokojnie sie w 10 zmieścić :gwizdanie: wszystko kwestia w jakiej cenie znajdziesz części i w jakim stanie jest silnik jak liczyłem to można nawet mniej ale trzeba samemu składać wszystko bo robocizna kosztuje szczególnie że trzeba silnik wyjąć
Thom4s Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 10 tys za taki mod :polew: Sam wydech ok 2,5tys i strojenie 2tys., a gdzie DP, wtryski, turbawy, pompa, FMIC, sprzęgło, DV, świece, robocizna. itp itd... Ludzie zejdźcie na ziemię.
Buba Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 10 tys za taki mod :polew: Sam wydech ok 2,5tys i strojenie 2tys., a gdzie DP, wtryski, turbawy, pompa, FMIC, sprzęgło, DV, świece, robocizna. itp itd... Ludzie zejdźcie na ziemię. jak jedziesz do tunera i mówisz że chcesz taki setup na następny tydzień to faktycznie wyjdzie więcej jednak są ludzie którzy zrobili to w całkiem sensownych pieniądzach nie trzeba wywalić kupy zielonych jak połowa forum myśli
Thom4s Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 To zrób mi listę wszystkiego (kosztorys) nie licząc robocizny, bo sam jestem ciekawy. Jak zmieścisz się w 10 tys to kupuję S4 i jadę do Ciebie robić 470KM. Akurat jestem po modach swojego 1.8T i wyszło więcej niż 10tys i nie wstawiłem jak powiedziałeś do Tunera, mówiąc że chcę taki setup do odbioru po tygodniu.
moskal Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 A jak tam spalanie :gwizdanie: zmiesci sie w 18-20 .= auto na K04 to normalny dupowóz , jak jezdzisz do 3000rpm to nic sie nie dzieje , pali prawie tyle samo co na ori turbawach. jak juz chcesz ciągnąć wyżej to sytuacja diametralnie sie zmienia :kox: :kox: 10 tys za taki mod :polew: Sam wydech ok 2,5tys i strojenie 2tys., a gdzie DP, wtryski, turbawy, pompa, FMIC, sprzęgło, DV, świece, robocizna. itp itd... Ludzie zejdźcie na ziemię. Jestem na ziemi cały czas i jesli miałbym robocizne wykonać sam to jestem w stanie zamknąć sie w 10-11 tysiącach. wszystko rozbija sie o cene turbaw , jesli dostałbym za 3000pln pare to nie widze problemu. jednak powtarzam ze tylko w przypadku własnorecznego montowania klamotów
Thom4s Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Jestem na ziemi cały czas i jesli miałbym robocizne wykonać sam to jestem w stanie zamknąć sie w 10-11 tysiącach. wszystko rozbija sie o cene turbaw , jesli dostałbym za 3000pln pare to nie widze problemu. jednak powtarzam ze tylko w przypadku własnorecznego montowania klamotów Uzywane turbiny do takiego modu...jak kto woli :gwizdanie: Moskal, zrób proszę pełny kosztorys samych części, żeby nie być gołosłownym. Bez robocizny i przy używanych turbinach za 3 tys. Rozumiem, że to będzie mod na 470KM: -wydech 2.75" -2xDP 2.75" -Bosch 044 -FMIC pod biturbo -Świece x6 -6x wtryski 630cc -2x DV Forge -Sportowy filtr -wydajniejsze hamulce -sprzęgło -strojenie jeśli coś pominąłem to dopisz...
bajk Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 nie sądze, żeby moskal miał na myśli kompletne przygotowanie - raczej osiągniecie celu jaki jest wynik pod te 500 kunia.. więc z listy możesz spokojnie zdjąć hamulce, czy sprzęgło.. DV'ek też raczej forge nie trzeba kupować..
Thom4s Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 nie sądze, żeby moskal miał na myśli kompletne przygotowanie - raczej osiągniecie celu jaki jest wynik pod te 500 kunia.. więc z listy możesz spokojnie zdjąć hamulce, czy sprzęgło.. DV'ek też raczej forge nie trzeba kupować.. Ale hamulce pod taką moc muszą być większe, sprzęgło również. Nie wiem jak bez tych rzeczy to miałoby jeździć...
moskal Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Moskal, zrób proszę pełny kosztorys samych części, żeby nie być gołosłownym. -wydech 2.75"/2xDP 2.75" - 2500 -Bosch 044 - ????? -FMIC pod biturbo - 1500 -Świece x6 - 1000 -6x wtryski 630cc - 1000 -2x DV Forge - zbedne -Sportowy filtr - 500 -wydajniejsze hamulce - zbedne -sprzęgło - zbedne -strojenie - 1500
Piotrek98igo Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 pompa044 kosztuje 600zl jezeli chodzi o wydech to mozna znacznie taniej razem z DP
Thom4s Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Jeśli sprzęgło zbędne to po co autor tego postu je założył? -Strojenie u Rogala 2tys, custom turbo benzyny -FMIC za tyle to chińczyk -hamulce muszą być mocniejsze chyba, że nie ważne jest dla Ciebie bezpieczeństwo -świece u SID'a 200zł/szt -bosch 044 - 600zł -same DP x2 u SID'a 900zł używki z bandażami Widać teraz skąd wzięło Ci się 11 tys.
moskal Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 pompa044 kosztuje 600zl jezeli chodzi o wydech to mozna znacznie taniej razem z DP niektóre klamoty dałem na wyrost Jeśli sprzęgło zbędne to po co autor tego postu je założył? -Strojenie u Rogala 2tys, custom turbo benzyny -FMIC za tyle to chińczyk -hamulce muszą być mocniejsze chyba, że nie ważne jest dla Ciebie bezpieczeństwo -świece u SID'a 200zł/szt -bosch 044 - 600zł -same DP x2 u SID'a 900zł używki z bandażami Widać teraz skąd wzięło Ci się 11 tys. -ja mam sprzeglo z RS-a -nie stroiłbym tego u Rogala , nie jestem jego fanbojem jak 3/4 forum , są w PL o wiele lepsi tunerzy benzyn - FMIC moze byc chińczyk -od SIDA tez bym nic nie kupił , mozna taniej -mam założone DP 2,5" wiec sprzedałbym swoje i kupił 2,75" , tez byłoby taniej
Buba Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Ale się uparliście Pompę można kupić trzy razy taniej, heble na początek nie są potrzebane, turbiny można używki wsadzić (wiadomo ryzyko ale jak masz zpewnego źródła to dlaczego przepłacać), wtryski 440 wystarczą, DP zbędne, świece 200zł szt (no chyba że komplet i się pomyliłeś), FMIC oczywiście że chinczyk, nie potrzeba on razu Nissensa wsadzać zapomnieliście o silikonach które też trzeba wymienić setup na dmuchawach z RS4 a nie z RS6 z RS6 można jebnąć granicę 500 ale to już faktycznie większe koszta podstawa to silnik który musi być w zajebistej kondycji i własne ręce które wszystko złożą do kupy
Thom4s Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Oczywiście świece 240zł komplet, 200zł/szt chodziło mi o wtryski 630cc. Moskal, skoro masz już część gratów to oczywiście wyjdzie Cię taniej. Ich cenę również musisz wliczyć. Ja wychodzę z założenia, że taki mod trzeba robić tylko na nowych częściach. Każdy robi wg własnego uznania, ale wiem, że przy tuningu oszczędności lubią się szybko zemścić. Mimo wszystko życzę każdemu 500KM jak najniższym kosztem. Oby latało i dawało radochę.
Buba Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Jak na nowych to mysle ze 20 bedzie mało
Wandej Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 czy to nie bol ze za ta sama kase z 1.8t masz 250KM a w 2.7bT prawie 500KM :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się