Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] 2.7 BiT k04 RS6 by MR motors :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

czy to nie bol ze za ta sama kase z 1.8t masz 250KM a w 2.7bT prawie 500KM :gwizdanie:

Ale nie strawiłbym budy B5. :tongue4: No i trochę zaokrągliłeś liczby. Aha Flyer coś wspominał, że te 470KM to było robione na 100 oktanach. :gwizdanie:

Opublikowano

czy to nie bol ze za ta sama kase z 1.8t masz 250KM a w 2.7bT prawie 500KM :gwizdanie:

Ale nie strawiłbym budy B5.

:bicz:

Opublikowano

Ale napinka :gwizdanie: Zróbcie coś, pojeździjcie tym z rok to potem wyjdzie jakie faktycznie koszta ponieśliście. Bo samo wyplucie 470KM to dopiero początek.

btw. widzę że na forum nastała moda na 2.7 tak samo jak 2....3 lata temu na 1.8T No i drut tuning się nieco szerzy.

Opublikowano

Moskal nie mów mi prosze że przy takim setup-ie nie ma po co zmieniac hamulców :shocked: :shocked: :shocked:

nie dalej jak w piatek jezdziłem eS-ą, swiezo co sprowadzoną z CH

jezdzac po obwodnicy Słupska wystarczyło ze 3 razy mocniej zahamowałem

z predkosci rzedu 220-200km/h do 70-60km/h

w odstepach ok 3 minutowych i juz hamulec był gąbczasty

pierwsze co, to poszła zmiana przodu na 345mm + FDSP, jest jeszcze ból głowy z tyłem

bo nie bardzo jest co tam wrzucic, a marne 256mm nie jest zbyt ciekawym rozwiazaniem

co prawda zapodalismy na tył tez FDSP ale zawsze jest jakies ale

w eS-ie audi przydziadowało z hamulcami, za to w RS-ie poziom jest ok i takie powinny byc hamulce po setup-ie

Opublikowano

Ale napinka :gwizdanie: Zróbcie coś, pojeździjcie tym z rok to potem wyjdzie jakie faktycznie koszta ponieśliście. Bo samo wyplucie 470KM to dopiero początek.

Racja. :good:

Dev też dobrze prawisz. Ja u siebie również będę wymieniał, a mam 90KM więcej niż seria, co dopiero przy przyroście 200KM.

Opublikowano

Ale nie strawiłbym budy B5

a ja B6 :tongue4:

Moskal nie mów mi prosze że przy takim setup-ie nie ma po co zmieniac hamulców

dev wszyscy wiemy ze jestes zboczuchem na punkcie hamulców i nawet w taczce załozyłbyć 6-ścio tloczkowy zestaw :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

BTW ja skończyłem wyliczanke :hi:

Opublikowano

Bo samo wyplucie 470KM to dopiero początek.

nikt nie twierdził ze to koniec, później dopiero wszystko zaczyna się sypać :tongue4:

Opublikowano

SID na turbinach z RS4 zrobił 430, więc te 470KM jest mocno przesadzone, a już na pewno nie były na zwykłym paliwie. Do tego dochodzi sprawa FMIC, na byle jakim też nie wyjdzie nawet te 430 bo powietrze będzie za gorące :gwizdanie: A jak się przydrutuje to długo tej mocy auto nie utrzyma. Tak na prawdę to w tuningu jedno pociąga drugie. Za 11 tyś to w S4 można zobaczyć wykres na 430KM, a co się potem będzie działo to już inna sprawa :>

Opublikowano

no właśnie - pytanie było czy się da za te 10-11k - da się, tylko zapewne na krótki okres czasu :decayed:

Opublikowano

tylko zapewne na krótki okres czasu :decayed:

Właśnie, a chyba nie o to w tym chodzi.

Opublikowano

nie, Moskal, mylisz się, nie jestem zboczuchem w temacie hamulców

:polew: :polew: :polew: :polew:

ale dzieki :hi: :hi: :hi: :hi:

realnie podchodze do tematu, przerabiam ten shit codziennie i dlatego wiem co pisze

Thom4s, masz juz jakis zestawik do swojego auta ?

Opublikowano

Można osiągną 450KM z S4 B5 za 10-12 tyś ale tę samą moc można osiągnąć wydając 25tyś. Także rozwarzanie tego jest sprawą indywidualną jedni jeżdzą inni nie lub naprawiają

Opublikowano

Thom4s, masz juz jakis zestawik do swojego auta ?

Coś mam na oku, ale jeszcze nie kupiłem. Masz coś na stanie teraz? Pisz PW.

Opublikowano

Fajny temat. Podoba mi się. :good:

Opublikowano

Mi też sie podoba dyskusja :good: Ja wam nie powiem ile wychodzi taki mod bo nigdy tego nie liczyłem ale wydaje mi sie ze wiecej niż 10tys.

Nigdy nie celowałem w 470KM myślałem max o 440-450KM a ze wyszło jak wyszło to mi pasuje :)

Opublikowano

Ja wychodzę z założenia, że taki mod trzeba robić tylko na nowych częściach. Każdy robi wg własnego uznania, ale wiem, że przy tuningu oszczędności lubią się szybko zemścić. :wink4:

mysle, ze to najlepiej podsumowuje cala dyskusje.

jak juz ktos sie bawi w 2.7TT i potem szuka oszczednosci na zwiekszaniu mocy o prawie 200PS - to chyba nie tedy droga.

FMIC chinczyk - nie bawilbym sie, lepiej porzadny rdzen z zapasem, bo w lato mamy tropikalne klimaty, szczegolnie na naszych drogach gdzie ciezko utrzymac stala przelotowa predkosc.

Sprzeglo RS4 - da rade, ale jak ktos zacznie korzystac z mocy to szybko kleknie

Turbiny kwestia sporna... mozna kupic za 3k, mozna i za 7k.

Wtryski - 440? to czemu wszyscy wkladaja od razu 630?

Pompa - na tym sie ponoc nie oszczedza, wiec lepiej wrzucic nowa, a nie cieszyc sie z szczednosci rzedy 300-400PLN.

Czekam na pierwsze jezdzace bezawaryjnie 450PS za 10k :tongue4: (przy zalozeniu, ze ktos nie sklada tego sam).

Opublikowano

Fly, autor tego wątku już wypowiedział się w tej kwestii i ja cały czas uważam, że nawet robiąc samemu nie zejdziesz poniżej 15tys. Same nowe turbiny kosztują 7tys, a kupując używane trzeba by się zastanowić dlaczego ktoś chce się pozbyć dobrych turbin za 3tys... :gwizdanie:

Ja będę jednak trzymał się opinii kogoś, kto wkleił już swój wykres na 450KM, a nie marzycieli teoretyków... :tongue4: :gwizdanie: W praniu wychodzą różne rzeczy.

Opublikowano

dlaczego ktoś chce się pozbyć dobrych turbin za 3tys... :gwizdanie:

bo np wymienił na K04 RS6 i są mu niepotrzebne :wink4:

Fly 630 wkładają żeby był zapas, jak komuś nie zależy później na podnoszeniu mocy to w zupełności wystarczy. Co do pompy to sam chyba kupiłeś używkę która jak wiesz wystarczy żeby ogarnąć K04 RS4 w S4 :wink4:

Co do marzycieli/teoretyków to wykres jest. Co prawda nie mój ale jest, wiec to nie są bezpodstawne argumenty :tongue4:

Opublikowano

Panowie, nie ma o co kruszyć kopii... :gwizdanie: Grunt, że każdy zna ścieżkę, listę modów... a kto za ile kupi i za ile mu zrobią gadżety to drugorzędna sprawa :wink4:

Opublikowano

Panowie, nie ma o co kruszyć kopii... :gwizdanie: Grunt, że każdy zna ścieżkę, listę modów... a kto za ile kupi i za ile mu zrobią gadżety to drugorzędna sprawa :wink4:

:good:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...