Thom4s Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Poziek nie mowi o S4 b5 tylko 2.7 Whatever...
poziek Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 1.8T jest dobre do rezania, a z tego co piszesz wynika, że żałujesz pracy włożonej w swoje A4 Tak, żałuję bo powinienem wy***ać 1.8T, zrobić swapa jak Fly i mieć stabilne 440-450KM za grosze
SID Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 EGT baaaaaardzo wysokie 1000st. + i o ile mnie słuch nie myli nieźle zapłony walą w kolektor gdybys czytal posty pod filmem gdzie go umiescilem wiedzial bys bys że byla walnieta cewka ktora na drugi dzien wymienilem, no i info odnosnie peknietego przewodu z WG ogolnie tuningowane auta 10-cio letnie maja to do siebie że są wadliwe - takie życie
Flyer Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Kazdy pisze o czyms innym wiec dajmy sobie spokoj Pytanie raczej powinno brzmiec, czy warto robic 400PS+ po taniosci
Buba Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 Kazdy pisze o czyms innym wiec dajmy sobie spokoj Pytanie raczej powinno brzmiec, czy warto robic 400PS+ po taniosci nie powinno w ogóle być pytań bo nie o tym ten wątek można zrobić za 10k zł, można za 20k zł i można za 50k zł wszystko kwestia samochodu bazy, wiedzy i umiejętności właściciela, szczęścia przy szukaniu części oraz dostępnej gotówki wydaje mi się że bez sensu dalej toczyć spór o nic
Flyer Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 otoz to, pozniej w wolnej chwili podziele ten watek na 2 osobne tematy
gregory Opublikowano 15 Lutego 2011 Opublikowano 15 Lutego 2011 EGT baaaaaardzo wysokie 1000st. + i o ile mnie słuch nie myli nieźle zapłony walą w kolektor gdybys czytal posty pod filmem gdzie go umiescilem wiedzial bys bys że byla walnieta cewka ktora na drugi dzien wymienilem, no i info odnosnie peknietego przewodu z WG ogolnie tuningowane auta 10-cio letnie maja to do siebie że są wadliwe - takie życie Aha, ok. Nie czytałem co pisało pod spodem Moje zdanie jest takie, że dla mocniej zaznajomionych z tematem, co, gdzie, jak, za ile, po co, da się zrobić te 430KM za 11-12tyś. ale eksploatowanie tych 430KM już potem przerośnie te koszta na pewno. I nie chodzi tu o części eksploatacyjne, które i tak normalnie trzeba wymienić, ale o słabe punkty silnika eksploatowanego na zwiększonej mocy. To tyle.
poziek Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Gregory nie rozumiem ? Jakie są problemy z eksploatacją 430-450KM w 2,7bit ?
moskal Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 przeciez 430 w 2.7 eksploatuje sie tak samo jak 250 w 1.8. miałes jakies konkretne problemy Gregor ???
gregory Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Jak chcecie za 10 tyś zrobić 430KM w 2.7 to za tą kasę nie włożycie tam sprzęgła co by dłuższą metę kleiło, tym bardziej jak ktoś lubi używać tej mocy i strzelić sobie z Niutona. Co za tym idzie półośki i przeguby też nie będą miały lekko, tym bardziej że nie będą na pewno nowe. Używane turbiny też nie będą dmuchać wzorowo za długo. Wszystko też zależy pewnie jak będzie się auto po tym tuningu traktować. Udzielił mi się pesymizm może Ale tak to już jest w tym tuningu, jest niewdzięczny czasem
moskal Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 znam turbiny które nowe za długo sie nie napompowały :gwizdanie: Gregor to kryzys wieku średniego cie dopadł , stąd pesymizm
Flyer Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 Jak chcecie za 10 tyś zrobić 430KM w 2.7 to za tą kasę nie włożycie tam sprzęgła co by dłuższą metę kleiło, tym bardziej jak ktoś lubi używać tej mocy i strzelić sobie z Niutona. Co za tym idzie półośki i przeguby też nie będą miały lekko, tym bardziej że nie będą na pewno nowe. Używane turbiny też nie będą dmuchać wzorowo za długo. Wszystko też zależy pewnie jak będzie się auto po tym tuningu traktować. Udzielił mi się pesymizm może Ale tak to już jest w tym tuningu, jest niewdzięczny czasem i o tym pislem wczesniej - jak ktos chce zrobic 430-450PS na porzadnie, to porzadne sprzeglo + np. jednomas (na szczescie mam juz dwumasa RS4 ) kosztuje prawie 5k.
moskal Opublikowano 17 Lutego 2011 Opublikowano 17 Lutego 2011 dajcie spokój panowie z bogatych domów :naughty: :naughty:
Flyer Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 ręce mnie do Was opadają konkretniej prosimy mistrzu :naughty:
Piotrek98igo Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 czemu w benzynie turbiny tak szybko padaja? w dieslu kupi sie uzywke po 200tys i pompuje idealnie przez kolejne 50tys
Flyer Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 czemu w benzynie turbiny tak szybko padaja? temperatury chociazby
gregory Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 ręce mnie do Was opadają Z dwojga złego, lepiej ręce niż wykres
Dev Opublikowano 18 Lutego 2011 Opublikowano 18 Lutego 2011 czemu w benzynie turbiny tak szybko padaja? nieumiejetne obchodzenie sie z turbiną nie mozna gasic silnika jak jest czerwona albo Boże uchowaj żółta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się