Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AGB] 2.7 BiT k04 RS6 by MR motors :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Poziek nie mowi o S4 b5 tylko 2.7 :wink4:

Opublikowano

Poziek nie mowi o S4 b5 tylko 2.7 :wink4:

Whatever... :tongue4:

Opublikowano

1.8T jest dobre do rezania, a z tego co piszesz wynika, że żałujesz pracy włożonej w swoje A4

Tak, żałuję bo powinienem wy***ać 1.8T, zrobić swapa jak Fly i mieć stabilne 440-450KM za grosze :cool1:

Opublikowano

EGT baaaaaardzo wysokie 1000st. + i o ile mnie słuch nie myli nieźle zapłony walą w kolektor :blink:

gdybys czytal posty pod filmem gdzie go umiescilem wiedzial bys bys że byla walnieta cewka ktora na drugi dzien wymienilem,

no i info odnosnie peknietego przewodu z WG

ogolnie tuningowane auta 10-cio letnie maja to do siebie że są wadliwe - takie życie

Opublikowano

Kazdy pisze o czyms innym :decayed: wiec dajmy sobie spokoj :tongue4:

Pytanie raczej powinno brzmiec, czy warto robic 400PS+ po taniosci :wink4:

Opublikowano

Kazdy pisze o czyms innym :decayed: wiec dajmy sobie spokoj :tongue4:

Pytanie raczej powinno brzmiec, czy warto robic 400PS+ po taniosci :wink4:

nie powinno w ogóle być pytań bo nie o tym ten wątek :wink4:

można zrobić za 10k zł, można za 20k zł i można za 50k zł

wszystko kwestia samochodu bazy, wiedzy i umiejętności właściciela, szczęścia przy szukaniu części oraz dostępnej gotówki

wydaje mi się że bez sensu dalej toczyć spór o nic :)

Opublikowano

otoz to, pozniej w wolnej chwili podziele ten watek na 2 osobne tematy

Opublikowano

EGT baaaaaardzo wysokie 1000st. + i o ile mnie słuch nie myli nieźle zapłony walą w kolektor :blink:

gdybys czytal posty pod filmem gdzie go umiescilem wiedzial bys bys że byla walnieta cewka ktora na drugi dzien wymienilem,

no i info odnosnie peknietego przewodu z WG

ogolnie tuningowane auta 10-cio letnie maja to do siebie że są wadliwe - takie życie

Aha, ok. Nie czytałem co pisało pod spodem :wink4:

Moje zdanie jest takie, że dla mocniej zaznajomionych z tematem, co, gdzie, jak, za ile, po co, da się zrobić te 430KM za 11-12tyś. ale eksploatowanie tych 430KM już potem przerośnie te koszta na pewno. I nie chodzi tu o części eksploatacyjne, które i tak normalnie trzeba wymienić, ale o słabe punkty silnika eksploatowanego na zwiększonej mocy. To tyle.

Opublikowano

Gregory nie rozumiem ? Jakie są problemy z eksploatacją 430-450KM w 2,7bit ?

Opublikowano

przeciez 430 w 2.7 eksploatuje sie tak samo jak 250 w 1.8.

miałes jakies konkretne problemy Gregor ???

Opublikowano

Jak chcecie za 10 tyś zrobić 430KM w 2.7 to za tą kasę nie włożycie tam sprzęgła co by dłuższą metę kleiło, tym bardziej jak ktoś lubi używać tej mocy i strzelić sobie z Niutona. Co za tym idzie półośki i przeguby też nie będą miały lekko, tym bardziej że nie będą na pewno nowe. Używane turbiny też nie będą dmuchać wzorowo za długo. Wszystko też zależy pewnie jak będzie się auto po tym tuningu traktować. Udzielił mi się pesymizm może :naughty: Ale tak to już jest w tym tuningu, jest niewdzięczny czasem :tongue4:

Opublikowano

znam turbiny które nowe za długo sie nie napompowały :gwizdanie:

Gregor to kryzys wieku średniego cie dopadł , stąd pesymizm :decayed:

Opublikowano

Jak chcecie za 10 tyś zrobić 430KM w 2.7 to za tą kasę nie włożycie tam sprzęgła co by dłuższą metę kleiło, tym bardziej jak ktoś lubi używać tej mocy i strzelić sobie z Niutona. Co za tym idzie półośki i przeguby też nie będą miały lekko, tym bardziej że nie będą na pewno nowe. Używane turbiny też nie będą dmuchać wzorowo za długo. Wszystko też zależy pewnie jak będzie się auto po tym tuningu traktować. Udzielił mi się pesymizm może :naughty: Ale tak to już jest w tym tuningu, jest niewdzięczny czasem :tongue4:

i o tym pislem wczesniej - jak ktos chce zrobic 430-450PS na porzadnie, to porzadne sprzeglo + np. jednomas (na szczescie mam juz dwumasa RS4 :decayed:) kosztuje prawie 5k.

Opublikowano

dajcie spokój panowie z bogatych domów :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Opublikowano

ręce mnie do Was opadają

Opublikowano

ręce mnie do Was opadają

konkretniej prosimy mistrzu :naughty: :naughty: :naughty:

Opublikowano

czemu w benzynie turbiny tak szybko padaja?

w dieslu kupi sie uzywke po 200tys i pompuje idealnie przez kolejne 50tys

Opublikowano

czemu w benzynie turbiny tak szybko padaja?

temperatury chociazby

Opublikowano

ręce mnie do Was opadają

Z dwojga złego, lepiej ręce niż wykres :decayed:

Opublikowano

czemu w benzynie turbiny tak szybko padaja?

nieumiejetne obchodzenie sie z turbiną

nie mozna gasic silnika jak jest czerwona albo Boże uchowaj żółta

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...