aw69 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Czytam tego posta i śmiać mi się chce z co niektórych, szczególnie z Moskala Teoria jest piękna na kartce papieru i długopisem w ręku jak sie robi kosztorys, ale życie po drodze weryfikuje mocno i prkatyka okazuje się zupełnie inna....zamiast pieprzyć 3 po 3 między sobą, lepiej pogadajcie z kimś kto juz przerobił (ja, bolo S4, Cantona, właściciel omawianej S4 ze Szczecina, była S4 Kosiniaka kolegi BKMM, zapewne jeszcze kilka by się znalazło po takich modach) to wtedy dowiecie się czy było tak kolorowo i "tanio" czy 10 tys stykneło. Same porządne sprzęgło to wydatek ponad 3 tys zł....to gdzie tu kurde 10 koła ? Pozdro i róbcie dalej wycene z długopisem w ręku
moskal Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 szczególnie z Moskala tez cie kocham [br]Dopisany: 21 Luty 2011, 12:46_________________________________________________i cały czas twierdze ze sie da :naughty: :naughty:
aw69 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 co ty mozesz wiedziec jak w swoim aucie poza tandetnymi dodatkami inside/outside nie zrobiłeś nic jeśli chodzi o moc....także nie wypowiadaj się o czymś o czym nie masz pojęcia.
Flyer Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 i cały czas twierdze ze sie da :naughty: :naughty: po taniosci moze jakims cudem, gorzej jak pozniej pojedziesz do Torunia i wrocisz na lawecie. przy takich modach warto zrobic wszystkie pierdoly w aucie, bo potem wyjdzie X rzeczy przy strojeniu/jezdzie. takie 10-12 letnie eSki (wszystkie oczywiscie igły) sypia sie, a co dopiero jak im dodasz 200PS.
aw69 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 ale moskal nie zna realiów i tak pieprzy jak połamany..... dla przykładu same uszczelki na spezarki i na downpipe to masz 200 zł.... proste głupie rzeczy a takich tematów jest multum przy składaniu stage 3 w S4....Więc o czy my wogóle mówimy ? 10 koła - chyba w jego snach[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 13:16_________________________________________________aaa nie ździw się jeszcze jak podczas strojenia stage 3 wyjdzie zamiast spodziewanych 450 KM, tylko 400 KM bo tak też może być i są takie przypadki....a widząc że twoje S4 jest z pierwszych wypustów sprzed liftu i zapewne styrane juz i z dużym przebiegiem więc duże prawdopodobieństwo istnieje ze tak właśnie będzie
moskal Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 co ty mozesz wiedziec jak w swoim aucie poza tandetnymi dodatkami inside/outside nie zrobiłeś nic jeśli chodzi o moc....także nie wypowiadaj się o czymś o czym nie masz pojęcia. no co ty ??? mam gotowca ale po ch***j ta napinka ? no jak to po co ??? nie wiesz ???? zapewne styrane juz i z dużym przebiegiem następna wróżka forumowa :polew: :polew:
designer Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 To ja z autopsji ( częściowo ) powiem tak: - FMIC Nissens 2200 - Cluchmasters FX400 3200 - chłodnica oleju Mocal 1000 - pompa 600 - wtryski 600 - strojenie 1500 - świece 300 (?) - olej + filtr 300V Motul 400 Mamy już blisko 10000, a gdzie turbo? Ja na szczęście narazie nie muszę zmieniać ( choć nadal o tym poważnie myślę :gwizdanie: ), ale była swego czasu na allegro okazja K04 z RS6 za 3200 z przerobionymi flanszami pasującymi do RS4, ale sprzedały się w 1 dzień. Ostatnio SID miał regenerowane na 4500 z gwarancją - poszły do sedana. Druga sprawa to montaż turbin, bo trzeba to zrobić. Pewnie kolejne 1500-2000. Przy okazji wyjdzie jeszcze X rzeczy....także 10k is impossible IMO. Oczywiście sprzeda się trochę starych gratów i odzyska kaske, niemniej na dzień dobry trzeba parę złotych wyłożyć... A koledze ze Szczecina gratuluję cyferek Zacne są
Flyer Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Arek, ale Ty masz juz w tej chwili ponad 400PS... wiec o czym my mowimy
designer Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Arek, ale Ty masz juz w tej chwili ponad 400PS... wiec o czym my mowimy Tym bardziej zobacz ile kasy trzeba włożyć żeby uzyskać i korzystać z +50PS ( narazie jeszcze bez strojenia )... Nie piszę tu o jakichś naprawach po drodze....A co dopiero przy AGB gdzie ma być przyrost o ok 200PS. Zapomnijcie o 10k...
Flyer Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 Ja wiem ile trzeba wlozyc zeby smigac bezproblemowo i prawdziwymi koniami.
Buba Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 dla przykładu same uszczelki na spezarki i na downpipe to masz 200 zł.... mowisz o cenach w ASO chyba
moskal Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 dla przykładu same uszczelki na spezarki i na downpipe to masz 200 zł.... mowisz o cenach w ASO chyba daj spokoj , idąc ich tokiem myslenia trzeba do kwoty doliczyc rozrzad bo moze strzelić, półośki , bo moze któraś jebnąć , zarówki w lampach bo mogą sie przepalić , nabicie klimy , i tak wychodzą sumy :polew:
Buba Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 moskal dyskusja jest spoko, bo każdy argument się liczy. Nie ma co napinek niepotrzebnych robić bo do niczego to nie prowadzi Nie ma na tym forum tematu odnośnie 2.7biT a silnik coraz bardziej popularny wiec dobrze by było w jednym temacie wszystko ogarnąć. Chociaż jeden zielony obiecał wydzielić ten temat :gwizdanie:
SID Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 swego czasu na allegro okazja K04 z RS6 za 3200 z przerobionymi flanszami pasującymi do RS4, ale sprzedały się w 1 dzień. i dobrze zes tego nei kupił - do dzisiaj byś płąkał żeś bubel kupił ! znaj je i nie były warte nawet 1000 zł !
gregory Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 daj spokoj , idąc ich tokiem myslenia trzeba do kwoty doliczyc rozrzad bo moze strzelić Mój Panie Ale tak to też po części jest. Nie wiem czy wiesz, ale w silniku po samym chipie zmienia się częściej olej i rozrząd też. Co większa w niektórych podkręconych silnikach właściciele używający auta przeważnie do upalania i dmuchający na zimne dawają wyrzeźbić drugi klin na wale dla zębatki, żeby mieć pewność że tego jednego nie zetnie -(to tylko taki przykład) aby ci uświadomić że takie rzeczy też się dzieją i mają podstawę istnienia
Buba Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 swego czasu na allegro okazja K04 z RS6 za 3200 z przerobionymi flanszami pasującymi do RS4, ale sprzedały się w 1 dzień. i dobrze zes tego nei kupił - do dzisiaj byś płąkał żeś bubel kupił ! znaj je i nie były warte nawet 1000 zł ! mówicie o tych po regeneracji co byly do kupienia
moskal Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 daj spokoj , idąc ich tokiem myslenia trzeba do kwoty doliczyc rozrzad bo moze strzelić Mój Panie Ale tak to też po części jest. Nie wiem czy wiesz, ale w silniku po samym chipie zmienia się częściej olej i rozrząd też. Co większa w niektórych podkręconych silnikach właściciele używający auta przeważnie do upalania i dmuchający na zimne dawają wyrzeźbić drugi klin na wale dla zębatki, żeby mieć pewność że tego jednego nie zetnie -(to tylko taki przykład) aby ci uświadomić że takie rzeczy też się dzieją i mają podstawę istnienia no k**wa , ale chodziło o koszt modyfikacji auta do określonej mocy a nie tego plus jego późniejszej eksploatacji do końca żywota. Troszke przesadzacie , idac waszym tokiem to koszt jest nieograniczony a nie o to chodziło
poziek Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 Nie wiem czy wiesz, ale w silniku po samym chipie zmienia się częściej olej i rozrząd też. Łooosz Fak men No teraz to już nie wiem co napisać. Co do oleju okej, niech będzie ale rozrząd ? Tworzycie jakieś chore akcje
moskal Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 jak ma sie oske to podejrzewam ze opony z przodu tez sie czesciej zmienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się