darko016 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Witam wszystkich szukałem ale nie mogłem znaleźć informacji na temat czujnika G28 czyli czujnika obrotów wału tzn znalazłem taka informację że podczas sprawdzania oporność czujnika powinna mieścić się w przedziale 480 - 1000. Czy to prawda? I jak dokładnie to mogę sprawdzić? Miernikiem łącząc piny 1-2, 1-3, 2-3? Jeśli nie tak to proszę o jakąś podpowiedz. Czy taki czujnik może być przyczyną tego, że przy mrozie ciężko zapala? Czasami od święta jak ma ochotę to pyknie ładnie jak powinien, a na pewno nie jest to wina świec itp bo to sprawdzone grzeją itd Kręcąc chwilę dłużej czasami na termometrze wskoczy zamiast temperatury powietrza +26 i też nie wiem co to może być Z góry dzięki
rumianko Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 to tak, jak dobrze pamietam to sprawdzasz na czujniku 3 pinowym czy nie ma zwarcia miedzy 1-2 i 1-3 a opornosc to 500-1000 przy temp pokojowej ~20c. i sprawdza sie je na pinach 2-3. sprawdz u siebie co mówia czujniki g2 i g62.
Grzesiekkbc Opublikowano 13 Stycznia 2011 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Kolego kąt wtrysku na dzień dobry do sprawdzenia.
darko016 Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 trochę późno ale odkopuje temat i tak kąt wtrysku jest ok, czujnik G2 został wymieniony na nowy i dalej to samo niestety Co proponujecie?
mirekasia Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 sprawdź za pomocą Vag-a czujnik G62/G2 czy na pewno dobrze pokazuje jak jest zimny silniku nie zawsze nowy znaczy, że dobry polecam tylko nowy z ASO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się