Rafal1988Lodz 2 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Witam. Mam pare pytan odnosnie gwintu. W czerwcu tamtego roku bylem na przegladzie. Gwint mial srednio po 65%. Od tej pory przejechalem mzoe z 7tysi. Jak sie ma do zuzycia. Narazie nie ma niepokojacych oznak zurzycia. Jezdze spokojnie.Wiadomo gwint w zime dostaje po d*pie. Jak mysliscie obejdzie sie bez wymiany w tym roku? Ile jeszcze moge na tym pojezdzic? Polecacie jakis srodek do czyszczenia? Przydaloby sie na wiosne to wszystko poczyscic z piasku i soli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajan 0 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Jeździj aż nic nie zdechnie, jak nie ma wycieków i jest suchy to git. Jak spełnia swoje zadanie i amortyzuje. Wszystko zależy, jak się jeździ, w jakie dziury wpada. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bish - kopt 1 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 65% to jeszcze jest w h... jeżdżenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konus 0 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 z tego co mi się wydaje to na badaniach gwint nie da się sprawdzić na trzepakach bo jest za twardy.... Ja w październiku zanim założyłem to czyściłem szczotką drucianą i potem smar miedziany bo kupowałem używkę na wiosnę poprawię jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 z tego co mi się wydaje to na badaniach gwint nie da się sprawdzić na trzepakach bo jest za twardy.... Ja w październiku zanim założyłem to czyściłem szczotką drucianą i potem smar miedziany bo kupowałem używkę na wiosnę poprawię jeszcze raz racja z tym sprawdzaniem niewiem skad ten wynik 65proc.ja jak wjechalem na trzepaki wyszlo po 35proc......koles niechcial mi papierka podpisac, a ja do niego ze to gwint i niesprawdzi charakterystyki,powiedzial ze moge miec racje i podbil stepel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konus 0 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 ja nie mogę się doczekać lata... pojadę na przegląd pierwszy raz z gwintem i ciekawe co wyjdzie... jak z tyłu to miałem taki beton że więcej skoku amortyzatora jak 2 cm nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 ja tez bede zakładal gwincik i pojade sobie luknąć ile mają z ciekawości co wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubipl9 1 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Panowie to badanie amorów to jest fikcja. Robiłem w zimie przegląd w a3 mojej mamy. Zwykłe zawieszenie. W tym samym samochodzie robiłem też rok wcześniej. Rok temu amory miały 65-70% sprawności. A teraz w grudniu badanie wypadło akurat w duży mróz jakieś -15-18 stopni i sprawność wszystkich wyszła ponad 95% !. Diagnosta na stacji nie wierzył. Mierzył 2 razy i powiedział, że to jest nie możliwe bo nowe tyle nie mają nawet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Panowie to badanie amorów to jest fikcja. Robiłem w zimie przegląd w a3 mojej mamy. Zwykłe zawieszenie. W tym samym samochodzie robiłem też rok wcześniej. Rok temu amory miały 65-70% sprawności. A teraz w grudniu badanie wypadło akurat w duży mróz jakieś -15-18 stopni i sprawność wszystkich wyszła ponad 95% !. Diagnosta na stacji nie wierzył. Mierzył 2 razy i powiedział, że to jest nie możliwe bo nowe tyle nie mają nawet. przy mrozach olej przymarzł i tak wyszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1988Lodz 2 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 No to na wiosne czeka mnie czyszczenie samochod mam 2rok i przez ten czas nie czyscilem;/ 2 zima mija ciekawe co na wiosne bedzie czy to wszystko doczyszcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medik 0 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Badanie amorków na stacji to czysta fikcja. Wystarczą luzy w zawieszeniu już wyjdzie że amorki trzymają po 50 %,. Albo odwrotnie pokazują 90 % jak zamarzają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Panowi a co jak od gwintu czuc troche olej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1988Lodz 2 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 A regeneracja gwintu jest oplacalna ? Ile to moze kosztowac za komplet 4sztuk. Lepiej regeneracja wyjdzie czy kupic nowki sztuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jozek726 6 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 regeneracja jednego amora 150zł jak dobrze pamiętam :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal1988Lodz 2 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2011 Jeszcze pytanie co do gwintu. Jak to jest po regeneracji? Oplaca sie regenerowac czy skladac na nowe. Ktos moze regenerowal ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się