Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Prośba o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Robilem te logi i 011 jest dla mnie kosmicznie dziwne. Z wtryskami chyba tez nie jest do konca ok

Prosze o opinie

Opublikowano

Robilem te logi i 011 jest dla mnie kosmicznie dziwne. Z wtryskami chyba tez nie jest do konca ok

Prosze o opinie

Murzyn, sprawdzaliście N75 ?? Jakoś dziwnie wyglądają te ciśnienia - straszne wahania są.

W ogóle dziwnie trochę, bo na lmm też się coś waha przepływ.

On nie ma chipa ??

Opublikowano

Maciek - ja nie pamietam czy patrzylem na 11 basic, ale pewnie tak. Nie zapisywalem bo byly ok. Podjedz w czwartek (przenieslismy sie do katowic 3-stawy) to zrobimy logi na spokojnie na normalnym filtrze, a nie 3 aut na raz jak Gienek popedza, ze futrie czekaja :rant:

Wyglada ze program jakis tam jest

Opublikowano

Ok bede napewno,narazie dzieki za pomoc.[br]Dopisany: 13 Listopad 2007, 19:50 _________________________________________________Delikatnie rozpędzając auto nie ma kompletnie żadnych szarpnięć, silnik chodzi bardzo płynnie w szerokim zakresie obrotów czyli np. na 3 biegu od 1500 obrotów do 3000 płynnie, jednak dodając gwałtownie gazu zaczynają sie wibracje, samochód przyśpiesza,czuc moc :>, ale tak jakby sie dławił.

Opublikowano

Mi też coż N75 podpada działa ale nie dokońca tak jak powien. Logi 003, 008, wyglądają poprawnie.

Opublikowano

jak widac powyżej logi juz poprawione,

To chyba mamy inne linki, bo ja nie widzę żeby były poprawione.

Opublikowano

mam nadzieje ze juz wszystkie linki chodza.

Teraz tak.

W tych logach tylko dziwnie wygląda ten OB - dochodzi aż do 2560 mbar, bo tak to nie ma tu nic niepokojącego.

Niby mały OB powinien być, ale nie aż taki - chociaż ...

Opublikowano

lukasz nie powinno byc takiego.

przez to suszarka wariuje i na pelnym bucie ma wibracje - takie moje zdanie, ale nie mam pomyslu co zrobic, zeby to wyeliminowac :embarrassed:

Opublikowano

jest slownik i tam powinienes szukac OB - Over Bost - chwilowe zwiekszenie doladowania

Opublikowano

Nie wiem co to OB, nie robiłbym tu zamieszania ale mam dziwne objawy podczas gwałtownego przyspieszania zaczynają sie wibracje w aucie tzn. silnik dostaje małej trzesawki? Ciągnie przepięknie ale te wibracje silnika?

Powinieneś czuć mocniejsze szarpnięcie tak jakby turbina wyszła z turbodziury - OB.

Moze spróbować go na oryginalnym sofcie ? Moze program sie rozsypał?Albo juz sie zuzył na tyle silnik?

Przejechałem nim 1200km. Nie wział nic oleju. Leje mu SHELL HELIX DIESEL 505.01 5W-40. Przebieg sprawdzany 225 tysięcy.

I czy istnieje mozliwosc zapisania sobie gdzies na kompie program obecny zeby ewentualnie spowrotem go wgrac?

Z tym lepiej sam nie kombinuj - niech zrobi to osoba, która się na tym zna i niech ona też przejrzy program jeszcze raz.

Nie wiem skąd ten OB się taki bierze. U mnie jest też, ale góra 0,2 mbar, a nie prawie 0,5mbar.

Opublikowano

jak Ci drży auto przy przyśpieszaniu to weź wypierdziel ten chip na śmietnik... a nie zachować jako backup :)

I doprowadź auto do serii czym prędzej - dopiero potem kombinuj z chipem, ale jakimś wiarygodnym.

Opublikowano

Nie wiem co to OB, nie robiłbym tu zamieszania ale mam dziwne objawy podczas gwałtownego przyspieszania zaczynają sie wibracje w aucie tzn. silnik dostaje małej trzesawki? Ciągnie przepięknie ale te wibracje silnika?

Moze spróbować go na oryginalnym sofcie ? Moze program sie rozsypał?Albo juz sie zuzył na tyle silnik?

na 99% dojebane za duzo koksu w nowym sofcie stad te telepanie .... :evil:

proponuje podjechac na jakas dobra korekte ... ;)

Opublikowano

Chwilę chwlę mam bardzo podobne wręcz identyczne pomiary z mojego auta - http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,16259.0.html

OB przy 2121 obr/min 2274,6@2560,2mbar (np. 3 próba) u kolegi jest bardzo podobna wartość. Nie mam koxsu.

Już Rogal lub jakiś forumowicz pisał że AJM to ma porypany program w serii i myślę że to jego efekt. Wieć myślę że w AJM taki OB ma być.

Jedyna różnica między naszymi porównaniami to jak wcześniej było wspomniane przepływka w boku 011 też to widać, u kolegi dla MAP ma nico niższe wartości (w porównaniu do mnie o 5-10% niższe) jakie powinny byc prawidłowe to nie wiem może ktoś podpowie które poprawniejsze. Może oba pomiary są OK bo robione w róznych temperaturach?[br]Dopisany: 20 Listopad 2007, 10:32 _________________________________________________Co do wibracji auta ... może było trochę katowane i dwumas pada awetalnie poduszki pod silnikiem/skrzynią biegów i plecionka wydechu do sprawdzenia.

Opublikowano

Powiem Ci maciek tak - chlopaki powiedzieli mi ktora wtyczka do reanimacji i gaz bedzie dzialal :D

Co do 2 tematu to albo w czwartek u nich albo jeden myk zastosuje i zobaczymy czy pomoze :thumbup:

talk czy siak masz browara przy nastepnej okazji

Opublikowano

na logach to sie jakotako znamy - z mechaniki sie zmarnilem strasznie przez 2 lata :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...