mapelastik Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Witam,jak w temacie jaką macie wysokość (prześwit) od ziemi do obudowy dolnej silnika,bądź jak ktoś zgubił obudowę do miski olejowej? W seryjnym zawieszeniu felga alu 15 ori,jak ktoś ma inną fele też niech pisze.Bo moja Audika coś lubi czasem drapnąć glebę przy większych prędkościach na drobnych wybojach jak auto się unosi i opada,dodam że zawiecha ok auto po przeglądzie,sztywne twarde nie buja itd.A jakieś niskie bardzo mi się wydaje
spawacz1 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Opublikowano 16 Stycznia 2011 witaj nie wiem jak wygląda to w milimetrach i od czego zalezy ale ja sam osobiście zwrócilem uwage że wiele modeli z tego rocznika ma maly prześwit a niektore są wyższe i ja akurat mam ten wyższy :naughty:najlepiej zadzwoń na najbliższy serwie audi i spytaj ich oni ci powiedzą tak m isię wydaje.
mapelastik Opublikowano 16 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2011 Masz kolego chyba racje z tym bo kumpel ma 96 rok i jego jest wyższy,a moja strzała wygląda jak by jej ktoś zawias obniżył,a ma seryjny.
rosek89 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 moje też jest niskie.też chciał bym go trochę podnieśc ale nie przez wymianę zawieszenia bo przy okazji w portwelu prześwitu nie chciał bym zwiększać
spawacz1 Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 wracam do tematu, nawet dużo nowsze modele sa z różną wysokością dzisiaj oglądalemA6 na mieście i naprawdę nie za wysoka a druga podobny rocznik jest wyższa i widac to golym okiem a nie jestn to ani quattro ani allroad.
mapelastik Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ciekawe o co w tym chodzi?Jak ktoś wie niech pisze,a mam pytanie aktualnie audik jest na orginalnych alu jak wrzucę mu 17 to się podniesie coś czy nie?
Obsession Opublikowano 23 Stycznia 2011 Opublikowano 23 Stycznia 2011 seryjna zawiecha też ma różne wysokości -może być -20.. -30.. Zmiana felg na większnie wymaga zastosowania opony o mniejszym profilu, a co za tym idzie rozmiar koła nie zmieni się i auto nie pójdzie w górę.
mapelastik Opublikowano 23 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2011 Dzięki za wyjaśnienie więc jaki był taki będzie tylko na wyglądzie zyska ,no cóż trzeba się pogodzić z tym i uważać
rosek89 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 seryjna zawiecha też ma różne wysokości -może być -20.. -30.. Zmiana felg na większnie wymaga zastosowania opony o mniejszym profilu, a co za tym idzie rozmiar koła nie zmieni się i auto nie pójdzie w górę. do tego trzeba dodać że duze falgi i mniejszy profil zmniejsza amortyzowanie wstrząsów wywołamych przez nierówności a w naszych realiach dziury więc znacznie szybciej wybija zawieszenie
RAWULI Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 a jakie laczki masz założone?? u mnie na 15 jest 185/65 i to za nisko, nast. zima będzie 195/65 a to już 20mm wyżej :>, oprócz tego zmieniłem springi z serii 1BE -20 mm na serie 1BA , i już jest lepiej. Teraz około 10 cm jest do osłony. Jak chcesz porównać kółka to http://www.rimsntires.com/rt_specs.jsp
mapelastik Opublikowano 28 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2011 Aktualnie mam kolego 205/60 felga ori 15 seryjna[br]Dopisany: 28 Styczeń 2011, 19:48_________________________________________________ oprócz tego zmieniłem springi a co to są te springi bo nie kumam kompletnie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się