karp Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Witam. Mam BLB multitronik 180tys chodzi wyśmienicie nic nie buja.
Piero Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Jeśli nie napęd, to często pompki (np. w BRE) ... Albinek - ja się mogę nie odzywać jeśli uważacie, że przesadzam ale uwierz mi, że mam mnóstwo telefonów czy PW typu: "wymieniłem dwumas i sprzęgło i/lub poduszki , wydałem X tysięcy PLN, a silnikiem dalej nap.....a". I nie chodzi tu o sianie paniki tylko o podejście do auta z odpowiedniej strony. Nie namawiam nikogo żeby od razu robił moda, wymieniał silnik czy sprzedawał auto, tylko żeby tego typu objawy zacząć od sprawdzania napędu pompy i wałków - to wszystko. Bo można wymienić pół auta, wydać furmankę pieniędzy, a problem często pozostaje. Ludzi którzy mają problem z BLB jest więcej niż komukolwiek się wydaje, nie wszyscy piszą tutaj na forum, ponieważ wymaga ono rejestracji, a to dużo zachodu Po za tym nie wszyscy posiadacze A4 są klubowiczami. Do tego dochodzą A6, gdzie jest sporo 2.0 TDI, są również użytkownicy Passatów, którzy mają w większości napędy oparte na zębatkach, a mimo wszystko zabierak jest słabym punktem i sporo ich ląduje na lawecie. Jest również grupa/sporo osób, które mają przebiegi po 230.000-250.000km i więcej i którym NIC się nie dzieje - i SUPER Ale jeśli ktoś już ma "objawy wskazujące" to dajmy mu praktyczne rady - nie chodzi tu o straszenie tylko ukierunkowanie na odpowiedni tor w diagnostyce.
Jarkoni Opublikowano 1 Lutego 2011 Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam :hi:ja bym ci zaproponowal zwrot tego auta,masz nato czas do dwoch tygodni w UK bez laski i kupno innej Audicy z silnikiem np.BRE LUB BKD
tomix30 uk Opublikowano 2 Lutego 2011 Autor Opublikowano 2 Lutego 2011 czy moze mi ktos powiedziec ile pala wasze auta po miescie? bo ja zalalem caly bak i zrobilem 210 mil po miscie i polowa juz poszla chyba cos nie tak? wczesniej mialem avx i palil duzo mniej,czy moze te modele tak maja? tak czy siak odechcialo mi sie juz tego auta boje sie gdzie kolwiek nim jechac w trase. nie dosc ze buja jak na statku to pali tyle co czolg. a pozatym dalej slysze jakies dziwne dzwieki z silnika pewnie juz pada. a wiec postanowilem ze sprzedam to pruchno puki wydam majatek na mechanikow i doloze pare groszy i kupie 2007 rocznik moze bedzie lepiej lecz bog jeden wie. blb kto mnie do tego namowil ale madry polak po szkodzie.
ALBINEK Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Jak jeżdżę tylko po mieście to na całym zbiorniku robię około 800-900 km. Przestawiłem FIS na km.
tomix30 uk Opublikowano 3 Lutego 2011 Autor Opublikowano 3 Lutego 2011 a mozna to samemu przestawic czy trzeba kompem?
ArkadiuS Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Jak jeżdżę tylko po mieście to na całym zbiorniku robię około 800-900 km. Przestawiłem FIS na km. chyba jeżdżąc "stylem kapeluszowym" . Zdradź mi jak Ci się to udaje . Ja na pełnym baku po mieście zrobię max 650-750km.[br]Dopisany: 04 Luty 2011, 14:59_________________________________________________ a mozna to samemu przestawic czy trzeba kompem? samemu, chyba że nie masz pełnego FISa.
ALBINEK Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 30 lat doświadczenia jako kierowca zawodowy z prawem jazdy kat : A,B,C,D,E :>. Kiedyś jeżdziło się żeby zaoszczędzić trochę litrów dla siebie.Paliwo było na kartki a jeżdzić się chciało.Szkoła nie poszła w las . Mile na kilometry zmieniasz sam na FIS-ie w B7.
Piero Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Ja zarówno na silniku BLB jak i BKD miałem średnie spalanie ok 7,5l/100km z przebiegu powiedzmy 3000km. To była jazda 80% miasto i 20% obwodnica/trasa. Moim zdaniem spalanie w przedziale 6,5-8l to normalny wynik przy normalnej/dynamicznej jeździe. 2.0 TDI jest bardzo mało wrażliwy na styl jazdy jeśli chodzi o spalanie - tęsknię za tym! ;( ;( ;(
tomix30 uk Opublikowano 9 Lutego 2011 Autor Opublikowano 9 Lutego 2011 czy moze mi ktos powiedziec jak zamienic te mile na kilometry bo nic tam nie kumam
ALBINEK Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 Pod manetką od wycieraczek masz przycisk , naciśnij go aż włączy na wyświetlaczu główne menu tak trzeba wybrać odpowiednie opcje. Teraz nie pamiętam jak to leciało po kolei. Jak chcesz to zadzwoń do mnie, pójdę do auta i Ci powiem co po kolei robić. 07821027664 Andrzej.
Musashi Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 autko kupilem po okazyjnej cenie wiec teraz juz wiem czemu taka okazja bo jeszcze troche trzeba wlozyc zeby jezdzic ale tak bywa jak sie czlowiek nie zna. A juz chcialem auto wystawic na ebay po przeczytaniu tych wszystkich wypowiedzi. Nie ukrywam ze sie wystraszylem i to bardzo. Czy wiemienic pasek klinowy jak bede wymienial to lozysko na alternatorze? dziekuje wszystkim za pomoc! wlasnie, ludziom sie wydaje, ze okazyjna cena bierze sie, ze sprzedajacy jest albo altruista albo idiota.... prawda jest taka, okazji nie ma. niska cena swiadczy o zblizajacych sie problemach z autem, albo o dopiero co wykonanej naprawie po powaznym dzwonie.[br]Dopisany: 14 Luty 2011, 11:03_________________________________________________ Witam :hi:ja bym ci zaproponowal zwrot tego auta,masz nato czas do dwoch tygodni w UK bez laski i kupno innej Audicy z silnikiem np.BRE LUB BKD BKD w A4??? chyba, ze ktos wymienial silnik...
tomix30 uk Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Opublikowano 18 Lutego 2011 dzieki za pomoc ale juz to znalazlem faktycznie proste ale nie widzialem tego przycisku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się