grippen Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Witam mam mały problem z płynem w chłodnicy znalazłem wyciek na takim króćcu i kupiłem tą część znaczy się ten krucieć ale jescze go nie założyłem a problem tkwi w tym że musze dolewać do chłodnicy płyn ale dziś mi gęba opadła jak zobaczyłem że nie ma nic w zbiorniku żadnego płynu wiem którędy uciekł ale problem tkwi że przejechałem tak około 2 km do sklepu po płyn i nie zaświeciła mi się kontrolka że nie ma płynu teraz dolałem i jest ok i dziś będe wymieniał ten kruciec. Powiem że jak włączam zapłon to kontrolki migają tak to wygląda Jak silnik jest uruchomiony to nic się nie świeci a dziś było zero płynu w zbiorniczku może być walnięty czujnik czy niemam czujnika wogóle, ale skoro jest kontrolka i świeci a później jak zapale to gaśnie to chyba czujnik powinien być Ten czujnik jaki numer ma i oznaczenie i gdzie się znajduje prosze pomocy co może być błagam na kolanach :notworthy:[br]Dopisany: 13 Listopad 2007, 11:51 _________________________________________________jeżeli by nie było czujnika to moge kupić razem ze zbiorniczkiem ile to może kosztować
cayenne Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Jeśli temperatura nie przekroczyła 90st.to znaczy,że płyn był.Na pewno mniej ale był,choć nie na tyle,żeby było widać go w zbiorniczku. To tak samo jak z olejem silnikowym. Na bagnecie może być sucho a w misce jeszcze jest ,wiec czujnik tego nie pokaże. Oczywiście mogę się mylić,ale gdybyś nie miał płynu w układzie to daleko byś nie zajechał.
grippen Opublikowano 13 Listopada 2007 Autor Opublikowano 13 Listopada 2007 wiesz wlałem dokładnie 1,2 l i teraz jest jakies 2 czm nad min tam nie było wogule płynu
cayenne Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Wiesz,nie wiem ile do Twojej niuni wchodzi płynu,ale u mnie jest ok 4l a mam 1,6-najmniejszy motor więc podejrzewam,że do Ciebie będzie z 6l,więc jeśli dolałeś 1,2 to sam widzisz ile jeszcze go było.
ykk Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Do 1Z wchodzi 6l.. A wpinales VAG'a..? Moze tam jakis blad wyskoczy..
grippen Opublikowano 13 Listopada 2007 Autor Opublikowano 13 Listopada 2007 ale czujnik powinien być w zbiorniczku wyrównawczym i jak tam nie było płynu to powinna się zaświecić kontrolka o poziomie że brakuje nie wiem czy dobrze pisze[br]Dopisany: 13 Listopad 2007, 19:56 _________________________________________________ Do 1Z wchodzi 6l.. A wpinales VAG'a..? Moze tam jakis blad wyskoczy.. Nie podpinałem Zaraz zobacze czy wogóle mam jakiś czujnik może nie mam
ykk Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Mysle ze kontrolka zaczyna sie swiecic dopiero wtedy gdy juz nawet w silniku nie ma plynu. Tak jak Ci mowilem.. Po kupnie auta tez tak mialem ze plynu nie bylo widac w zbiorniku, a temperature ladnie trzymal.. Ostatnio jak mechanik spuscil resztke i wymienil na nowy okazalo sie ze bylo tam jakies 1,5-2 litry plynu.. Jak tylko nie przekracza 90 to jest dobrze..
cayenne Opublikowano 13 Listopada 2007 Opublikowano 13 Listopada 2007 Zerknij pod zbiorniczek,zobacz,czy czasami kabel się nie odczepił,i czy jest napięcie. A jeśli wszystko jest ok to odłącz go i zobacz,czy się wtedy kontrolka zapali.
grippen Opublikowano 15 Listopada 2007 Autor Opublikowano 15 Listopada 2007 ok tak zrobie dam znać narazie dzięki[br]Dopisany: 13 Listopad 2007, 20:08 _________________________________________________koledzy dziś rano odczepiłem czujnik tzn wyjołem go ze zbiorniczka od dołu a później odczepiłem wtyczke od niego. Włączyłem zapłon i wszystkie te 4 kontrolki migały łącznie z tą od płynu zapaliłem silnik i wszystkie kontrolki zgasły więc co może być pomóżcie[br]Dopisany: 14 Listopad 2007, 11:29 _________________________________________________Nawet próbowałem zmostkować przewody w kostce i też nic się tak jak było włączam zapłon i migają kontrolki zapalam silnik i gasną co może być prosze o radę pomocy ;( ;(
leoncjo Opublikowano 17 Listopada 2007 Opublikowano 17 Listopada 2007 Hmmm..... troche późna podpowiedź ale jak długo czekałeś (na włączonym silniku i wypiętej wtyczce od czujnika i mostku na niej) na zapalenia się kontrolki poziomu płynu ?? U mnie trzeba chwile poczekać dokładnie nie pamiętam może 20-30 sek, jedno jest pewne kontrolka nie zapala się od razu po zrobieniu zworki w czujniku poziomu.
grippen Opublikowano 18 Listopada 2007 Autor Opublikowano 18 Listopada 2007 zapaliłem silnik zobaczyłem że się nie świeci i zgasiłem a teraz jeżdze z odpięta wtyczką bez czujnika (bo chyba musze ten czujnik kupić) i też nic nie świeci
leoncjo Opublikowano 18 Listopada 2007 Opublikowano 18 Listopada 2007 Czujnik dziła tak: brak płynu zwarcie czujnika, płyn jest - przerwa obwodu. Czyli wypięta wtyczka to jakby był płyn więc nic się nie zaswieci kontrolka :bicz3: . Skoro już jeździsz z wypiętą wtyczką od czujnika poziomu płynu to zmostkój piny we wtyczce. Jeżeli zapali się kontrolka poziomu płynu (ze zworką we wtyczce) to dopiero możesz brać się za czujnik i jego ewentualna wymianę, jeżeli po zwarciu wtyczki kontrolka nadal się nie zaświeci to problem tkwi z elektryką. Zworka we wtyczce, pojeżdzij i napisz jak poszło.
Voucher Opublikowano 19 Listopada 2007 Opublikowano 19 Listopada 2007 Sory za OT ale mam tylko jedno pytanie: Czy u Was płyn chłodniczy tez jest koloru takiego rdzawego? Czy moze to oznaka ze mam nagrzewnice do przeplukania... Ogrzewanie jest ale przy ustawieniu na HI gdy jade sam nie jest goraca jak saunie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się