tchorzo Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 panowie zobaczcie co z tym paskiem jest nie tak silnik AFN błędy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 018 P Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1623 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 05314 4 Faults Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent 00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent błędy po skasowaniu i prubie dynamicznej: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 018 P Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1623 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 05314 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference statyczne BS Log (0 - 004) Log (1 - 003) Log (2 - 000) Log (3 - 011) statyczne Log (0 - 011,012,013) Log (1 - 008,009,010) Log (2 - 003,004,005) Log (3 - 006,007,008) Log (4 - 000,001,002) dynamiczne Log (0 - 000) Log (1 - 001,002,003) Log (2 - 007,008,009) Log (3 - 004,005,006) Log (4 - 010,011,012) problem pole na tym że nie ma mocy i przy 3tys. ma dziurę w obrotach i zachowuje się jak by miał z 70KM
nowal Opublikowano 17 Stycznia 2011 Opublikowano 17 Stycznia 2011 Ewidentne niedoladowanie. Dziurawy dolot, zapieczone kierownice
tchorzo Opublikowano 17 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2011 kierownice dobre bo to druga turbina, dziura możliwa bo jest trochę oleju na przewodach, zastanawiam się jeszcze nad czujnikiem doładowania
Narcyz 35 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Silnik niedogrzany , EGR zaślepiony lub niesprawny , cienkie wężyki do sprawdzenia. A czujnika na razie nie ruszaj.
przemik Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 Nic nie rob z czujnikiem cisnienia doladowania. Sprawdz wezyk do ECU - szczelnosc i czystosc no i oczywiscie szczelnosc dolotu. Pzdr
ciahciah Opublikowano 18 Stycznia 2011 Opublikowano 18 Stycznia 2011 logi robi się pojedynczo, dynamiczne z pedałem mocno wciśniętym do dechy! czy ERG sam zaślepiłeś czy nic z nim nie robiłeś? odepnij od N18 wężyki i pozatykaj śrubkami, zrób potem loga dynamicznego 011 powymieniaj wszystkie wężyki podciśnieniowe no bo problem dotyczy tego układu termostat do wymiany, kup w aso
tchorzo Opublikowano 18 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2011 Pasek jest szwagra, logi wiem że powinienem robić pojedynczo ale brakowało nam czasu i trasy. Układ dolotowy jest szczelny, turbina nowa i na pewno działa, EGR nie był zaślepiany - a co z nim nie tak? Jutro będą sprawdzane wszystkie wężyki, czujnik ciśnienia jest w rurze dolotowej. Szukam dalej przyczyny braku mocy i dziur
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się