Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o pomoc przy tym Pasku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

panowie zobaczcie co z tym paskiem jest nie tak silnik AFN

błędy:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 018 P

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1623

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 05314

4 Faults Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

błędy po skasowaniu i prubie dynamicznej:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 018 P

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1623

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 05314

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

statyczne BS

Log (0 - 004)

Log (1 - 003)

Log (2 - 000)

Log (3 - 011)

statyczne

Log (0 - 011,012,013)

Log (1 - 008,009,010)

Log (2 - 003,004,005)

Log (3 - 006,007,008)

Log (4 - 000,001,002)

dynamiczne

Log (0 - 000)

Log (1 - 001,002,003)

Log (2 - 007,008,009)

Log (3 - 004,005,006)

Log (4 - 010,011,012)

problem pole na tym że nie ma mocy i przy 3tys. ma dziurę w obrotach i zachowuje się jak by miał z 70KM

Opublikowano

kierownice dobre bo to druga turbina, dziura możliwa bo jest trochę oleju na przewodach, zastanawiam się jeszcze nad czujnikiem doładowania

Opublikowano

Silnik niedogrzany , EGR zaślepiony lub niesprawny , cienkie wężyki do sprawdzenia. A czujnika na razie nie ruszaj.

Opublikowano

Nic nie rob z czujnikiem cisnienia doladowania.

Sprawdz wezyk do ECU - szczelnosc i czystosc no i oczywiscie szczelnosc dolotu.

Pzdr

Opublikowano

logi robi się pojedynczo, dynamiczne z pedałem mocno wciśniętym do dechy!

czy ERG sam zaślepiłeś czy nic z nim nie robiłeś?

odepnij od N18 wężyki i pozatykaj śrubkami, zrób potem loga dynamicznego 011

powymieniaj wszystkie wężyki podciśnieniowe no bo problem dotyczy tego układu

termostat do wymiany, kup w aso

Opublikowano

Pasek jest szwagra, logi wiem że powinienem robić pojedynczo ale brakowało nam czasu i trasy.

Układ dolotowy jest szczelny, turbina nowa i na pewno działa, EGR nie był zaślepiany - a co z nim nie tak?

Jutro będą sprawdzane wszystkie wężyki, czujnik ciśnienia jest w rurze dolotowej.

Szukam dalej przyczyny braku mocy i dziur

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...