Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Stary VP AFN + Tune-Up= 202KM i 415 NM


rafal102

Rekomendowane odpowiedzi

Wow prawie dwukrotny przyrost. Graty.

...i praktycznie koniec możliwości większych przyrostów mocy , to jest właśnie bida w dizlu :thumbdown: :thumbdown:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...bo diesle sa do oszczedzania, a nie upalania :tongue4:

Gratulacje, stary AFN, a wynik bardzo ladny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...i praktycznie koniec możliwości większych przyrostów mocy , to jest właśnie bida w dizlu :thumbdown

kolego nie tak od razu..

Powiem tak, że pierwsze hamowanie auta i pokazało 440NM ale rob555 zmniejszył na 415 NM bo to i tak za dużo jak na AFN...

I mało tego.. w aucie jest seryjny układ wydechowy i seryjny układ dolotowy... czyli jeszcze pewnie by kilka koni doszło.. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wynik piękny :wink4: popraw wynik Nm w tytule bo zachodziłem w głowę czemu tak mało :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pięknie wyszło :good:

BTW : A ja się zastanawiam czy rezać dalej :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW : A ja się zastanawiam czy rezać dalej :polew:

i w pewnym momencie dojdziesz do etapu, w ktorym auto czesciej bedzie stalo w warsztacie niz pod domem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW : A ja się zastanawiam czy rezać dalej :polew:

i w pewnym momencie dojdziesz do etapu, w ktorym auto czesciej bedzie stalo w warsztacie niz pod domem.

Dokładnie, PIXI doszedł do punktu, w którym jeśli chciałby iść w większą moc to lepiej byłoby zmienić auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym jeszcze kolektor dał od awxa

kat wybity?

mniejsza pojemność to lepszy dół a góry tu zdecydowanie starczy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i w pewnym momencie dojdziesz do etapu, w ktorym auto czesciej bedzie stalo w warsztacie niz pod domem.

Kolego nie bądź takim pesymistą..

Każdy krok w większe moce wiąże się z krótszą żywotnością. ale bez przesady jak by każdy tak myślał to by nikt w tuning się nie bawił.. Jeżeli kogoś to pociąga to czemu nie .. niech każdy spełnia swoje marzenia..

I najważniejsze to pamiętać, że pedał gazu w samochodzie nie ma tylko dwóch położeń..

A co do filmiku postaram się nagrać ale na razie brak pogody na takie zabawy.. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie Koledzy
mam a6 c5 AFN
i tak założyłem już BRD
teraz myśle nad wtryskami 216 bosch lub 240 czy 230
planuje też przerobić pompe na 11 tzn
tłokorozdzielacz
fala de 143
nastawnik z reno
i uszczelniacze

sprzegło już wymienione
w planach jest FMIC i map sensor 3 bar

teraz oczekuje od autka że nie bedzie za dużego spalania i planuje jeszcze długo nim pojeździć. Leje pełen syntetyk liqy moly

jaka moc moge celować? jakie wtryski do wymogów

chodzi mi o w miare bezawaryjna jazde :D

autko chodzi bardzo ładnie. spala mi teraz 5.5-6.3
bo lubie czasem przycisnąć :)

pozdrawiam
lukasz89k1 Nowicjusz rank.gifPosty: 3 Dołączył(a): Cz cze 13, 2013 19:10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witajcie Koledzy

mam a6 c5 AFN

i tak założyłem już BRD

teraz myśle nad wtryskami 216 bosch lub 240 czy 230

planuje też przerobić pompe na 11 tzn

tłokorozdzielacz

fala de 143

nastawnik z reno

i uszczelniacze

sprzegło już wymienione

w planach jest FMIC i map sensor 3 bar

teraz oczekuje od autka że nie bedzie za dużego spalania i planuje jeszcze długo nim pojeździć. Leje pełen syntetyk liqy moly

jaka moc moge celować? jakie wtryski do wymogów

chodzi mi o w miare bezawaryjna jazde :D

autko chodzi bardzo ładnie. spala mi teraz 5.5-6.3

bo lubie czasem przycisnąć :)

pozdrawiam lukasz89k1 Nowicjusz rank.gifPosty: 3 Dołączył(a): Cz cze 13, 2013 19:10

Okolice 200 PS i 400 nm przy bardzo dobrych wiatrach z tego setupu pod warunkiem ze pompa bedzie dobrze przerobiona .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...