Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Klasyczny notlauf prośba o analizę logów...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jak w tytule w czasie przyśpieszania przerwy w mocy jakby coś się rozłączało a potem notlauf..??!! Do tego kąt wyprzedzenia zapłonu mnie zastanawia...???!!!

Grupa_000_statycznie_przez_30s.png

Grupa_000_dynamicznie_x2.png

Grupa_011_dynamicznie.png

Grupy_003_008_010_dynamicznie_x2.png

Opublikowano

wklej komplet logow,kazdy oddzielnie

Opublikowano

cos nie tak,straszne rozbieznosci w doladowaniu na jednym dmucha 0.2 bara :slina: :slina: :slina::shocked: :shocked: :shocked: a na drugim 0.9 i do tego sie zacina,jest bardzo duzo cos nie tak mianowicie:

Sterownik od automata,za mala dawka,brak kompletu logow,za pozny kat wtrysku.Jak zrobisz komplet to bedzie bardzo duzo do poprawek :sick3:

Opublikowano

w sobote zrobie logi dynamiczne najpierw grupe 000 potem 003 008 010 i 011 ale na moje oko to chyba najpierw trzeba przepływkę podmienić, turbo do czyszczenia i ustawić kąt wtrysku i może będzie git :>

Opublikowano

moze tak moze nie,to nie diagnostyka,,sluchowa albo na hybil trafil'' wklejasz logi i jest wiadomo,ja moge powiedziec zebys zmienil samochod i MOZE bedzie ok,a moze i nie bedzie

Opublikowano

A na moje oko to zamiesc porzadnie komplet logów i napisz jaką masz skrzynie : manulaną czy automat ?

Opublikowano

statyczny kąt wtrysku zły

dawka paliwa za mała

turbo do czyszczenia

muszę cię zmartwić, padł nastawiacz dynamicznego kąta wtrysku w pompie, trzeba będzie pompy wyczyścić i wymienić uszczelki, filtr paliwa kiedy wymieniałeś?

zrób loga dynamicznego 004, jak możesz zrobić zrób też 004 basic setting

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...