Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] To może i ja się pochwalę 170KM 355Nm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

AFN'97 z mapsensorem w ECU

Zmiany:

- wtryski .216

- turbo AWX

- pompa 11 hybryda (11 w korpusie 10)

- sprzęgło AWX

- kolektor AWX

- FMIC

- wyrzucony katalizator i egr

- silikinowe wężyki podciśnienia

- strojenie Rogal

Wynik całkowicie bezdymne 170KM 355Nm

skanuj0002.jpg

Plany, to turbo BRD i wtryski .260 :)

Opublikowano

Jest nieźle :kox: wykresik podobny do mojego ale odczucia u ciebie lepsze :evil:

Opublikowano

Lepsze ale już jest mało więc są plany na więcej :evil:

Opublikowano

Lepsze ale już jest mało więc są plany na więcej :evil:

Apetyt rośnie w miarę jedzenia :kox: powodzonka życzę :wink4:

BRD i wtryski ............ (z) robi robotę :good:

Opublikowano

jak już mówiłem, fajne te kreski :good:

tak z ciekawości, wtryski masz boscha czy fratelli bosio?

Opublikowano

jak już mówiłem, fajne te kreski :good:

tak z ciekawości, wtryski masz boscha czy fratelli bosio?

Bosio od Cowboy-a :good:

Opublikowano

Grymasze trochę :confused4: ..... włoszczyzna do niemca ( ile przelata ) :mysli:

Opublikowano

Grymasze trochę :confused4: ..... włoszczyzna do niemca ( ile przelata ) :mysli:

Grymasisz :wink4:

Kupiłem na wiosnę nowe końcówki, w grudniu były sprawdzane - żadnych problemów.

Chociaż jak za jakiś czas kupię .260 to raczej Boscha.

Opublikowano

Chociaż jak za jakiś czas kupię .260 to raczej Boscha.

a bosch robi takie.. ??

Wynik zacny.. :P Ale widzę ochoty nabrałeś na więcej.. i bardzo dobrze.. niech auto ma się czym odpychać.. :P:)

Opublikowano

Rzeczywiście, .260 widziałem tylko Fratelli Bosio RACE 520.

Wiecie co mi się najbardziej teraz w jeździe tym samochodem podoba?

Mam wrażenie, że na 1 i 2 jest słabszy niż przed programem (nie ma takiego zrywu, chociaż żeby to dokładnie sprawdzić muszę poczekać do wiosny).

Za to 3,4,5 jest piekielnie mocny(to oczywiście moje subiektywne uczucie). A i najważniejsze, po zmianie biegu nie ma momentu spadku mocy. Nie ma czegoś takiego, że rozpędza się, jedzie, zmiana biegu, lekki muł i znów rozpędzanie i jazda. Jest rozpędzanie, jazda, zmiana biegu, jazda. Ciągnie na każdym biegu tak samo mocno, czy 60 -100 czy 100 -140 jedzie tak samo. Do 180 ciągnie równo (więcej, nie miałem okazji na razie jechać).

To chyba właśnie jest to "płasko" na wykresie :mysli:

Opublikowano

Mam wrażenie, że na 1 i 2 jest słabszy niż przed programem

Kolego mam dosłownie to samo.. :P

Na małej turbince 1 2 3 był szał d*py po założeniu BRD i 11mm cały dół szlak trafił... Ale po załączeniu 4 5 6 czuć jak autko jedzie.. :) na 6 biegu but i czuć jak w siedzenie wciska .. :)

Opublikowano

a ile oczekujesz jak wrzucisz turbo BRD i wtryski .260 ?

Opublikowano

s ile oczekujesz mocy i nm jak wrzucisz turbo BRD i wtryski .260 ?

200 :decayed:

ale po tygodniu będzie mało :tongue4:

Opublikowano

s ile oczekujesz mocy i nm jak wrzucisz turbo BRD i wtryski .260 ?

200 :decayed:

ale po tygodniu będzie mało :tongue4:

tyle z tego bedzie ? :shocked: nieźle :slina:

Opublikowano

Dwustu to ja nie chcę (niech ten silnik sobie jeszcze pożyje), wyższy i równie płaski moment wystarczy :wink4:

Opublikowano

Dwustu to ja nie chcę (niech ten silnik sobie jeszcze pożyje), wyższy i równie płaski moment wystarczy :wink4:

też tak wcześniej mówiłem.. :P A potem...

Nie potrafię przestać :wallbash:

Nie mogę odżałować, że mam bezdymne 170KM&355Nm. Wolałbym troszkę wiecej mocy i dymu. Dlatego, nie wiem czy niedługo nie kupię .230.

Opublikowano

Jak 200 nie chcesz to nie wiem czy jest sens 260tki pakować... no chyba, że chcesz mieć większą możliwość "modelowania" przebiegu nm ;) Ale uwierz Rafałowi, że będziesz chciał 200km zostawić jak po pierwszym hamowaniu tyle wyskoczy;)

A co do 260tek to Bosch produkuje tylko standardowe końcówki więc tylko 216 są z boscha.

260tki tylko bosio :)

Opublikowano

A co do 260tek to Bosch produkuje tylko standardowe końcówki więc tylko 216 są z boscha.

sa jeszcze standardowe 0.240 z Boscha - myslę że te byłyby idealne :)

260tki na forum golfa sprzedawał vetil - regulowałem mu je w Nadarzynie, poszły za okolice ~1000 PLN z przebiegiem ~10 tys, moze to armistead kupił :) ?

Opublikowano

Ja jeszcze nic nie kupiłem, chociaż cena była kusząca ;(

Wyszły nie planowane wydatki na studiach i to mnie przystopowało. Kto to słyszał, żeby za samo podejście do egzaminu dyplomowego płacić 500zł :wallbash:

Opublikowano

cyferki fajne wyszly :good: gratki...

nie baw sie w wieksze moce w tej turbo gnojowce, to juz jest chyba max jak na bezpieczna granice, po tygodniu jest i tak malo :tongue4: nastepny stage to zmiana auta :gwizdanie: oczywiscie na bi turbo - sam sie przesiadam na wakacjach. niech moc bedzie z toba :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...