Armi Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 AFN'97 z mapsensorem w ECU Zmiany: - wtryski .216 - turbo AWX - pompa 11 hybryda (11 w korpusie 10) - sprzęgło AWX - kolektor AWX - FMIC - wyrzucony katalizator i egr - silikinowe wężyki podciśnienia - strojenie Rogal Wynik całkowicie bezdymne 170KM 355Nm Plany, to turbo BRD i wtryski .260
Kowi87 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jest nieźle wykresik podobny do mojego ale odczucia u ciebie lepsze
Armi Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Lepsze ale już jest mało więc są plany na więcej
PIXI Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Lepsze ale już jest mało więc są plany na więcej Apetyt rośnie w miarę jedzenia powodzonka życzę BRD i wtryski ............ (z) robi robotę
Michał Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 jak już mówiłem, fajne te kreski tak z ciekawości, wtryski masz boscha czy fratelli bosio?
Armi Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 jak już mówiłem, fajne te kreski tak z ciekawości, wtryski masz boscha czy fratelli bosio? Bosio od Cowboy-a
PIXI Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Grymasze trochę ..... włoszczyzna do niemca ( ile przelata )
Armi Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Grymasze trochę ..... włoszczyzna do niemca ( ile przelata ) Grymasisz Kupiłem na wiosnę nowe końcówki, w grudniu były sprawdzane - żadnych problemów. Chociaż jak za jakiś czas kupię .260 to raczej Boscha.
rafal102 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Chociaż jak za jakiś czas kupię .260 to raczej Boscha. a bosch robi takie.. ?? Wynik zacny.. Ale widzę ochoty nabrałeś na więcej.. i bardzo dobrze.. niech auto ma się czym odpychać..
Armi Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Rzeczywiście, .260 widziałem tylko Fratelli Bosio RACE 520. Wiecie co mi się najbardziej teraz w jeździe tym samochodem podoba? Mam wrażenie, że na 1 i 2 jest słabszy niż przed programem (nie ma takiego zrywu, chociaż żeby to dokładnie sprawdzić muszę poczekać do wiosny). Za to 3,4,5 jest piekielnie mocny(to oczywiście moje subiektywne uczucie). A i najważniejsze, po zmianie biegu nie ma momentu spadku mocy. Nie ma czegoś takiego, że rozpędza się, jedzie, zmiana biegu, lekki muł i znów rozpędzanie i jazda. Jest rozpędzanie, jazda, zmiana biegu, jazda. Ciągnie na każdym biegu tak samo mocno, czy 60 -100 czy 100 -140 jedzie tak samo. Do 180 ciągnie równo (więcej, nie miałem okazji na razie jechać). To chyba właśnie jest to "płasko" na wykresie
rafal102 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Mam wrażenie, że na 1 i 2 jest słabszy niż przed programem Kolego mam dosłownie to samo.. Na małej turbince 1 2 3 był szał d*py po założeniu BRD i 11mm cały dół szlak trafił... Ale po załączeniu 4 5 6 czuć jak autko jedzie.. na 6 biegu but i czuć jak w siedzenie wciska ..
jozek726 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 a ile oczekujesz jak wrzucisz turbo BRD i wtryski .260 ?
Kowi87 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 s ile oczekujesz mocy i nm jak wrzucisz turbo BRD i wtryski .260 ? 200 ale po tygodniu będzie mało
jozek726 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 s ile oczekujesz mocy i nm jak wrzucisz turbo BRD i wtryski .260 ? 200 ale po tygodniu będzie mało tyle z tego bedzie ? nieźle
Armi Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2011 Dwustu to ja nie chcę (niech ten silnik sobie jeszcze pożyje), wyższy i równie płaski moment wystarczy
rafal102 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Dwustu to ja nie chcę (niech ten silnik sobie jeszcze pożyje), wyższy i równie płaski moment wystarczy też tak wcześniej mówiłem.. A potem... Nie potrafię przestać Nie mogę odżałować, że mam bezdymne 170KM&355Nm. Wolałbym troszkę wiecej mocy i dymu. Dlatego, nie wiem czy niedługo nie kupię .230.
olek_wroc Opublikowano 24 Stycznia 2011 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Jak 200 nie chcesz to nie wiem czy jest sens 260tki pakować... no chyba, że chcesz mieć większą możliwość "modelowania" przebiegu nm Ale uwierz Rafałowi, że będziesz chciał 200km zostawić jak po pierwszym hamowaniu tyle wyskoczy;) A co do 260tek to Bosch produkuje tylko standardowe końcówki więc tylko 216 są z boscha. 260tki tylko bosio
cowboy Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 A co do 260tek to Bosch produkuje tylko standardowe końcówki więc tylko 216 są z boscha. sa jeszcze standardowe 0.240 z Boscha - myslę że te byłyby idealne 260tki na forum golfa sprzedawał vetil - regulowałem mu je w Nadarzynie, poszły za okolice ~1000 PLN z przebiegiem ~10 tys, moze to armistead kupił ?
Armi Opublikowano 25 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2011 Ja jeszcze nic nie kupiłem, chociaż cena była kusząca ;( Wyszły nie planowane wydatki na studiach i to mnie przystopowało. Kto to słyszał, żeby za samo podejście do egzaminu dyplomowego płacić 500zł
etrone98 Opublikowano 28 Stycznia 2011 Opublikowano 28 Stycznia 2011 cyferki fajne wyszly gratki... nie baw sie w wieksze moce w tej turbo gnojowce, to juz jest chyba max jak na bezpieczna granice, po tygodniu jest i tak malo nastepny stage to zmiana auta :gwizdanie: oczywiscie na bi turbo - sam sie przesiadam na wakacjach. niech moc bedzie z toba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się