lukjar7 Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 turbo działa ok ale coś mi się zdaje że masz małą nie szczelność w dolocie, sprawdź rury idące od turbo do kolektora ssącego, spocenie olejem będzie oznaczać nie szczelność do zlikwidowania, po dociągaj opaski skąd ta diagnoza ?
clinque Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 turbo działa ok ale coś mi się zdaje że masz małą nie szczelność w dolocie, sprawdź rury idące od turbo do kolektora ssącego, spocenie olejem będzie oznaczać nie szczelność do zlikwidowania, po dociągaj opaski stary jestes normalnie jasnowidzem;) zgadza sie wsio, pocilo mi troszke olejem z jednej odmy. Dzieki jeszcze raz!!
Sztomel Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 skąd ta diagnoza ? wysoka wartość MAFactual w grupie 003 przy utrzymanym ciśnieniu doładowania na zadanym przez ECU poziomie w grupie 011.
lukjar7 Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 skąd ta diagnoza ? wysoka wartość MAFactual w grupie 003 przy utrzymanym ciśnieniu doładowania na zadanym przez ECU poziomie w grupie 011. jasne dzięki za wskazówki [br]Dopisany: 22 Luty 2011, 09:03_________________________________________________czyli przeciąg w dolocie jest zależny też od zadanego ciśnienia ? bo u clinque widać że ciś doładowania jest już osiągnięte a przeciąg nadal jest spory Tu mam logi ARL, poza delikatnie kulejącą VNT to wskazania MAFU nie wskazują na nieszczelność ? czy przy osiągnietym ciśnieniu taki przeciąg jest za duży dla 1,5 bara ? Log (0 - 003) Log (1 - 011)
Sztomel Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 czyli przeciąg w dolocie jest zależny też od zadanego ciśnienia ? jest zależny od rzeczywistego ciśnienia doładowania a nie od zadanego, przy nieszczelności dolotu pomiędzy turbo a kolektorem ssącym wartość MAF będzie zawyżona a przy nieszczelności pomiędzy przepływką a turbosprężarką będzie zaniżona. Zawsze bierze się pod uwagę wartość rzeczywistego ciśnienia doładowania chcąc oceniać wartość powietrza zmierzonego przez przepływkę i porównać to z danymi wzorcowymi; dla silnika ARL wartości MAFactual są właściwe w logu 003 - adekwatnie do ciśnienia w logu 011.
lukjar7 Opublikowano 22 Lutego 2011 Opublikowano 22 Lutego 2011 czyli przeciąg w dolocie jest zależny też od zadanego ciśnienia ? jest zależny od rzeczywistego ciśnienia doładowania a nie od zadanego, przy nieszczelności dolotu pomiędzy turbo a kolektorem ssącym wartość MAF będzie zawyżona a przy nieszczelności pomiędzy przepływką a turbosprężarką będzie zaniżona. Zawsze bierze się pod uwagę wartość rzeczywistego ciśnienia doładowania chcąc oceniać wartość powietrza zmierzonego przez przepływkę i porównać to z danymi wzorcowymi; dla silnika ARL wartości MAFactual są właściwe w logu 003 - adekwatnie do ciśnienia w logu 011. wszystko jasne, tak aktualne mialem na mysli
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się