Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] AFN prośba o ocenę logów (notlauft)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

turbo działa ok ale coś mi się zdaje że masz małą nie szczelność w dolocie, sprawdź rury idące od turbo do kolektora ssącego, spocenie olejem będzie oznaczać nie szczelność do zlikwidowania, po dociągaj opaski

skąd ta diagnoza ? :)

Opublikowano

turbo działa ok ale coś mi się zdaje że masz małą nie szczelność w dolocie, sprawdź rury idące od turbo do kolektora ssącego, spocenie olejem będzie oznaczać nie szczelność do zlikwidowania, po dociągaj opaski

stary jestes normalnie jasnowidzem;) zgadza sie wsio, pocilo mi troszke olejem z jednej odmy. Dzieki jeszcze raz!!

Opublikowano

skąd ta diagnoza ? :)

wysoka wartość MAFactual w grupie 003 przy utrzymanym ciśnieniu doładowania na zadanym przez ECU poziomie w grupie 011.

Opublikowano

skąd ta diagnoza ? :)

wysoka wartość MAFactual w grupie 003 przy utrzymanym ciśnieniu doładowania na zadanym przez ECU poziomie w grupie 011.

jasne ;) dzięki za wskazówki :)[br]Dopisany: 22 Luty 2011, 09:03_________________________________________________czyli przeciąg w dolocie jest zależny też od zadanego ciśnienia ?

bo u clinque widać że ciś doładowania jest już osiągnięte a przeciąg nadal jest spory :kox:

Tu mam logi ARL, poza delikatnie kulejącą VNT to wskazania MAFU nie wskazują na nieszczelność ? czy przy osiągnietym ciśnieniu taki przeciąg jest za duży dla 1,5 bara ?

Log (0 - 003)

Log (1 - 011)

Opublikowano

czyli przeciąg w dolocie jest zależny też od zadanego ciśnienia ?

jest zależny od rzeczywistego ciśnienia doładowania a nie od zadanego, przy nieszczelności dolotu pomiędzy turbo a kolektorem ssącym wartość MAF będzie zawyżona a przy nieszczelności pomiędzy przepływką a turbosprężarką będzie zaniżona. Zawsze bierze się pod uwagę wartość rzeczywistego ciśnienia doładowania chcąc oceniać wartość powietrza zmierzonego przez przepływkę i porównać to z danymi wzorcowymi;

dla silnika ARL wartości MAFactual są właściwe w logu 003 - adekwatnie do ciśnienia w logu 011.

Opublikowano

czyli przeciąg w dolocie jest zależny też od zadanego ciśnienia ?

jest zależny od rzeczywistego ciśnienia doładowania a nie od zadanego, przy nieszczelności dolotu pomiędzy turbo a kolektorem ssącym wartość MAF będzie zawyżona a przy nieszczelności pomiędzy przepływką a turbosprężarką będzie zaniżona. Zawsze bierze się pod uwagę wartość rzeczywistego ciśnienia doładowania chcąc oceniać wartość powietrza zmierzonego przez przepływkę i porównać to z danymi wzorcowymi;

dla silnika ARL wartości MAFactual są właściwe w logu 003 - adekwatnie do ciśnienia w logu 011.

wszystko jasne, tak aktualne mialem na mysli :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...