krg1 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Witam Posiadam polowke z 2006r po wypadku wypalily jej poduszki i po podpieciu vaga wyskakuja bledy w tym crash data, mam pytanie czy przed zmiana sterownika (lub tez usunieciem crash daty z starego sterownika czego oczywiscie nie polecamy) a podpieciu np poduszki kierowcy powinno sie dac skasowac blad z nim zwiazany czy poki jest stary sterownik to sie nie bedzie dalo tego skasowac ?? Pozdro jesli zly dzial to sorrki
ferolo22 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Witam crash date można usunąć dobrym przewodem vag przystosowanym do takich funkcji i sterownik powinien bez problemu po podpięciu poduszek z nimi współgrać Zamiast poduszek można rezystor podpiąć o podobnej oporności i sprawdzić na sucho czy będzie wszystko oki i jak zachowuje się sterownik . Jednakże po usunięciu błędu po wypadku nigdy nie ma pewności że poduszki wystrzelą po raz kolejny więc to robota na swoją odpowiedzialność Pozdrawiam
szogun0 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Akurat w tym roczniku jest prawdopodobne, że zapis o wypadku będzie można skasować z poziomu testera diagnostycznego.
grzanek85 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Sławku to jest pewnie to piękne plastikowe trw , trzeba rwać pamiątkę bo niczym nie idzie:) reszta sie kasuję z testera
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się